Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوری در خطبه‌های دوم این هفته نماز جمعه آبادان با تسلیت به بازماندگان حادثه متروپل افزود: در این حادثه مردم آبادان بار دیگر حس انسان دوستانه خود را ثابت کردند.

وی بیان کرد: در آیین تشییع پیکرهای جانباختگان این حادثه، مردم مشارکت پررنگی داشتند تا بلکه تسکینی بر درد بازماندگان جانباختگان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه آبادان گفت: عملیات تخریب ساختمان متروپل باید سریع تر اما با دقت بیشتری صورت گیرد تا شاهد فاجعه دیگری نباشیم.

حجت الاسلام غبیشاوی بیان کرد:کاسبان خیابان محل ساختمان متروپل، منتظر بازگشایی مسیر هستند هر چند برخی کسبه منطقه به محل کاسبی خود بازگشته‌اند.

وی در ادامه خطبه‌،با اشاره به سفر معاون اجرایی رییس جمهور به آبادان گفت: در این سفر مشکلات بیکاری، آب و عمران شهری مورد بحث قرار گرفت که امیدواریم دولت مردمی اهتمام بیشتری در رفع این مشکلات داشته باشد.

خطیب جمعه آبادان همچنین با تقدیر از نیروی دریایی ایران به ویژه نیروی دریایی سپاه گفت: با گرفتن ۲ نفتکش یونانی  توسط نیروی دریایی ایران، جواب دندانشکنی به ربودن یک کشتی نفتکش ما داده شد.

وی افرود: آمریکا خود را مالک دنیا می‌داند ولی ایران اسلامی با دادن ده‌ها هزار شهید اقتدار خود را به دست آورده و مقابل زور ایستادگی خواهد کرد.

حجت الاسلام غبیشاوی در ادامه با تسلیت به جانباختن تعدادی از هموطنان در حادثه قطار مشهد - یزد گفت: مسوولان باید تحرکات خرابکارانه را در این حادثه مد نظر داشته باشند زیرا ما دشمنان کثیفی داریم که برای تحقق اهدافشان اقدام به هر کاری می‌کنند.

وی همچنین خواستار مدیریت مصرف برق در فصل تابستان شد و گفت‌: مردم در این فصل باید به گونه‌ای برق را مدیریت کنند تا در گرمای ۵۰ درجه شاهد خاموشی نباشیم.

برچسب‌ها ساختمان متروپل آبادان ستاد اقامه نماز کشور خوزستان آبادان پروندهٔ خبری حادثه فرو ریختن ساختمان متروپل آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساختمان متروپل آبادان ستاد اقامه نماز کشور خوزستان ساختمان متروپل آبادان ستاد اقامه نماز کشور خوزستان آبادان ساختمان متروپل جمعه آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۵۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، آقای بهروزیان مدیر مجتمع پتروشیمی آبادان با اعلام این خبر گفت: روند تولید در پتروشیمی آبادان همانند روز‌های عادی در جریان است و کوره آسیب دیده بزودی راه اندازی می‌شود.

به گفته وی : این کوره به علت حادثه آتش سوزی روز یکشنبه نهم اردیبهشت از مدار خارج شد.

در این حادثه مقادیری کابل برق و اتصالات ابزار دقیق آتش گرفت و به کسی آسیبی نرسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده است
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده
  • تنها تصاویر باقی مانده از مارک تواین / رشد جمعیت جهان در گذر تاریخ / هند جنوبی از نمای نزدیک / فضای شخصی چیست و چه میزان است؟ / دفاتر باز، گزینه مبالغه شده / بنزین زدن سریع‌تر است یا شارژ برقی؟
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • سنگلج در خطر است!
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • موعود شمخانی کیست؟