Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، این پروژه ها با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان در روستاهای سوزا، تنب پارسان، سهیلی، هفت رنگو، طبل، سرریگ و باسعیدو، اجرا خواهد شد.

در ادامه این مراسم وزیر آموزش و پرورش با حضور در جزیره هنگام از روند احداث خانه معلم و هنرستان فنی و حرفه ای بازدید و ظرفیت های موجود منطقه را برای انجام برخی پروژه های آموزشی و پرورشی، از جمله روند احداث خانه معلم در این جزیره با مشارکت بخش خصوصی و اراضی مناسب برای ساخت هنرستان را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانه معلم جزیره هنگام از محل ظرفیت مشارکت بخش خصوصی واستفاده از ماده ۲۷ قانون تنظیم مقررات مالی دولت، احداث و راه اندازی خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه این بازدید قول مساعد مبنی بر اختصاص سه زمین چمن مصنوعی به مدارس منطقه علاوه بر پروژه های قبلی در طرح شهید سردار سلیمانی را داد.

در آیین کلنگ زنی این کلاس ها یوسف نوری وزیر آموزش وپرورش، احمدمرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، سعید عسکری معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان، هاشمی مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، محمد محمدحسینی فرماندار و نماینده عالی دولت در شهرستان قشم، بخشداران شهاب و حرا، رییس آموزش وپرورش منطقه، خیرین، معتمدین و جمعی از مسوولین محلی و منطقه ای حضور داشتند.

وزیر آموزش و پرورش در جریان سفر به استان هرمزگان ظهر امروز - جمعه بیستم خرداد ۱۴۰۱ از راه دریایی وارد شهرستان قشم شد.

محمد محمدحسینی فرماندار و نماینده عالی دولت در شهرستان قشم و جمعی از مسوولین این شهرستان در بندر مسافری شهید ذاکری از یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش و هیات همراه استقبال کردند.

احمد مرادی نماینده بندرعباس، قشم، حاجی آباد، ابوموسی و بندرخمیر در مجلس شورای اسلامی نیز هنگام ورود وزیر آموزش و پرورش به شهرستان قشم حضور داشت.

وزیر آموزش وپرورش روز گذشته پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ پس از ورود به استان هرمزگان عازم شرق این استان شد و وضعیت فضاهای آموزشی شهرستان های میناب و جاسک را بررسی کرد.

یوسف نوری همچنین روز گذشته چند طرح آموزشی و فرهنگی در شرق هرمزگان را افتتاح کرد.

وی پس از ورود به بندرعباس مورد استقبال استاندار هرمزگان، نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل آموزش و پرورش استان قرار گرفت.

حضور در گلزار شهدا و دیدار با نماینده ولی فقیه در هرمزگان، حضور در نشست شورای آموزش و پروش استان هرمزگان و افتتاح نمایشگاه دست ساخته‌های هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش استان از دیگر برنامه های سفر وزیر آموزش و پرورش به هرمزگان بود.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر داز توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی یوسف نوری احمد مرادی قشم خیرین مدرسه ساز وزارت آموزش و پرورش خلیج فارس مدرسه سازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی یوسف نوری احمد مرادی مجلس شورای اسلامی یوسف نوری احمد مرادی قشم خیرین مدرسه ساز وزارت آموزش و پرورش خلیج فارس مدرسه سازی وزیر آموزش و پرورش مجلس شورای اسلامی استان هرمزگان شهرستان قشم یوسف نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۶۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، کلام الله صفری پیش از خطبه های نماز جمعه اردبیل و در گرامیداشت هفته معلم یاد و خاطره علامه شهید مطهری را گرامی داشت و اظهار کرد: این متفکر قرن معاصر عمر پربرکت خود را صرف شناخت اسلام و قرآن و آشنایی بیشتر مردم با مکتب حسینی کرد.

وی خاطرنشان کرد: معلمان جامعه ما در ردیف خردمندان و متفکران همواره سعی کرده اند تا در تربیت و تعالی نسل های آینده تلاش و کوشش کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به فعالیت های آموزشی و پرورشی دولت سیزدهم در استان اردبیل گفت: یکی از این سیاست ها بحث مولدسازی، صدور اسناد مالکیت و تجاری سازی واحدهای آموزشی با ارزش مناطق شهری بوده که در استان اردبیل نیز در این زمینه با حمایت استاندار اردبیل گام های جدی برداشته شده است.

صفری افزود: بعد از گذشت ۱۲ سال رتبه بندی معلمان با تامین اعتبار مورد نیاز اجرایی شد تا بخشی از دغدغه های معیشتی معلمان نیز رفع شود.

وی گفت: در حل مشکلات کمبود فضاهای آموزشی گام های جدی برداشته شده و در سه سال دولت سیزدهم ۷۸ مدرسه در قالب ۳۱۳ کلاس درس به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از در حال احداث بودن ۶۷ باب مدرسه در قالب ۵۲۱ کلاس درس خبر داد و تصریح کرد: به زودی بزرگترین مجتمع آموزشی استان با نام دارالفنون افتتاح خواهد شد که ۳۰۰ میلیارد تومان بانک عامل در قالب مسئولیت اجتماعی در آن سرمایه گذاری کرده است.

صفری از عزم دولت برای احداث ۲ هزار کلاس درس در استان خبر داد و بیان کرد: قرار است نیمی از این کلاس های درس به همت دولت، ۵۰۰ کلاس درس به همت خیرین و ۵۰۰ کلاس درس نیز با محوریت نوسازی مدارس احداث و تحویل آموزش و پرورش داده شود.

وی از توزیع شیر رایگان در بین ۱۲۰ هزار دانش آموز و توسعه خدمات الکترونیکی در واحدهای آموزشی خبر داد و گفت: کلیه مدارس به اینترنت پرسرعت متصل شده و برای صرفه جویی در مصرف کاغذ خدمات الکترونیکی در قالب پنجره واحد دولت انجام می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از برچیده شدن مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش آموز در استان، توزیع ۲۴ هزار جلد کتاب راه موفقیت، تهیه و پخش ۶۰ برنامه تلویزیونی آموزشی و ۳۰ هزار دی.وی.دی در بین دانش آموزان مناطق محروم و عشایری خبر داد.

صفری اضافه کرد: تصحیح الکترونیکی اوراق در این دو سال مورد توجه بوده تا ضریب تاثیرگذاری نمرات دانش آموزان در پایه دهم، یازدهم و دوازدهم به ۶۰ درصد برسد.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: تعداد مراکز سنجش سلامت و تحصیلی دانش آموزان از ۱۰ مرکز به ۲۵ مرکز افزایش یافته و در این زمینه استان اردبیل رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

صفری خاطرنشان کرد: ۹۰ درصد دانش آموزان بدو ورود به پایه اول ابتدایی سنجش شدند و این طرح تا بیستم اردیبهشت ماه ادامه دارد و امیدواریم با همکاری فرمانداران، بخشداران و دهیاران این طرح به سرانجام رسیده و ۱۲ درصد باقیمانده جمعیت واجد شرایط در آن شرکت کنند.

وی گفت: ۵ میلیارد تومان شهرداری ها از بابت ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنائی متقبل شدند که جای سپاس و قدردانی از همت شهرداران در این موضوع داریم.

صفری بیان کرد: سرانه فضاهای ورزشی اردبیل در این دولت از ۲۰ سانتیمتر به ۵۱ سانتیمتر افزایش یافته و در کنار آن شاهد تکمیل ۲۰ باب نمازخانه و زیباسازی ۳۵۲ واحد آموزشی با همراهی جهادگران بودیم.

کد خبر 6095703

دیگر خبرها

  • پیرترین معلم ایران یک قرن و ۷ سال عمر کرد | از ریاست آموزش و پرورش تا تالیف دو کتاب چاپ نشده
  • زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها مشخص شد
  • اعلام زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها ؛ روند ثبت نام الکترونیک است
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۴ روز دیگر
  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل
  • آموزش و پرورش بوشهر ویژه‌تر دیده شود/ لزوم ساخت کلاس‌های درس جدید
  • ساخت ۱۵۰۰ کلاس در هرمزگان در دولت سیزدهم/ رشد ۶۲درصدی قبولی پزشکی
  • خبر مهم برای معلمان غیردولتی؛‌ کاهش محسوس ساعات کاری در هفته با بیمه کامل
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل