Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@20:43:25 GMT

پی‌اس‌جی بدون اطلاع‌رسانی به پوچ، سراغ «زیدان» رفت

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۶۲۱۳

پی‌اس‌جی بدون اطلاع‌رسانی به پوچ، سراغ «زیدان» رفت

به گزارش ایرنا، نام زیدان در حالی مطرح شده که باشگاه پی‌اس‌جی تصمیم خود را برای قطع همکاری با مرد آرژانتینی نیمکت این تیم، به اطلاع وی نرسانده است.

حتی «امانوئل مکرون» رئیس جمهوری فرانسه نیز به طور علنی تمایل خود را برای حضور زیدان روی نیمکت پی‌اس‌جی ابراز کرده است؛ اقدامی که مشابه آن را در مورد «کیلین امباپه» انجام داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشنهاد مالی و پروژه‌ای که برای زیدان قدرت زیادی به همراه می‌آورد و همچنین شانس سرمربیگری فوق‌ستاره‌هایی همچون «لیونل مسی»، «نیمار» و امباپه از جمله مولفه‌هایی است که می‌تواند مرد فرانسوی را به هدایت تیم کشور زادگاهش ترغیب کند.

البته گفته می‌شود سابقه فوتبالی وی در مارسی و رئال مادرید مانع پیوستن وی به پی‌اس‌جی است.

با این حال، رابطه زیدان با کهکشانی‌ها تیره و تار شده است؛ در واقع بدنبال کوچ زیزو از رئال در تابستان سال گذشته، بیگانگی خاصی در رابطه وی با قوهای سفید مادرید حس شد. هرچند زیدان قهرمانی رئال را در لیگ قهرمانان اخیر تبریک گفت اما در طول فصل هیچ مکاتبه‌ای بین او و اعضای باشگاه رئال انجام نشد که از جمله آن می‌توان به بی‌پاسخ ماندن پیام‌های ارسالی از سوی «کارلو آنچلوتی» اشاره کرد.

زیدان سال‌ها پیش به عنوان سفیر پیشنهاد میزبانی قطر از جام جهانی ۲۰۲۲ معرفی شد. در حال حاضر اما هیچ رابطه ای بین او و قطری‌ها که مالکان باشگاه پی‌اس‌جی نیز محسوب می‌شوند، وجود ندارد.

برچسب‌ها مائوریتسیو پوچتینو قطر نیمار لیونل مسی کیلین امباپه امانوئل مکرون زین الدین زیدان کارلو آنچلوتی پاری سن ژرمن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مائوریتسیو پوچتینو قطر نیمار مائوریتسیو پوچتینو قطر نیمار لیونل مسی کیلین امباپه امانوئل مکرون زین الدین زیدان کارلو آنچلوتی پاری سن ژرمن پی اس جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۶۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، چهره‌های مطرحی از جهان ورزش، موسیقی، سینما و همینطور سیاست به شهر میامی سفر کرده‌اند تا در شروع مسابقات جایزه بزرگ فرمول یک میامی 2024 حضور پیدا کنند.

یکی از افرادی نام آشنای جهان فوتبال زین الدین زیدان بود که مورد توجه خبرنگاران قرار گرفت. سرمربی سابق رئال مادرید پیامی برای تیم سابقش داشت.

خبرنگار دازن اسپانیا از این اسطوره فرانسوی سوال کرد که راننده مورد خود او در فرمول یک را معرفی کند و او پاسخ داد:"اکنون و همیشه، هالا مادرید! اما امروز من از پیه‌ره گاسلی و اشتبان اُکون(دو راننده فرانسوی) حمایت می‌کنم."

زیدان درحالی پیام هالا مادرید را بدون توجه به سوال خبرنگار مطرح کرد که این باشگاه اسپانیایی شب گذشته با برتری خیرونا مقابل بارسلونا، به عنوان قهرمانی فصل جاری لالیگا معرفی شد. همچنین این تیم باید در هفته جاری در بازی حساس نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ برود.

به نظر می‌رسد این مربی فرانسوی به نوعی می‌خواست پیامی برای رئال ارسال کند و قبل از بازی حساس به حمایت خود تأکید کند.

دیگر خبرها

  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!
  • قهرمانی رئال مادرید در لالیگا و شادی جالب کارلو آنچلوتی به همراه بازیکنان / انیمیشن عمر مومنی
  • این قهرمانی متعلق به آنچلوتی است نه بلینگام
  • واکنش رسمی باشگاه بایرلورکوزن به قهرمانی رئال مادرید در لالیگا / عکس
  • تبریک کاکا به رئال مادرید و کارلو آنچلوتی بابت قهرمانی در لالیگا + عکس
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • وقتی کارلو آنچلوتی به حلقه شادی و جشن قهرمانی بازیکنان رئال مادرید اضافه می‌شود! / فیلم
  • رکوردهای شیرین مودریچ و کارلتو در شب شیرینی رئالی‌ها
  • با عبور از زیدان؛ کارلو آنچلوتی دومین سرمربی پرافتخار تاریخ رئال مادرید شد
  • کارلو آنچلوتی: کورتوا مقابل کادیز بازی می کند و لونین مقابل بایرن مونیخ