Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: ولایت‌مداری و استفاده از سبک زندگی ائمه ‌طهارت از جمله امام رضا (ع) انسان از سقوط در صید شیطان و دنیا جلوگیری می‌کند.

امام جمعه بوشهر افزود: کسانی که علیه معصومین اینگونه فعالیت می‌کنند تحت نفوذ صهیونیست بین‌الملل قرار دارند و با ابزار هنر که یک مقوله الهی و مقدس است با نگاه ضد انسانی و ضد بشری به مقدسات توهین می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: اکنون هنر در استعمار، استبداد و اسارت امپریالیسم هنری قرار دارد و باید هنر که یک مقوله مقدس است از چنگال و اسارت استکبار نجات داده شود و در خدمت مردم و فرهنگ متعالی دینی و انسانی قرار بگیرد.

وی تأکید کرد: نباید هویت و جایگاه انقلاب اسلامی وارونه جلوه داده شود چون دشمنان دنبال تحریف انقلاب هستند تا عظمت آن در بین نسل جدید و جوان مخفی و پنهان بماند؛ دشمنان دنبال تهاجم تحریف علیه انقلاب هستند که در برابر آن باید جهاد تبیین قرار گیرد.

این مقام مسؤول افزود: تمام راه، آرمان، اهداف و محور انقلاب اسلامی در وجود امام خمینی (ره) تجلی دارد که دشمنان دنبال تحریف این واقعیت‌ها هستند.

صفایی بوشهری برگشت به سبک زندگی غربی را از اهداف دشمنان دانست و بیان کرد: باید دروغ و فریب دشمنان علیه انقلاب اسلامی افشا و واقعیت‌های انقلاب گفته شود که این مهم در جهاد تبیین معنا پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی هیچگاه به بن‌بست نمی‌رسد گفت: دشمنان در این راستا خودشان به بن‌بست رسیده‌اند ولی جامعه ولایت‌مدار و انقلابی هیچگاه به بن‌بست نمی‌رسد چون ولایت در جامعه حاکم است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به تصویب قطعنامه علیه ایران در شورای حکام با مشارکت آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای تصریح کرد: اخیراً با مشارکت آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای تحت تأثیر آمریکا و سه کشور استعمار اروپایی قطعنامه علیه ایران صادر کردند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار کرد : فلسفه تأسیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به میزان دانش و قدرت هسته‌ای برای کشورهای استعماری و ایجاد محبوبیت در عرصه‌های دانش و فناوری هسته‌ای و محصولات دانش‌بنیان برای کشورهای در حال توسعه است.

خطیب نمازجمعه شهر بوشهر عنوان کرد: هر چه ایران پیشرفت کند آنان بیشتر جلوگیری می‌کنند تا امید به آینده هسته‌ای نداشته باشند، اساس آنها بر اساس اندیشه استکبار است و دنبال تبعیض و آپارتاید علمی هستند

صفایی بوشهری با اشاره به آغاز فصل گرما و افزایش مصرف آب و برق در استان تأکید کرد: از مسؤولان تقاضا می‌شود در عرصه تأمین آب و برق مشکلی در استان ایجاد نشود همچنین اعتبارات لازم برای تسریع در تکمیل طرح‌های آبرسانی تخصیص داده شود تا مشکل بحران آب ایجاد نشود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آیت الله صفایی بوشهری صهیونیسم معصومین توهین انقلاب اسلامی جمعه بوشهر هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۶۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ شاپور رضایی اظهار داشت: تسهیلات کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی که در اثر حوادث پیش بینی نشده از ابتدای سال ۱۳۹۴ تا پایان سال ۱۴۰۲ دچار خسارت شده‌اند تا سقف ۲ میلیارد ریال معادل ۲۰۰ میلیون تومان مشمول مهلت ازقانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور می‌شوند.

وی افزود: همه کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی خسارت دیده می‌توانند با مراجعه به بانک‌های عامل و یا جهاد کشاورزی در خواست کتبی ارائه کنند.

رضایی تاکید کرد: پس از بررسی‌های لازم و تأیید نهایی، اصل تسهیلات دریافتی به مدت سه سال امهال و سود و جرایم دیر کرد آن توسط دولت تأمین و پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • خودروی یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • جنبش «همبستگی با غزه» گوش مدعیان دموکراسی را کر کرده است
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • عملیات ضدصهیونیستی در شهر رمله
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • بشنوید// راه‌های نفوذ شیطان به خودتان را ببندید
  • تولید ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ ای طی یک دهه در نیروگاه اتمی بوشهر
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند