Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@08:48:24 GMT

مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۵۷۸۵

مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری لغو شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری قرار بود فردا (شنبه ۲۱ خرداد ماه) با حضور سه کاندیدا در آکادمی ملی المپیک برگزار شود اما امروز (جمعه) و در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت مانده به تشکیل این مجمع، برگزاری آن منتفی اعلام شد.

مسعود خلیلی ریاست فعلی فدراسیون سوارکاری همراه با محمد اسدمسجدی و محمد کاظمیان، سه کاندیدایی هستند که از میان ۱۰ کاندیدای ثبت‌نام شده برای حضور در مجمع انتخاباتی این فدراسیون توسط مراجع ذیصلاح تایید صلاحیت می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری در حالی لغو شده که دو کاندیدای این انتخابات یعنی محمد اسدمسجدی و محمد کاظمیان نسبت به عدم اطلاع‌رسانی به موقع مبنی بر تایید صلاحیتشان و دریافت دعوتنامه حضور در مجمع به وزارت ورزش، اعتراض کرده و خطاب به محمد فولادگر معاون این وزارتخانه، خواستار لغو مجمع شده بودند.

از سوی دیگر، دوره ریاست مسعود خلیلی در فدراسیون سوارکاری امروز (جمعه) به پایان می‌رسد. وی طی هشت سال گذشته ریاست این فدراسیون را بر عهده داشت.

برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون سوارکاری در حالی در دستور کار وزارت ورزش قرار داشت که دو ماه پیش مجلس طرح تحقیق و تفحص این فدراسیون را مصوب کرد اما تا امروز گزارشی در این زمینه ارائه نشده است.

کد خبر 5510816 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون سوارکاری محمد اسد مسجدی آکادمی ملی المپیک مجمع انتخابات فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران فرهاد مجیدی کشتی آزاد حسن یزدانی فدراسیون فوتبال جواد نکونام وزارت ورزش و جوانان یحیی گل محمدی لیگ دسته اول فوتبال فدراسیون سوارکاری مجمع انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۵۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد

در رقابت‌های امروز جمعه هفتم اردیبهشت چابکسواران با ۶۷ راس اسب از نژاد‌های دوخون، تروبرد و ترکمن برای تاختن در ۸ دور ۱۰۰۰، ۱۲۰۰، ۱۶۰۰ و ۱۷۰۰ متری به میدان آمدند.

در پایان یونس اروکلی، محمدرضا نوری، رضا فهیمی، عبدالحلیم قبادی، بهرام بینایی، محمد صفا مختوم نژاد در ۲ دور و نادر صالح پور در دور‌های مختلف عنوان برتر را کسب کردند.


امروز مبلغ ۱۱ میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال جایزه نقدی به چابکسواران برتر، مالکان و مربیان اهدا شد.

 روز نخست این مسابقات که روز چهارشنبه به سبب شرایط نامساعد جوی لغو شده بود، فردا شنبه هشتم اردیبهشت در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس برگزار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ