Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدابنده لو می گوید می توانستند در مسابقات آسیایی نتایج بهتری بگیرند.

بازیکن تیم ملی امید گفت: در مسابقات تاشکند از هر 3 حریف خود سرتر بودیم.

به گزارش طرفداری، محمد خدا بنده لو درباره دلیل حذف تیم ملی امید ایران از رقابت های زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا، اظهار داشت:

نتوانستیم در این مسابقات نتیجه خوبی بگیریم اما از لحاظ فوتبالی سرتر از هر سه تیم گروه بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته همه چیز نتیجه است که این امر اتفاق نیفتاد.

وی ادامه داد:

همه می‌دانند دلیل این حذف چه بود. تیم ما جوان بود و در هر سه بازی روی اشتباهات فردی گل خوردیم که به بی تجربگی باز می گردد. این مسابقات را فدا کردیم تا بازیکنان تجربه کسب کنند. البته این اتفاق خوب بود تا دیگر در مسابقات انتخابی المپیک این اشتباهات پیش نیاید.

هافبک تیم ملی امید درباره اینکه آیا این تیم می‌تواند در آینده به نتایج مدنظر دست یابد، پاسخ داد:

صد در صد این تیم پتانسیل زیادی دارد اما نمی‌توانیم بگوییم صد در صد صعود می‌کنیم. بازی ها را دیدید. باخت به ترکمنستان عجیب بود اما مقابل این تیم و قطر کاملا برتر بودیم. حتی در نیمه دوم بازی با ازبکستان هم برتر بودیم. در فوتبال این نتایج طبیعی است. اگر این باخت ها را ندهیم نمی توانیم در آینده درس بگیریم. تنها بدی کار این بود که به ترکمنستان باختیم‌ اما فراموش نکنید این تیم قطر را اذیت کرد و مقابل ازبکستان هم تا دقیقه ۷۵ صفر بر صفر مساوی بود و روی یک پنالتی گل خورد.

اخبار داغ 

تدارک ویژه رئال مادرید برای اعلام تمدید قرارداد لوکا مودریچ و خداحافظی مارسلو پایان ماجراجویی همگروه ایران با شکست مقابل کانگوروها؛ استرالیا به پرو رسید گفتگوی حسن صالح حمیدزیچ و روبرت لواندوفسکی؛ هیچ چیز تغییر نکرده است علیرضا بیرانوند در پرسپولیس رکورددار می شود؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۶۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش اوسمار به ستاره جوان پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، یکی از خریدهای زمستانی پرسپولیس محمد خدابنده‌لو بود که همه فوتبالی‌ها خبر از علاقه او به این تیم داشتند و سرانجام سرخ‌ها با پرداخت رضایت‌نامه او را در اختیار گرفتند.

با این حال محمد خدابنده‌لو در این مدت چندان نتوانسته در نقش یک ستاره ظاهر شود و بدون شک پتانسیل او بیش از این‌هاست اما به نظر می‌رسد او به زمان بیشتری نیاز دارد.

خدابنده‌لو در بازی سپاهان فرصت بازی پیدا نکرد و نیمکت نشین بود اما باتوجه به محرومیت امید عالیشاه، اوسمار ویرا احتمالا از بین وحید امیری و خدابنده‌لو باید یکی را به زمین بفرستد.

این بازیکن جوان باروحیه بالا در تمرینات روز جمعه پرسپولیس حاضر شد و باید دید در صورت اعتماد دوباره اوسمار به او، چه عملکردی مقابل نساجی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • آمار جالب توجه حریف استقلال در خارج از خانه
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد
  • نتایج روز سوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان
  • آماده باش اوسمار به ستاره جوان پرسپولیس
  • ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!