Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموستا خالدی در خطبه‌های نماز جمعه سنندج که در مسجد جامع این شهر اقامه شد با تبریک دهه کرامت، به ساخت فیلم و نمایش آن در جشنواره کن اشاره کرد و گفت: هدف از ساخت این فیلم، اهانت به ائمه و رسول خدا (ص) است، ولی دشمنان بدانند با این کار‌ها هیچگاه از ارزش‌های پیامبر و بزرگی اسلام کاسته نخواهد شد.‌

او اهانت یک فیلمساز خودفروخته به ساحت امام رضا (ع) و اهل بیت عصمت و طهارت را محکوم کرد و گفت: قدرت‌های غربی و دشمنان از راه‌هایی همچون ساخت فیلم به دنبال اسلام هراسی هستند، اما برخلاف خواسته دشمنان، هر روز شاهد پیوستن تعداد زیادی از غیرمسلمانان به اسلام هستیم و این مهم نشان از بزرگی دین اسلام دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه توطئه و توهین به دین اسلام محکوم به شکست است گفت: مسلمانان هیچ‌گاه تبعیت و دفاع از رسول گرامی اسلام (ص) و اهل‌بیت (ع) را ترک نخواهند کرد.

ماموستا خالدی می گوید: کسانی که به دنبال انحراف افکار جوانان و توهین به مقدسات مسلمانان هستند بدانند که سزای سخت در انتظار آنان است.

امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه سنندج حکم انتصاب سه ساله امام جمعه موقت این شهر از جانب نماینده، ولی فقیه در کردستان به طور رسمی به ماموستا معروف خالدی ابلاغ و تقدیم شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه مسلمانان سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۶۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد

سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل در بیانیه‌ای حمله تروریستی به مسجد شیعیان در هرات و به شهادت رساندن نمازگزاران را محکوم کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل در بیانیه‌ای حادثه تروریستی مسجد امام زمان (عج) شهرستان «گذره» ولایت هرات که منجر به جراحت و شهادت جمعی از نمازگزاران شد را محکوم کرد.

سفارت ایران با درخواست برای شناسایی و مجازات مرتکبین این جنایت، افزود: ایران آمادگی خود را جهت تقویت همکاری با حکومت سرپرست افغانستان جهت مبارزه با تروریسم اعلام می‌کند.

این حمله تروریستی شب گذشته (10 اردیبهشت) در شهرک محمدیه که به‌ نام شهرک اندیشه نیز یاد می‌شود، رخ داد و دو مهاجم مسلح نمازگزاران را هنگام خروج از مسجد هدف قرار دادند.

حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هراتتدابیر ویژه امنیتی طالبان برای محافظت از علمای شیعه افغانستانرسانه افغان مدعی شد؛ دستگیری افراد مرتبط با ترورهای علمای شیعه در هرات

در این حمله 6 نفر شامل چهار مرد، یک کودک و یک زن شهید و دو نفر زخمی شده‌اند. حجت الاسلام جاوید که امام جماعت مسجد بود نیز به جمع شهدا پیوست.

تاکنون گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • زن و مرد در رسیدن به مقامات معنوی برابر هستند/ دین اسلام؛ مدافع‌ اصلی حقوق زنان است
  • سفرنامه| اولین قبرستان مسلمانان در ایران؛ اینجا جسد مردگان پوسیده نمی‌شود؟/ عکس
  • (ویدئو) به خاک و خون کشیدن نمازگزاران شیعه در حکومت طالبان
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان