Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، این فیلم روز جمعه با حضور عوامل سازنده آن، ایل بیگی معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی، معاون سیمای سازمان صدا و سیما، شهردار مشهد و جعی از هنرمندان و بازیگران مشهدی از جمله حامد بهداد و رضا صابری در سینما هویزه مشهد در  آیینی با عنوان "نقش ارادت" به نمایش درآمد.

کارگردان و نویسنده این فیلم در این آیین گفت: فیلم "بدون قرار قبلی" با مضمون امام رضا(ع) در مشهد ساخته شده است و می دانم خیلی از فیلمسازان کشورم آرزو دارند که در شهرهای خود فیلم بسازند و تصویری از شهر خودشان یا از خراسان ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهروز شعیبی افزود: ما تجربه ویژه و روزهای خیلی سختی برای ساخت این فیلم را گذراندیم و روزهایی که درگیر متن سخت این فیلم بودیم، دوستانم فرهاد توحیدی و علیرضا رضاداد بسیار مرا را یاری کردند که این فیلم ساخته شود.

وی با قدردانی از بنیاد سینمایی فارابی برای سرمایه گذاری ساخت فیلم "بدون قرار قبلی" ادامه داد: آن چه احتیاج به گفتن ندارد  اما در دل همه ما ایرانیان است، عشقمان به سرزمین و علاقه مان به امام رضا(ع) است.

کارگردان فیلم "بدون قرار قبلی" با اظهار خوشحالی در خصوص آغاز نمایش این فیلم در شب میلاد امام رضا(ع) گفت: به همین مناسبت فردا و همزمان با میلاد آن حضرت تماشای این فیلم در سینماهای سراسر کشور نیم بها خواهد بود.

شهردار مشهد نیز در این مراسم این شهر را یکی از مناطق خاص دانست و گفت: شاید قدمت مشهد  به هزار و ۲۰۰ سال هم نرسد و شهر جوانی باشد اما در همین مدت به ابرشهر مذهبی کشور تبدیل شده و عامل تقویت کننده شهر مشهد، وجود مقدس امام رضا(ع) در آن است.

عبدالله ارجایی افزود: مشهد در مقایسه با با کهن شهرهای اطراف خود مانند سبزوار و نیشابور سرعت جمعیت پذیری بیشتری داشته که دلیل گردهمایی این تعداد زائر و جمعیت وجود مرقد مطهر امام هشتم (ع) است.

وی اظهار کرد: مشهد، کانون هنر ایرانی است و بیشترین تعداد مخاطب را دارد و می تواند به عنوان قطب تولیدات معنوی و فاخر به ویژه در عرصه سینما شناخته شود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت نیز در این مراسم از با اشاره به بیماری اوتیسم که یکی از مولفه های داستانی فیلم "بدون قرار قبلی" است از حمایتهای بیمه ای این نهاد از بیماران اوتیسم خبر داد و گفت: با پیگیری های انجمن حمایت از بیماران اوتیسم، بیمه پایه همه بیماران اوتیسم برقرار می شود.

محمد مهدی ناصحی افزود: پوشش بیمه ای بیماران اوتیسم به نحوی انجام خواهد گرفت که حداکثر سهم بیماری و سلامت این بیماران چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی در قالب ارایه سرویس مناسب در محل زندگیشان پوشش داده شود.

به گزارش ایرنا، همزمان با اکران فیلم "بدون قرار قبلی"، مراسم بزرگداشت "رضا صابری" یکی از بازیگران این فیلم و از پیشکسوتان عرصه تئاتر و سینمای خراسان رضوی برگزار و با اهدای لوحی از وی قدردانی شد.

"بدون قرار قبلی" فیلمی به کارگردانی بهروز شعیبی محصول سال ۱۴۰۰ است، این اثر ششمین فیلم سینمایی شعیبی در مقام کارگردان است که فیلمنامه آن توسط فرهاد توحیدی و مهدی تراب‌بیگی با نگاهی به یکی از داستان‌های مصطفی مستور نوشته شده‌ است.

داستان فیلم در مورد دختری به نام یاسمن است که پس از سال‌ها به دلیل مرگ پدرش به ایران بازگشته است. پسر او دچار اوتیسم است و این مساله، سفر را برایش دشوار می‌کند. یاسمین شناختی از پدرش ندارد و بیش از آن میراثی که پدر برایش گذاشته‌است باعث تعجب او می‌شود. اقامت کوتاه او در زادگاه پدر و دیدار با کسانی که پدرش را می‌شناسند او را به درک تازه‌ای از انسان و مفهوم مرگ می‌رساند.

بهروز شعیبی، پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی و صابر ابر از بازیگران این فیلم هستند. 

برچسب‌ها پگاه آهنگرانی مشهد سبزوار امام رضا مصطفی زمانی فرهاد توحیدی حامد بهداد بهروز شعیبی نیشابور بنیاد سینمایی فارابی اوتيسم فیلم شهر مشهد اکران فیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پگاه آهنگرانی مشهد سبزوار پگاه آهنگرانی مشهد سبزوار امام رضا مصطفی زمانی فرهاد توحیدی حامد بهداد بهروز شعیبی نیشابور بنیاد سینمایی فارابی اوتيسم فیلم شهر مشهد اکران فیلم بیماران اوتیسم بدون قرار قبلی بهروز شعیبی امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۶۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ در طرح بازگشت به زندگی سالم از اقامت صرف معتادان پرهیز شده و در آن آموزش و مراقبت های بعد از خروج و اشتغال مددجویان مدنظر است، در این طرح مددجو از نظر مهارتی و شخصیتی توانمند می شود و همزمان تحت درمان قرار می گیرد.   در قالب این طرح مددجو با جلسات آموزشی، کسب مهارت و برنامه های ورزشی و تفریحی روند بهبود را طی می کند و همزمان در یک کارگاه تولیدی مشغول به کار می شود و کسب درآمد می کند.   معاون دادستان مرکز خراسان رضوی روز چهارشنبه در این مراسم گفت: درمان معتادان به تنهایی کارساز نیست و برای جلوگیری از بازگشت بهبودیافتگان به چرخه اعتیاد باید مهارت آموزی و اشتغال زایی مورد توجه باشد.   اسماعیل رحمانی افزود: اعتیاد تهدید جدی برای جوامع بشری است و سرمایه های انسانی را در معرض خطر نابودی قرار می دهد.   وی گفت: در مراکز ماده ۱۶ ترک اعتیاد تمام خدمات رایگان به معتادان ارائه می شود، اما فعالیت این مراکز خیلی ثمربخش نیست و مددجویان دوباره به چرخه اعتیاد برمی گردند.   معاون دادستان مرکز خراسان رضوی ادامه داد: از این رو طرح توانمندسازی معتادان و بهبودیافتگان در دستور کار دادسرا قرار گرفته و تلاش می شود با استفاده از ظرفیت های مختلف و راه اندازی کارگاه ها و مراکز حرفه آموزی و اشتغال، به بهبودیافتگان انگیزه بازگشت به زندگی سالم داده شود.   رحمانی گفت: همچنین از لحاظ درمانی، فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و غیره نیز به مددجویان خدمات لازم ارائه می شود تا برای بازگشت به زندگی سالم آمادگی لازم را کسب کنند.   او افزود: در این طرح برنامه مستمر برای مددجویان خواهیم داشت و بر فعالیت مراکز ترک اعتیاد نیز نظارت خواهد شد که بدین طریق فرآیند درمان با متادون تا حد امکان کاهش خواهد یافت.   معاون دادستان مرکز خراسان رضوی گفت:در این طرح برنامه ریزی شده تا چرخه بازگشت مددجویان به اعتیاد لغو شود، بازگشت حتی یک معتاد به زندگی سالم مغتنم است.   رحمانی ادامه داد: در این طرح از کارآفرینان علاقه مند دعوت شده تا کارگاهی در مجاورت مراکز ترک اعتیاد راه ندازی شود و تعدادی از مددجویان در این مراکز مشغول به کار شوند.   معاون دادستان مرکز خراسان رضوی افزود: در طول اجرای طرح، آسیب شناسی صورت گرفته و معایب رفع خواهد شد، همچنین نظارت بر مراکز ترک اعتیاد نیز به صورت جدی انجام می شود و فرایند تشریفاتی نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • بدمستی در برابر مست عشق
  • بدمستی در برابر مست عشق 
  • فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان آغاز می‌شود
  • فصول مناسب برای سفر به مشهد چه زمانی است؟
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار