Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا عابدینی دومین دیدار ایران در لیگ ملت‌ها 2022 را از دست داد و تیم ملی والیبال کشورمان با یک بازیکن کمتر مقابل هلند صف‌آرایی خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، رضا عابدینی سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران دومین بازی در لیگ ملت‌ها را از دست داد.

عابدینی که در نخستین دیدار ایران در لیگ ملت‌های والیبال در ترکیب آعاز کننده مسابقه مقابل چین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن در تمرین روز بعد از آسیب دیدگی کهنه‌ای که در زانو داشت، دچار مصدومیت شد و تحت نظر و درمان رضا قلی‌پور فیزیوتراپ تیم ملی قرار گرفت. این بازیکن بعد از آزمایش‌ها لازم، عکسبرداری‌های مختلف و معاینات مربوطه با نظر کادر فنی و فیزیوتراپ تیم ملی در دیدار مقابل هلند به میدان نمی‌رود.

به این ترتیب تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ که از ساعت ۲۲:۳۰ امروز (جمعه ۲۰ خرداد) بدون عابدینی برگزار می‌شود، با ۱۳ بازیکن مقابل هلند صف‌آرایی خواهد کرد.

قلی‌پور درخصوص آخرین وضعیت محمدطاهر وادی و رضا عابدینی، گفت: وادی با اقدامات پزشکی، مشکلشون کمتر شده و با نظر سرمربی تیم ملی والیبال ایران می‌تواند در بازی مقابل هلند به میدان رود و انشالله تا چند روز آینده مصدومیت‌شان برطرف می‌شود.

وی تصریح کرد: رضا عابدینی به‌دلیل آسیب از ناحیه زانو، به بازی مقابل هلند نمی‌رسد و در ادروی تیم ملی تحت مراقب‌های پزشکی و درمانی قرار دارد.

 

*تیم والیبال ایران با پیراهن سفید به مصاف لاله‌ها می‌رود

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها با پیراهن سفید به مصاف هلند می‌رود که به کشور گل لاله و سرزمین آسیاب بادی معروف است.

چهارمین روز هفته نخست لیگ ملت‌ها 2022 از ساعت 19 و 30 دقیقه امروز (جمعه 20 خرداد) با دیدار تیم‌های صربستان و آرژانتین به وقت تهران در اوتاوا  آغاز می‌شود.

تیم ملی والیبال ایران نیز از ساعت 22 و 30 دقیقه امروز در دومین مسابقه خود در این رقابت‌ها در برازیلیا به مصاف هلند می‌رود.

مردان والیبال ایران در این دیدار با پیراهن سفید به مصاف هلند می‌رود که به کشور گل لاله و سرزمین آسیاب بادی معروف است، لیبروهای تیم ایران نیز با پیراهن قرمز در این مسابقه حاضر می‌شوند.

تیم ملی والیبال ایران در حال حاضر با یک برد و 3 امتیاز در رتبه پنجم جدول لیگ ملت‌ها قرار دارد و هلند بدون برد و امتیاز در جایگاه چهاردهم است.

همچنین در رده‌بندی فدراسیون جهانی والیبال تیم ملی بزرگسالان ایران با 269 امتیاز در رتبه دهم است و هلند با 180 امتیاز در جایگاه شانزدهم قرار دارد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: پیراهن سفید به مصاف تیم ملی والیبال ایران والیبال ایران لیگ ملت ها رضا عابدینی مقابل هلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۶۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکل آب کشاورزان قزوین اولویت مسؤولان باشد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه که در مسجدالنبی (ص) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: از منظر امام صادق (ع) کسانی که از عبادت خود بیشتر لذت می‌برند و کسانی که بیشتر مراقب عبادت خود هستند، افراد عاقلی محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه افراد عاقل در زندگی دنیایی بهشت را برای خودش کسب می‌کند افزود: همه باید در زندگی تلاش کنیم تا آخرت خود را آباد کنیم و به این درک برسیم که دنیا مزرعه آخرت است.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه انسان عاقل عاشقانه به سمت عبادت می‌رود، تاکید کرد: انسان عاقل مجاهدانه برای آخرت و بهشت خود تلاش می‌کند.

وی با اشاره به فرارسیدن روز اسناد ملی و میراث مکتوب تصریح کرد: امام جمعه قزوین افزود: امروز در شهرهای کهنی مانند قزوین خانواده‌هایی هستند که کتاب علما و بزگان خود را را در خانه نگه می‌دارند و متأسفانه این نوع نگهداری باعث می‌شود این کتب به مرور زمان از بین برود.

آیت الله عابدینی اضافه کرد: خانواده‌ها آثار مکتوب و با ارزش دارای قدمت و قیمت را می‌توانند به مراکز اسناد رسمی و کتابخانه های معتبر بسپارند تا به عنوان میراث معنوی حفظ شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ظلم ستیزی در دنیا همه گیر شده است، ادامه داد: انزجار و نفرت امروز علیه صهیونیست‌ها نوید آینده‌ای بدون اسرائیل را می‌دهد.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه امروز ما از دانشجویان قیام کننده علیه ظلم آمریکایی و صهیونیستی حمایت می‌کنیم، تصریح کرد: با آغوش باز از موج ظلم ستیزی دانشجویان دنیا حمایت می‌کنیم و قدردان آن هستیم.

امام جمعه قزوین با اشاره به لزوم حمایت خیرین از درمان بیماری‌های خاص عنوان کرد: همراهی بخش مردمی و دولت می‌تواند مشکلات این بیماران را رفع کند.

وی با اشاره به لزوم صرفه جویی در مصرف آب تاکید کرد: تشویق کشاورزان به استفاده از شیوه‌های مدرن آبیاری و مدیریت صحیح می‌تواند علاوه بر صرفه جویی در مصرف آب باعث افزایش بهره وری شود.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه کشت محصول باید مدیریت شود، ادامه داد: باید با توجه به وضعیت آبی اطلاعات دقیقی به کشاورز برای اولویت کاشت محصول داد تا کشاورز بعد از کشت محصول با بحران بی آبی مواجه نشود.

وی در پایان با بیان اینکه حل مشکل آب کشاورزان قزوین اولویت مسؤولان باشد، یادآور شد: امروز زحمت یک سال کشاورزان به خطر افتاده و نیاز است مسؤولان با جدیت بیشتری به دنبال حل مشکل این زحمتکشان باشند.

کد خبر 6095812

دیگر خبرها

  • حل مشکل آب کشاورزان قزوین اولویت مسؤولان باشد
  • بازی مرگ و زندگی ایران: این رقیب را بکش و زنده بمان!
  • رونمایی از پیراهن ویژه تورینو به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد فاجعه سوپرگا / عکس
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • اشتباه وحشتناک به قیمت حذف والیبالیست هلندی از لیگ‌ملت‌ها
  • ساعت بازی استقلال و تراکتور امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پایان لیگ ملت‌‌های والیبال برای ملی‌پوش هلند!
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد