Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام رسول عبدالهی در خطبه‌های نماز جمعه‌ی تبریز ضمن قدردانی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های دولت، مجلس، قوه قضائیه و تمامی مسئولین در راستای کمک به اصلاحات اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم، اظهار کرد: جا دارد به تمامی مسئولین یادآوری کنیم که در کنار انجام اصلاحات اقتصادی مواظب باشند در جریان تدابیر، نظارت‌ها و سیاست‌گذاری‌ها اقداماتی صورت نگیرد که به مردم فشار وارد شود؛ چراکه مردم اکنون در فشار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نباید به سوء استفاده‌کنندگان میدان دهیم تا وضعیت را غیرقابل‌تحمل‌تر کنند؛ ملت ما ملتی بزرگ، نجیب و وفادار هستند و باید شبانه‌روز به این ملت که ولی‌نعمتان و صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند، خدمت کنیم.

بیشتر بخوانید:

خطیب جمعه شیراز : دشمن در حال مسئله آفرینی فرهنگی است

خطیب جمعه شیراز: نسبت به مظلومان حساس هستیم ، فرقی بین اوکراین و یمن نمی‌گذاریم

امام‌جمعه موقت تبریز در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به ضرورت شناخت شخصیت علمی امام‌خمینی (ره) در کنار شخصیت سیاسی ایشان خاطرنشان کرد: متأسفانه بُعد سیاسی امام خمینی(ره) بُعد علمی ایشان را تحت‌الشعاع قرار داده‌ است و ما باید برای شناخت امام‌خمینی(ره) آثار علمی ایشان در موضوعات مختلف را از جمله فقه، قرآن، فلسفه، عرفان، کلام و... مورد بررسی قرار دهیم و همچنین می‌توانیم شخصیت علمی ایشان را از طریق شاگردان برجسته ایشان که یکی از آن‌ها رهبر معظم انقلاب هستند، بشناسیم.

امام‌جمعه موقت تبریز در تشریح مهم‌ترین توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در مراسم گرامیداشت رحلت امام‌خمینی(ره) گفت: مهم‌ترین تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص ضرورت حفظ هویت، اصالت و حقیقت انقلاب اسلامی بود و این‌که نباید اجازه دهیم شخصیت امام‌خمینی(ره) تحریف و تفکر غربی در کشور حاکم شود.

حجت‌الاسلام عبدالهی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به جنگ اوکراین و روسیه خاطرنشان کرد: بهترین تحلیل ممکن از این جنگ توسط رهبر معظم انقلاب انجام‌شده است و ایشان فرمودند ما از این جنگ استقبال نمی‌کنیم اما باعث‌وبانی این جنگ آمریکاست که حیاط‌خلوت ناتو را به کنار روسیه آورده بود.

۲۱۲۱۷

کد خبر 1639950

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ائمه جمعه نماز جمعه رهبر معظم انقلاب امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۶۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم

به گزارش خبرنگار مهر، اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی با حضور عوامل فیلم، قربانعلی طاهر فر (کارگردان) تورج الوند و علی استادی عصر دیروز در سینما ساحل اصفهان برگزار شد.

طاهرفر با قدردانی از استقبال مردم هنرپرور و هنر دوست اصفهان اظهار کرد: همه جای ایران سرای من است یک شعار نیست و مردمی که دغدغه دریاچه ارومیه را دارند قطعاً برای خشکی زاینده رود هم ناراحت هستند و دغدغه دارند.

وی ادامه داد: دو تیم سپاهان و تراکتور جنگنده هستند و این وجه اشتراک مردم اصفهان و مردم ارومیه است.

کارگردان فیلم آپاراتچی در مورد فیلم گفت: این فیلم در مورد آدم‌های عاشق است و از اینکه آن را برای تماشا انتخاب کردید قدردانی می‌کنیم.

شایان ذکر است که دو اتفاق بزرگ در حاشیه اکران مردمی فیلم آپاراتچی در اصفهان رخ داد.

حجت الاسلام ایرانپور امام جمعه شهر هرند اصفهان به دلیل بازتاب سکانس‌های از نماز جمعه برای اولین در سینمای ایران از آقای طاهرفر کارگردان فیلم آپاراتچی و آقای استادی به دلیل ایفای نقش امام جمعه با اهدای لوح تقدیر تجلیل کردند.

همچنین اجرای گروه سرود در سالن با سرود «بابا خون داد» لحظاتی از فیلم را تداعی کردند و امام جمعه شهر هرند با اهدای لوح نیز از عوامل به خاطر بازتاب گروه سرود و فعالیت‌های جانبی و مردمی تجلیل کردند.

کد خبر 6089676

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • آیا می شناسیدش؟
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • (تصاویر) حضور شخصیت‌های حوزوی در منزل سید حسین خمینی
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد