Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره سراسری تئاتر رضوی که در آستانه ولادت حضرت ثامن الائمه امام رضا (علیه السلام) در موزه تاریخی قاجار تبریز ترتیب یافت بر اساس رای هیئت داورا، "محمدرضا عرفانی" به عنوان نفر برگزیده بخش موسیقی برای نمایش "سیمرغ" معرفی شد.

"فیاض بهرام" به عنوان نفر برگزیده بخش طراحی پوستر و بروشور برای نمایش "سیمرغ" معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"پوریا اخوان" به عنوان نفر برگزیده بخش طراحی نور برای نمایش "کلاه قرمزی" شناخته شد.

"سیدمحمدرضا مرتضوی" هم نفر در بخش طراحی نور برای نمایش "کلاه قرمزی" برگزیده شد.

"لیلا ندایی" به عنوان نفر برگزیده بخش طراحی لباس برای نمایش "شاه اسماعیل" معرفی شد.

"پوریا اخوان" برگزیده بخش طراحی صحنه و "سیدمحمدرضا مرتضوی " به عنوان نفر برگزیده در بخش طراحی صحنه برای نمایش "کلاه قرمزی " معرفی شدند.

عنوان نفر سوم بخش بازیگری مرد نیز برای نمایش "قایم بدون شک" به "سیامک گل منصوری" رسید و "داود فرمانی" نفر دوم بخش بازیگری مرد برای نمایش "سیمرغ " شناخته شد.

"اکبر صادقی" به عنوان نفر اول بخش بازیگری مرد برای نمایش "سیمرغ "، "نیوشا رضوانی" به عنوان نفر شایسته تقدیر بخش بازیگری زن برای نمایش "کلاه قرمزی " و "فاطمه حسینی" به عنوان نفر شایسته تقدیر بخش بازیگری زن برای نمایش "کبوتران چاهی" معرفی شدند.

"سمانه بابازاده" عنوان سومی بخش بازیگری زن برای نمایش "ناگهان زود" را کسب کرد و "دنیا رحیمی" به عنوان نفر دوم بخش بازیگری زن برای نمایش "کلاه قرمزی " معرفی شد.

"پریسا صدایی آذر" به عنوان نفر اول بخش بازیگری زن برای نمایش سیمرغ، "مهدی صالحیار" به عنوان نفر شایسته تقدیر در بخش نمایشنامه نویسی برای نمایش "دل سفید" و "مرتضی اسدی مرام" هم به عنوان نفر سوم بخش نمایشنامه نویسی برای نمایش "قایم بدون شک" معرفی شدند.

در این جشنواره "محمود مهدوی" نفر دوم بخش نمایشنامه نویسی برای نمایش "سیمرغ" شد و "علی حسن زاده" به عنوان نفر اول بخش نمایشنامه نویسی برای نمایش "شاه اسماعیل" معرفی شد.

"مرتضی اسدی مرام " به عنوان نفر سوم بخش کارگردانی برای نمایش "قایم بدون شک " شناخته شد.

"غریب منوچهری" هم به عنوان نفر دوم بخش کارگردانی برای نمایش "شاه اسماعیل " معرفی شد.

"اکبر صادقی " رتبه اول بخش کارگردانی برای نمایش "سیمرغ " را به دست آورد و "محمدرضا مرتضوی" عنوان ویژه کارگردانی را برای نمایش " کلاه قرمزی " از آن خود کرد.

همچنین براساس رای هیات داوران نمایش "سیمرغ" و "شاه اسماعیل" به عنوان نمایش‌های برگزیده این جشنواره به جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شدند.

نمایش‌های "شاه اسماعیل"، "سیمرغ" و " قایم بدون شک" براساس رای هیات داوران به جشنواره تئاتر صاحبدلان معرفی شدند.

در پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی که از ۱۶ تا ۱۹ خردادماه امسال در تبریز برگزار شد ۱۲ گروه از استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، آذربایجان غربی، اردبیل، مرکزی، خراسان رضوی، البرزو کرمانشاه در بخش نهایی جشنواره در ۴ روز به رقابت پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره تئاتر فجر جشنواره تئاتر رضوی برگزیده بخش طراحی شاه اسماعیل نفر دوم بخش معرفی شدند کلاه قرمزی معرفی شد اول بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۶۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، دومین جشنواره ملی عکاسی در سنندج به عنوان یکی از برنامه‌های شاخص هفته سنه با حضور ۵۰ نفر از عکاسان برجسته از استان‌های مختلف کشور به صورت اردو محور در سنندج برگزار و ظهر سه شنبه با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

این جشنواره در یک بخش با موضوع بناهای تاریخی سنندج، مستندنگاری، طبیعت و فضای گردشگری سنندج برگزار شد.

عکاسان مطرح ملی و بین‌المللی برای شرکت در این جشنواره رزومه خود را از ۲۷ فرودین ماه تا سوم اردیبهشت ماه جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال و در نهایت این جشنواره در روز ششم اردیبهشت ماه کار خود را آغاز کرد و امروز با معرفی برترین‌ها به ایستگاه آخر رسید.

در مجموع ۲۴۷ نفر از عکاسان مطرح در کل کشور رزومه خود را برای شرکت در این جشنواره ارسال کرده بودند و براساس تصمیم گیری تیم داوری متشکل از ۵ داوران بومی و غیربومی مطرح کشور ۵۰ نفر از عکاسان شرکت کننده که بهترین و بالاترین رزومه را ارائه کرده بودند انتخاب و در این فستیوال یک هفته ای با هم به رقابت کردند.

۳۵ نفر از شرکت کنندگان در این جشنواره از استان های مختلف، آذربایجان شرقی، ارومیه، سیستان و بلوچستان، تهران، همدان، خوزستان، اراک، مشهد، مازندران و … بودند که دارای رزومه ملی و بین المللی هستند.

کد خبر 6093177

دیگر خبرها

  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند