Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه حجت الاسلام سیداحمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا و جمعی از فرماندهان این نیرو به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و همچنین به منظور پاسداشت قیام خونین کفن پوشان دشت ورامین در ۱۵ خرداد که در حرکتی انقلابی و آگاهانه کفن پوشان خود را آماده شهادت کردند تا حرکت مردم به پیروزی انقلاب ختم شود با حضور در شهر پیشوای ورامین با مادر شهید گرانقدر  رضا تقی پور حسین آبادی و پدر شهید والامقام محمد حسن حصاری دیدار و ازآنها دلجویی به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شهید محمد حسن حصاری در تاریخ ۱۳۵۹ از طریق پشتیبانی نیروی هوایی ارتش به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام و در سال ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل شد. شهید رضا تقی پور حسین آبادی جمعی فرماندهی ارتباطات الکترونیکی نهاجا در سال ۵۹ به صورت داوطلب به جبهه های حق علیه باطل اعزام و در همان سال در منطقه عملیاتی جنوب به شهادت رسید.

گفتنی است، ادای احترام و قرائت فاتحه بر مزار شهید سرلشکر خلبان مصطفی اردستانی و زیارت ضریح مطهر امام‌زاده‌جعفر(ع) پیشوا از برنامه های دیگر صبح امروز فرمانده نیروی هوایی ارتش در پیشوای ورامین بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نیروی هوایی ارتش واحدی شهید میلاد امام رضا نیروی هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۵۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در آستانه فرارسیدن روز شهادت استاد مطهری و روز معلم با خانواده شهید رجبعلی قربانی از شهدای معلم استان دیدار و گفتگو کرد.

 شهید رجبعلی قربانی هشتم فروردین ۱۳۳۸، در شهر قزوین به دنیا آمد، وی در رشته انسانی تحصیل کرد و به عنوان دبیر در مسیر اعتلای علمی دانش آموزان تلاش می‌کرد، سپس از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و در چهارم دی ۱۳۶۵، در ام‌الرصاص عراق به شهادت رسید، پیکر این شهید والا مقام مدت‌ها در منطقه برجا ماند و سال ۱۳۸۰ تفحص شد و به آغوش خانواده بازگشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • پیکر شهید عباس رمضانی پس از ۳۸ سال شناسایی شد
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است