Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام میثم تارم در خطبه های این هفته نماز جمعه افزود: طبق اعلام کارشناسان مسکن اجاره بها در شهرستان جیرفت نسبت به دیگر شهرستان ها بالاتر و این موضوع سبب نارضایتی مردم شده است.

وی افزود: در شرایط فعلی مردم باید نسبت به یکدیگر رحمت کنند تا قیمت اجاره منزل غیرکارشناسی افزایش پیدا نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه جیرفت در ادامه به افزایش قیمت در بخش های مختلف جامعه اشاره کرد و این موضوع را ناشی از ضعف دستگاه های نظارتی نیز دانست و خواستار توجه دولت و دستگاه های نظارتی بر افزایش قیمت کالاها و دیگر موارد شد.

وی در ادامه با اشاره به انتشار مطالب بی پایه و اساس در فضای مجازی تاکید کرد: یکی از مصادیق تقوای الهی تحقیق نسبت به هر چه که می شنویم است؛ لذا  بدون تحقیق نباید مطلب یا صحبتی را تایید کرد.

حجت الاسلام تارم افزود: در فضای مجازی امروز انتشار اخبار بی پایه و اساس زیاد است لذا تقوا حکم می کند هر مطلبی را با تامل بررسی کنیم.

وی اظهار داشت: انتشار مطالب کذب، سبب گناه و آبروریزی می شود از این رو به این موضوع توجه ویژه داشته باشیم.

امام جمعه جیرفت همچنین به میلاد امام رضا(ع) اشاره و ضمن تبریک این روز بیان کرد: یکی از خدمات بزرگ امام رضا(ع) مباحث علمی بوده که در مناظرات همیشه طرف مقابل اعتراف به شکست می کرد؛ امام رضا از هر فرصتی برای تبلیغ دین اسلام استفاده کرد.

وی همچنین با اشاره به هفته محیط زیست خواستار افزایش توجه ها و نظارت ها در این زمینه شد.

امام جمعه جیرفت اظهار داشت: جبهه انقلاب با رویکرد مطالبه گری نسبت به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در زمینه حفاظت از محیط زیست و مشاوره از متخصصان این بخش ورود کند.

جیرفت در ۲۳۸ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.

برچسب‌ها نرخ اجاره بها کرمان خطبه ها جیرفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نرخ اجاره بها کرمان خطبه ها نرخ اجاره بها کرمان خطبه ها جیرفت امام جمعه جیرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۵۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی در خطبه‌های نماز جمعه شهر همدان بیان کرد: عمل به تقوا در بین مسئولان به معنای انجام دادن وظایف قانونیشان است.

وی ادامه داد: روند عفاف و حجاب در طول یک سال و نیم گذشته، سبب نگرانی شدید خانواده‌ها شده است.

شعبانی افزود: فارغ از هر نوع دیدگاهی، همه خانواده‌ها بر این باور هستند که رها کردن این فضا به ضرر همه جامعه است.

وی تصریح کرد: واقعیت اجتماعی نشان می‌دهد استمرار این مسیر باعث آسیب همگانی در جامعه می‌شود.

امام جمعه همدان با بیان اینکه در مدت انجام طرح نور، تأثیرات خوبی را در سطح جامعه شاهد هستیم، گفت: باید از کسانی که از پلیس تذکر گرفتند و به آن تمکین کردند و فرهیختگی از خود نشان دادند، تشکر کنم.

شعبانی با اشاره به اینکه در عرصه حجاب و عفاف نیازمند اقناع سازی هستیم، اظهار کرد: بالغ بر ۲۷ دستگاه در حوزه عفاف و حجاب مسئولیت دارند و پلیس آخرین مرحله است

وی اضافه کرد: دولت، قرارگاه عفاف و حجاب و نهادهای فرهنگی گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی در عرصه حجاب و عفاف را ارائه دهند.

شعبانی با اشاره به اینکه نظارت بر بازار پوشاک یکی از ضرورت‌هاست، گفت: در روابط بین الملل شرق و غرب تفاوتی ندارد، مهم حرکت در مسیر منافع اقتصادی کشور است.

وی با بیان اینکه اگر این توافق نامه‌ها اجرایی شود، چالش جدی برای تحریم‌ها خواهند بود، افزود: دولت اجرایی شدن توافق‌نامه‌ها را با تمام توان پیگیری کند.

امام جمعه همدان با اشاره به مردم باید اثرات این سفرها و قراردادها را در زندگی روزمره خود ببینند، گفت: امروز وظیفه مسئولان و متولیان، حمایت از کارگران و جامعه کارگری است.

شعبانی ادامه داد: حمایت از جامعه کارگری تنها افزایش چند درصدی حقوق نیست، چرا که با وجود تورم کارگر از تورم عقب می‌ماند و مهم طراحی ساز و کار اقتصادی مناسب است.

وی با بیان اینکه باید از کارفرما حمایت شود تا او هم بتواند از کارگر حمایت کند، گفت: تجمعات دانشجویان بر علیه نسل کشی کودکان در غزه در کشورهای مدعی حقوق بشر، با هجوم پلیس به آن‌ها همراه شده است.

امام جمعه همدان بیان کرد: زمانی که عده‌ای به صورت مسلح قصد براندازی کشوری را دارند، این کشورها دم از حقوق بشر می‌زنند، اما در برابر دانشجویان کشور خودشان چنین رفتارهایی انجام می‌دهند.

شعبانی با اشاره به اینکه مدعیان دروغی حقوق بشر، آبروی شعار آزادی بیان را برده‌اند، گفت: اقدامات یک روحانی در سریال مشاور، می‌تواند به الگویی برای مساجد سراسر کشور و معرفی مسجد به عنوان محور حل مشکلات مردم تبدیل شود.

کد خبر 6089160

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی رییس اتحادیه املاک از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • مسئولان نسبت به ایمنی راه‌ها توجه بیشتری داشته باشند
  • نماز جمعه سنندج
  • مسئولان نظام به بیمه و امنیت شغلی کارگران توجه کنند
  • گلایه اهالی بازارهای سیار از افزایش اجاره‌ها