Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@14:46:39 GMT

آجورلو بهترین گزینه را انتخاب می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۶۱۹۴

آجورلو بهترین گزینه را انتخاب می‌کند

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: خیال‌ هواداران راحت باشد که مصطفی آجورلو بهترین گزینه را برای سرمربیگری استقلال انتخاب خواهد کرد.

به گزارش مشرق، حجت کریمی در گفت‌وگویی درباره شایعه برگزاری جلسه امروز (جمعه) هیئت مدیره باشگاه استقلال برای انتخاب سرمربی فصل آینده اظهار داشت: جلسه‌ هیئت مدیره نداشتیم و نمی‌دانم چطور این موضوع مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار شده در یکی دو روز آینده جلسه‌ای را برگزار کنیم.

وی در مورد مذاکره روز گذشته مصطفی آجورلو با رضا عنایتی برای حضور روی نیمکت استقلال گفت: در جریان این مذاکره قرار نداریم و منتظر ارائه گزارش مدیرعامل هستیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص نگرانی هواداران خاطرنشان کرد: آجورلو پیگیر سرمربی است و هواداران نگرانی نداشته باشند. خیال‌ آنها راحت باشد که آجورلو باتجربه است و بهترین گزینه را برای استقلال انتخاب می‌کند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت رضا عنایتی مصطفی آجورلو حجت کریمی استقلال خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۶۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی افضلی رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به سوال خبرنگار آنا در مورد برکناری علی خطیر از مدیرعاملی استقلال گفت: این خبر درست است و فرشید سمیعی فعلا سرپرست باشگاه انتخاب شده است. بعدا جزییات این تصمیم اعلام می شود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عجیب اما واقعی؛ جلسه سمیعی با حجازی در دفتر آجورلو برگزار شد! + عکس
  • انتخاب جانشین خطیر، مهم‌ترین ابهام در استقلال
  • خبر رسمی برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال
  • بازگشت آجورلو به استقلال و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال مشخص شد
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • شوک شبانگاهی به استقلال؛ علی خطیر برکنار شد
  • آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره