Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولین جشنواره خانوادگی فرهنگی ورزشی جانبازان و توان‌خواهان شمیرانات روز جمعه با حضور خانواده معظم شهدا، هئیت‌های ورزشی و جمعی از مسئولان شهرستان در اردوگاه شهید باهنر (نیاوران) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در حاشیه این مراسم تاکید کرد: جشنواره جانبازان و توان‌خواهان امروز علاوه بر این‌که الگوی نشاط اجتماعی بود، محل خوبی برای استعدادیابی است که امید به تکرار آن داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی جوادی اظهار داشت: این رویداد بزرگ خانوادگی بیش از پیش‌بینی‌های لازم مورد استقبال واقع شد و مهمانان عزیز از صبح امروز در رشته‌های مختلف ورزشی که مستقر هستند، در حال فعالیت بودند.

وی افزود: ما نیاز داریم فضای جامعه را با همگانی کردن و روی آوردن خانواده‌ها به فعالیت‌های ورزشی، تبدیل به محیطی سالم و بانشاط کنیم و استعدادیابی را که در این رویدادها به خوبی قابل انجام است، در کنار نشاط اجتماعی دنبال کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران تاکید کرد: امید است برگزاری چنین جشنواره‌هایی بویژه برای گروه جانبازان و توان‌خواهان عزیز که نیاز بیشتری به فعالیت بدنی دارند، افزایش یابد و خانواده‌ها در تمام روزهای هفته نسبت به فعالیت‌های ورزشی اهتمام داشته باشند.

حضور ۳ هزار مهمان در جشنواره جانبازان و توان‌خواهان شمیرانات

جلال فخرا، رئیس هیئت جانبازان و معلولین شمیرانات نیز ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت امام رضا علیه السلام بیان داشت: جشنواره امروز پس از یک ماه برنامه‌ریزی به همت اداره ورزش و ۳۰ هئیت ورزشی و برخی از ادارات شهرستان با هدف فراهم‌سازی یک روز شاد و مفرح برای جانبازان، توان‌خواهان و خانواده‌های گرامی ایشان با حضور ۳ هزار مهمان برگزار شد.

وی ضمن قدردانی از زحمات هئیت‌های ورزشی در رشته‌های مختلف ادامه داد: نامبردگان با تمام توان به سبب دِین و ارادتی که به جانبازان عزیز و خانواده‌های بزرگوار آن‌ها دارند، در این رویداد حضور بهم رساند و با تدارک وسایل ورزشی و تفریحی، و خدمات پزشکی و مشاوره‌ای تلاش کردند یک اجتماع خانوادگی ماندگار را ثبت کنند.

فخرا تاکید کرد: بی‌شک جامعه ورزشی نسبت به جانبازان و توان‌خواهان وظیفه دارد و تلاش ما این است در زمینه بسترسازی برای فعالیت‌های ورزشی آنان بیش از پیش گام برداریم.

محمد مدنی، جانباز ۷۰ درصد خرمشهر نیز اظهار داشت: کار بسیار خوبی در شب میلاد امام رضا (ع) صورت گرفته و در فضای مناسبی با برنامه های متنوعی برگزار شده است. محیط شادی فراهم آورده‌اند که بویژه برای کودکان و خانواد‌‌ها بسیار قابل استفاده بود.

وی ضمن ابراز امیدواری از تکرار رویدادهای اینچنینی در شمیرانات ابراز کرد: این دورهمی‌ها برای خانواده‌ها بسیار مورد نیاز بوده و حداقل آن این است جانبازان گردهم آمده و دیدارها تازه می‌شود که سبب شادابی روحیه و نشاط می‌شود.

در آمار شمیرانات افزون بر ۳۵۰۱ شهید گرانقدر و ۵ هزار جانباز سرافراز ثبت شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۶۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجری و گوینده قدیمی درگذشت + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، مرحوم اسکویی که به واسطه صدای خاصش شهره زیادی داشت،سال ها به عنوان گوینده، مجری، گزارشگر و کارشناس در رسانه ها و برنامه های ورزشی فعالیت داشت.

مسعود اسکویی متولد سال ۱۳۱۸ بود و از سال ۱۳۴۵ به استخدام تلویزیون ملی ایران درآمد و سابقه حدودا ۵۷ سال گزارشگری و فعالیت در رادیو و تلویزیون را دارد.

اسکویی از سال ۱۳۴۵ به نام گویندۀ اخبار ورزشی با تلویزیون ملی ایران شروع به کار کرد. او با گزارش بازی دوستانه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و کویت (در کویت، ۱۳۵۰) وارد عرصه گزارشگری شد.

تخصص مسعود اسکویی در رشته‌های تنیس، والیبال، اسب‌دوانی، و اتومبیل‌رانی بود. او دوره تخصصی گزارشگری را در کشورهای اروپایی از جمله انگلیس و آلمان گذرانده بود و در سال ۱۳۷۱ نیز در کلاس تخصصی گزارشگری فینگلی، مدرس استرالیایی، شرکت کرد.

مرحوم اسکویی در برنامه‌هایی مختلف از جمله «جهان ورزش والیبال» و «گزارش ورزشی از شبکه دو سیما و «صدای ورزش»، و «عصر جمعه با رادیو» حضور داشت. او همچنین سابقه مدیریت در بخش روابط عمومی رادیو ورزش را نیز در کارنامه کاری خود داشت.

کد خبر 848608 منبع: مهر برچسب‌ها تلویزیون مجری خبر مهم

دیگر خبرها

  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • موافقت با خواهرخواندگی بندرعباس با پنج شهر آسیایی
  • مجری و گوینده قدیمی درگذشت + عکس
  • برپایی میز خدمت اخذ شناسه یکتا برای صاحبان کسب‌وکار در شمیرانات
  • برگزاری بیش از ۵۰ برنامه در هفته معلم
  • برگزاری تجمع در خاش برای حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم
  • آموزش مهارت زندگی به زوجین برای کاهش طلاق
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم