Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام باقریان گفت: خسارت سنگین میلیاردی کشاورزان مظلوم و انقلابی شهرستان لنجان متوجه غفلت مسئولان است. کشاورزی شهرستان لنجان نیازمند اقدام فوری مسئولان امر در شهرستان، استان و کشور است و چنانچه فوراً اقدام لازم انجام نشود خسارتی جبران ناپذیر به کشاورز شهرستان وارد خواهد شد.

امام جمعه زرین شهر می گوید: همواره این نکته را گوشزد کرده‌ایم که اگر آب برای کشت به کشاورزان اختصاص نمی‌یابد باید از همان صادقانه این مسئله را با آحاد مردم خصوصاً کشاورزان در میان بگذارند نه اینکه سکوت کرده تا کشاورز مظلوم با سختی بسیار مقدمات کشت برنج را فراهم کند و بعد یکباره آب برای حفظ کشت انجام شده فراهم نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عملکرد خطایی بزرگ و ظلمی آشکار به کشاورزان زجر کشیده است.

به گفته او در حال حاضر نیز فرصت بسیار اندک است و باید همه با وحدت، همدلی و صبوری همیشگی کشاورزان و همت جهادی مسئولان امر در تمامی رده‌ها کشاورزی شهرستان را نجات دهیم و قطعاً کوتاهی هیچ فرد و مسئولی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

حجت‌الاسلام باقریان معتقد است: کشاورزان نیازمند توجه جدی و حمایت عملی هستند، وضعیت کشاورزی شهرستان لنجان همچون انسان بیماری است که نیازمند اقدام و درمان فوری و حیاتی است و به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست که کشاورزان تاوان بی مدیریتی و عدم برنامه‌ریزی مسئولان را بدهند.

او می گوید: منویات معظم له نیازمند توجه همه مردم به ویژه مسئولان است، تذکرات و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب نباید صرفاً در حد شعار برای مردم و مسئولان باقی بماند بلکه هر کس در حد توان و مسئولیت خود باید برای جامعه عمل پوشاندن به این فرمایشات عمل کند.

امام جمعه زرین شهر گفت: یکی از توصیه‌های مهم مقام معظم رهبری حفظ روحیه امید بین مردم است و اینکه اجازه ندهیم دشمن با استفاده از ظرفیت رسانه‌های خود این دروغ بزرگ را در جامعه القاء کند که جمهوری اسلامی به بن بست رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خسارت کشاورزی کشاورزان اصفهانی لنجان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۶۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد ظهر سه شنبه در بازدید از روستاهای سطح بخش آبپخش اظهار داشت: برخی از روستاهای بخش آب‌پخش از جمله چم‌درواهی با توجه به نداشتن دهیاری و اعتبار کم روستا نیازمند توجه بیشتر مسئولان شهرستان هستند.

وی افزود: ۲ روستای چم دوراهی و میاندشت در مسیر اصلی ورودی و خروجی بخش آب‌پخش قرار گرفته‌اند و این موضوع نیازمند توجه بیشتر به ورودی‌های این روستاها به منظور جذب گردشگر است.

سرپرست بخشداری آب‌پخش ابراز داشت: آسفالت بریدگی‌های مسیر اصلی روبروی روستای میاندشت و ورودی این روستا از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتستان است.

کد خبر 6093283

دیگر خبرها

  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • هشدار نارنجی به کشاورزان در پی بارش تگرگ/ ۱۶ استان درگیر بارش
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد
  • خسارت ۳.۲ میلیاردی سیل اخیر به تأسیسات پارک ملی هفتادقله
  • کم‌کاری‌ شهرداری موجب خسارت ۲۰۰ میلیاردی در پروژه شهربازی شد