Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای بقیه‌الله‌الاعظم (عج) این شهر اظهار داشت: در مدت ۴۴ سال گذشته از سال  ۱۳۵۷ تاکنون ۵۰ انتخابات در جمهوری اسلامی ایران برگزار شده که کشور با انتخاب و رای مردم اداره می‌شود و خداوند متعال، امام راحل و رهبر معظم انقلاب را با نصرت تایید می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران توسط رهبری متقی حرکت می‌کند، بر اصل اسلام و قرآن هدایت می‌شود و بر پایه آیه‌های قرآن کریم، متقی بن‌بست ندارد، چرا که هرکس تقوای الهی پیشه کند، خداوند سبحان راه خروج را برای او قرار داده است.

امام جمعه کاشان با اشاره به سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار با کارگزاران حج تمتع امسال، اظهار داشت: ارتجاع یعنی بازگشت به فرهنگ منحط غرب و افرادی که می‌کوشند جمهوری اسلامی ایران را شبیه غرب کنند، روشنفکر نیستند بلکه مرتجع هستند.

وی، حج یکی از بهترین تدبیرهای الهی برای ساختن انسان و جامعه بیان و اضافه کرد: هم‌زیستی از جمله درس‌های حج است که سبک زندگی کردن را به انسان‌ها می‌آموزد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با تاکید بر مردم در پیشی گرفتن در کارهای خیر و نیکوکاری از یکدیگر، گفت: در برهه کنونی از مهم‌ترین حاجت‌های امام زمان، اهتمام به امور مسلمانان از نظر فردی (ارایه بسته‌های معیشتی به مستمندان) و در بعد کلان کمک کردن به مسلمانان یمن، بحرین، حجاز و غزه است که ببینیم نیازمند چه چیز هستند که بار اصلی این مهم بر عهده رهبر فرزانه  انقلاب است.

وی با تاکید بر دقت در هزینه کردن بیت‌المال و ارایه خدمت صادقانه مسوولان به مردم، یادآور شد: مدیران و مسوولان باید همواره در دسترس مردم باشند، اتاق کار خود را در دسترس آنان قرار دهند و نیازهای مردم برآورده کنند تا امام زمان (عج) آنان را یاری کند.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران امام جمعه کاشان کاشان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران امام جمعه کاشان کاشان انقلاب اسلامی ایران امام جمعه کاشان کاشان اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۶۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان

نماینده ولی فقیه در کاشان ضمن تأکید بر توجه ویژه به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: اگر فرماندار جدید کاشان می‌خواهد موفق‌تر باشد نگاه ویژه‌ای به متن حکم صادر شده از سوی مقام معظم رهبری برای اینجانب داشته باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حجت‌الاسلام سیدسعید حسینی بعد از ظهر امروز در دیدار با فرماندار پیشین و جدید شهرستان کاشان با بیان اینکه اسناد بالادستی رهبر معظم انقلاب و بیانیه گام دوم مد نظر فرماندار کاشان باشد، اظهار داشت: در تمامی کارها باید نگاه ویژه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد.

وی افزود: بنده به عنوان نماینده ولی فقیه در کاشان همواره در تلاش هستم تا فرمایشات رهبر معظم انقلاب در متن حکم صادرشده محقق شود و اگر فرماندار جدید کاشان می‌خواهد موفق‌تر باشد نگاه ویژه‌ای به متن حکم صادر شده از سوی مقام معظم رهبری برای اینجانب داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان ضمن تأکید بر توجه ویژه به بیانیه گام دوم انقلاب ابراز داشت: این بیانیه وظیفه اصلی ما نسبت به امام زمان(عج) است؛ امام راحل که در سال 42 قیام کرد، فرمود که بیداری عدالت‌طلبان ایجاد شود و رهبر معظم انقلاب نیز جا پای امام راحل قرار داده است.

وی خودسازی، جامعه‌سازی، تمدن‌سازی را از کلیدواژ‌های بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد و گفت: فرماندار باید کاشان را آباد کند و از سوی دیگر رهبر معظم انقلاب کاشان را شهری مکرم دانست که یک وجه آن بیانات ایشان در سال 1380 است و کاشان را امام باقر و امام صادق آن تکریم کردند.

85 درصد پیشرفت در احداث تقاطع غیرهمسطح ایلام- ملکشاهی

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه همه مسئولان در حفظ مکرم بودن آن تمام تلاش خود را به کار بگیرند، تصریح کرد: فرماندار کاشان یک چشم‌انداز برای این منطقه ترسیم کند تا افراد برای توسعه مادی و معنوی این منطقه تلاش کنند و از هیچ تلاشی در این مسیر دریغ نکنند.

انتهای پیام/801

دیگر خبرها

  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • امام جمعه مهاباد: کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان