Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@17:40:54 GMT

تصویب قطعنامه در شورای حکام علیه ایران زمینه سیاسی دارد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۵۷۴۸

تصویب قطعنامه در شورای حکام علیه ایران زمینه سیاسی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جعفرزاده ضمن گرامی داشت سالروز ولادت امام رضا (ع) در خطبه نماز جمعه این هفته اصلاندوز با اشاره به قطعنامه‌ای که در شورای حکام علیه ایران به تصویب رسید، گفت: این قطعنامه پس از گزارش اخیر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تهیه شد که در این گزارش آمده بود که اورانیوم غنی شده ایران به ۱۸ برابر حد مجاز در برجام رسیده است که مجموعاً کشور ما این ادعا را منصفانه ندانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اولاً لازم است دقت کنیم که ریشه همه این شیطنت‌های ساختگی و بی اساس، اطلاعات نادرست رژیم غاصب صهیونیستی بوده و کاملاً زمینه‌ی سیاسی دارد.

امام جمعه اصلاندوز گفت: این قطعنامه نه اولین ضدیت با ایران است و یقیناً نه آخرین خواهد بود و این چنین اقداماتی در آستانه مذاکرات تأثیری در اقتدار ایران اسلامی نخواهد داشت و طبیعتاً پاسخ‌های در خور نیز ارائه خواهد شد اما آنچه که پیداست نگاه ما نگاه به داخل و تقویت ظرفیت‌های داخلی است و ما از چنین اقداماتی در شوک قرار نمی‌گیریم.

وی تصریح کرد: در واپسین روزهای دهه کرامت قرار گرفته ایم دهه‌ای که برای ما ایرانیان یادآور حضور دو نعمت بزرگ امام رضا (ع) و خواهر بزرگوارشان حضرت معصومه (س) بوده که خداوند به ما عطا کرده است‌.

حجت‌الاسلام جعفرزاده محبت نسبت به اهل بیت را از ویژگی‌های اصلی مؤمنان و موحدان حقیقی دانست و تصریح کرد: در روایات داریم که اساس اسلام محبت و مودت نسبت به اهل بیت (ع) است لذا بایستی در دهه کرامت فرصت حضور پر حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) را قدر بدانیم و تلاش کنیم با توسل به این بزرگواران در مسیر رسیدن به محبت اهل بیت گام برداریم.

خطیب جمعه اصلاندوز با تاکید بر اینکه گفتمان ائمه اطهار یک مکتب الهی است، گفت: روند برنامه‌های فرهنگی در دهه کرامت در صورت مطلوب خواهد بود که منجر به نهادینه سازی فرهنگ کرامت در جامعه شود لذا از متولیان فرهنگی شهرستان می‌خواهم به این موضوع عنایت ویژه ای داشته باشند.‌

کد خبر 5510797

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه نماز اقامه نماز جمعه ستاد اقامه نماز امام جمعه اصلاندوز شهرستان اصلاندوز آژانس بین المللی انرژی اتمی مهر برجام شورای حکام ایران بوشهر کرمانشاه خروج قطار از ریل دهه کرامت سفر استانی آمار کرونا خراسان رضوی مشهد ویروس کرونا اردبیل زیر سایه خورشید تغییر ساعت کاری سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۵۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی بعد از ظهر شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی بزرگداشت دهه کرامت به میزبانی دفتر خود در سمنان بیان کرد: ایام دهه کرامت فرصت بسیار خوبی است تا پشتوانه حمایت از اجرای طرح نور باشد.

وی ضمن اشاره به اهمیت حجاب در بین خانواده‌های استان سمنان افزود: ابراز رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح جامعه امری ارزشمند است.

امام جمعه سمنان همچنین با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم در ایام دهه کرامت بتوانیم از فیوضات معنوی و برکات امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم، گفت: اقدامات و کارهای فرهنگی مطلوبی در این خصوص تاکنون صورت گرفته که امیدواریم از این ظرفیت دهه کرامت همراه با برنامه‌های خوب بهره گیری لازم صورت گیرد.

سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان نیز در سخنانی کوتاه در این نشست ضمن بیان اینکه بحث فضاسازی، برپایی ایستگاه صلواتی، موکب و سایر موارد توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌های سطح راه‌های اصلی استان و همچنین فضاسازی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی در دستور کار باشد، گفت: برنامه‌ای مدون و جامع در حوزه گرامیداشت دهه کرامت در روستاها و همچنین تجلیل از مقام دختران در این ایام تدوین و ابلاغ شود.

کد خبر 6090352

دیگر خبرها

  • گاریباشویلی قطعنامه پارلمان اروپا علیه گرجستان را رد کرد
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • شکست‌خوردگان،پشت نقاب تحریم
  • سفر ریاست جمهور ایران به پاکستان در راستای زمینه سازی وحدت و همکاری منطقه بود
  • کاخ سفید مدعی شتاب تازه ای در مذاکرات غزه شد
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد
  • صف‌آرایی شکست‌خوردگان، علیه ایران | آمریکا و اروپا دوباره دست به تحریم شدند