Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، کاظم حاجی‌پور در جمع خبرنگاران گفت: یکی از  راه‌های ایجاد اشتغال بهره‌مندی از تسهیلات ارزان قیمت در راستای کارآفرینی و تولید است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری بنام تولید ، دانش بنیان و اشتغال‌آفرینی نام‌گذاری شده صندوق کارآفرینی امید بعنوان موسسه عمومی غیر دولتی  راستای حمایت از جوانان کارآفرین ، کسب و کارهای فناور و دانش بنیان ، گروه‌های اجتماعی غیر بانک پذیر را در دستور کار قرار داد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی‌پور عنوان کرد: صندوق کارآفرینی امید  در سال ۱۴۰۰ قریب به ۸۰۰فقره تسهیلات در شهرستان بویراحمد  پرداخت کرده است و با توجه به افزایش اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰  صندوق کارآفرینی امید  جهت ایجاد ۱۰۰۰ فرصت شغلی  در شهرستان بویراحمد هدف‌‌گذاری کرده است‌.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ۵۰ درصد جمعیت کهگیلویه و بویراحمد در مرکز استان متمرکز شده است این برنامه در اولویت کاری صندوق کارآفرینی قرار گرفته تا با ایجاد مشاغل و کسب و کارهای خرد و کوچک در بخش‌های مختلف اقتصادی و در مناطق شهری و روستایی گام موثری در ایجاد اشتغال و کارآفرینی بردارد.

وی بیان کرد: امیدواریم با برنامه‌هایی که صندوق کارآفرینی امید در سال ۱۴۰۱ در نظر گرفته، شهر یاسوج که عنوان پایتخت طبیعت ایران را با خود یدک می‌کشد به پایتخت اقتصاد مقاومتی نیز تبدیل شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس صندوق کارآفرینی امید اشتغال خرد و کوچک صندوق کارآفرینی امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۶۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به ظرفیت دستگاه قضا در حمایت از تولید و پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: بخشی از مشکلات و موانع در مسیر سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم در بخش‌هایی، چون صنعت، گردشگری، کشاورزی و ... قابل شناسایی است و برنامه‌ریزی برای رفع آن امکان پذیر است.
حجت الاسلام اسداله جعفری از رسیدگی مساله محور به مشکلات تولید و اقتصاد در این ستاد خبر داد و افزود: پیش از این در بیشتر مواقع، رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و فعالان اقتصادی در ستاد اقتصاد مقاومتی به شکل موردی و مصداقی بود، اما مصوبه جدید اعضای ستاد به این نحو است که مشکلات و موانع به صورت مسأله محور بررسی شود چرا که با برطرف شدن یک مانع به شکل ریشه‌ای و کامل، ممکن است مشکلات چند واحد تولیدی در این خصوص، همزمان برطرف شود.

دیگر خبرها

  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • تحقق ۶۹ هزار شغل در استان اصفهان
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر