Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا، حسن رنگرز قهرمان اسبق کشتی فرنگی جهان روز جمعه در جمع خبرنگاران درباره میزبانی مازندران از رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی، اظهار داشت: تقریبا در بازه زمانی یک ماه گذشته برای سومین مرتبه میزبان یک رویداد بین المللی در کشتی هستیم. رقابت‌های جام عبدالله موحد و جام شهید هاشمی‌نژاد نیز به نوعی جزو مراحل انتخابی تیم ملی بود که همانند جام تختی میزبانی آن به مازندران سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بعد از گذشت یک دهه، تنکابن بار دیگر میزبانی جام تختی را بر عهده گرفت و امیدوارم میزبان شایسته‌ای برای جام جهان پهلوان تختی بوده و میهمانان داخلی و خارجی از میزبانی تنکابن از این رقابت‌ها رضایت داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران یادآور شد: این رقابت‌ها به عنوان مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد است و امیدوارم این میزبانی‌ها سهم مازندران را در تیم‌های ملی کشتی ارتقا دهد. کشتی مازندران سهم زیادی در تاریخ کشتی ایران داشته و بخشی زیادی از افتخارآفرینی‌ها توسط کشتی‌گیران این استان بدست آمده است.

رنگرز اضافه کرد: امیدوارم مثل سال گذشته که نیمی از ملی‌پوشان کشتی آزاد در مسابقات قهرمانی جهان متعلق به استان مازندران بودند، این‌بار نیز سهم و جایگاه کشتی مازندران در تیم‌های ملی محفوظ باشد.

به گزارش ایرنا، چهل و دومین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی به‌عنوان مرحله ما قبل نهایی چرخه انتخابی تیم ملی، از صبح دیروز  با حضور کشتی‌گیران مطرح داخلی و کشتی‌گیرانی از کشورهای ارمنستان و گرجستان در شهر تنکابن در حال برگزاری است و امروز با مشخص شدن، نفرات و تیم‌های برتر پایان می‌رسد.

برچسب‌ها کشتی فرنگی فدراسیون کشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی فرنگی فدراسیون کشتی کشتی فرنگی فدراسیون کشتی بین المللی کشتی آزاد جام تختی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۵۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • رنگرز: انتظار از کشتی در المپیک نباید بیشتر از یک طلا باشد
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • واکنش رنگرز به رقابت حساس گرایی و اسماعیلی
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • قصاب، رنگرز و کادرش در جایگاه کمیته فنی/ آغاز اردو از هجدهم