Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدریکو کیه زا گفت تا یک ماه آینده مشخص می شود که آیا او پیراهن شماره 10 یوونتوس را می پوشد یا خیر.

مصدومیت فدریکو کیه زا از ناحیه رباط صلیبی ضربه بزرگی به یوونتوس وارد کرد و او نیم فصل دوم را به طور کامل از دست داد و تاکنون موفق نشده در کنار هم تیمی سابقش دوشان ولاهوویچ در یوونتوس بازی کند اما انتظار می رود ستاره جوان ایتالیایی در اوایل فصل آینده به میادین بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به رومئو اگریستی، فدریکو کیه زا که امروز در کنار آندره آ آنیلی در تورین در یک گردهمایی خیریه به نام "نجات کودکان" حضور پیدا کرده بود، در مورد زمان بازگشتش گفت:

رویای من این است که هر چه زودتر به زمین برگردم اما باید به مراحل ریکاوری و توصیه پزشکان احترام گذاشت. کادر پزشکی در تمام زمینه به من کمک می کند و این عالی است. فکر می کنم در ابتدای ماه سپتامبر می توانم به میادین برگردم اما باید دید. 

یوونتوسی ها دوست دارند هر چه زودتر بازی کیه زا در کنار ولاهوویچ را ببینند. او در این مورد گفت:

منتظر بازی در کنار ولاهوویچ هستم. او بازیکن بزرگی است. 

با جدایی پائولو دیبالا، گفته می شود شماره 10 یوونتوس می تواند به کیه زا برسد اما از طرفی بازگشت احتمالی پوگبا نیز ممکن است در پوشیدن پیراهن شماره 10 تاثیرگذار باشد. او در این مورد گفت:

پیراهن شماره 10 یوونتوس؟ هر کسی دوست دارد این پیراهن را بپوشد. قهرمانان بزرگی در یوونتوس این پیراهن را پوشیده اند. در ماه جولای مشخص می شود. 

اخبار داغ 

تدارک ویژه رئال مادرید برای اعلام تمدید قرارداد لوکا مودریچ و خداحافظی مارسلو پایان ماجراجویی همگروه ایران با شکست مقابل کانگوروها؛ استرالیا به پرو رسید گفتگوی حسن صالح حمیدزیچ و روبرت لواندوفسکی؛ هیچ چیز تغییر نکرده است علیرضا بیرانوند در پرسپولیس رکورددار می شود؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شماره 10 یوونتوس پیراهن شماره 10 کیه زا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۶۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال برگزار شد و تیم‌ها حریفان خود را شناختند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات سی‌وهشتمین دوره جام حذفی امروز (دوشنبه) در محل سازمان لیگ برگزار شد و تیم‌ها به شرح زیر رقبای خود را شناختند. (نام تیم‌های میزبان ابتدا آمده است)

برگزاری فینال جام حذفی در کرمان با یک شرط

بازی شماره 1: تراکتور تبریز - مس رفسنجان

بازی شماره 2: چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

بازی شماره 3: گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران

بازی شماره 4: سپاهان اصفهان - ملوان انزلی

در مرحله نیمه نهایی برنده بازی شماره یک با برنده بازی شماره دو دیدار می‌کند و برنده‌ دیدار شماره 3 رودرروی برنده مسابقه شماره 4 می‌رود.

برگزاری فینال جام حذفی در کرمان با یک شرط

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کرگر: بازی جمال موسیالا را بیشتر از جود بلینگام دوست دارم
  • سازمان «سیا» با دندان‌های کشیده شاهد حادثه ۱۱ سپتامبر بود
  • آماده سازی شبکه های آبرسانی البرز برای ورود به تابستان ۱۴۰۳
  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • خون در چشمان بلینگام: انتقام با پیراهن پادشاه!
  • آردا گولر: رئال مادرید گفت که من وارث لوکا مودریچ خواهم بود
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان