Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@11:04:00 GMT

رنگبندی کرونایی جدید شهرهای ایران

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۷۰۶۷

رنگبندی کرونایی جدید شهرهای ایران

آفتاب‌‌نیوز :

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، بر اساس آخرین به روز رسانی‌ها، هیچ یک از شهرهای کشور همانند هفته‌های گذشته، در وضعیت قرمز و نارنجی نیستند.

تعداد شهرهای با وضعیت زرد از ۱۴۷ به ۱۱۳ شهر کاهشی بوده و تعداد شهرهای با وضعیت آبی از ۳۰۱ به ۳۳۵ شهر افزایش یافته است.

اکنون هیچ شهر قرمز و نارنجی در کشور وجود ندارد و ۱۱۳ شهر در وضعیت زرد و ۳۳۵ شهر در وضعیت آبی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رنگبندی کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۷۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛بر اساس سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان حفاظت محیط زیست اصفهان، شاخص میانگین کیفی هوای این کلانشهر سومین روز از اردیبهشت با ۸۳ AQI در وضعیت قابل قبول است.
همچنین شاخص کیفی هوا براساس سامانه‌های برخط ۲۴ ایستگاه در منطقه پروین با ۱۵۶ و زینبیه ۱۶۲ AQI در وضعیت ناسالم برای عموم در حالیکه در منطقه میرزا طاهر با ۲۹ وشهر مبارکه با ۳۸ AQI در وضعیت پاک است.
همچنین شاخص کیفی هوا در مناطق شهر سگزی با ۱۰۸، زرین شهر با ۱۴۶، دانشگاه صنعتی اصفهان با ۱۲۶ AQI ناسالم برای گروه‌های حساس است.
کیفیت هوای همچنین در مناطقی از شهر اصفهان از جمله ۲۵ آبان با ۷۴ ف احمدآباد ۸۲، انقلاب ۶۴، پارک زمزم ۹۷، خرازی ۵۸، رهنان ۷۷، سپاهان شهر ۶۰، ولدان ۸۸، کردآباد ۶۶، کاوه ۱۰۰، قهجاورستان ۸۱ و فیض ۵۱، و شهر‌های شاهین شهر با ۷۸ و خمینی شهر با ۵۳، کاشان ۶۳ ونجف آباد ۷۲ AQI در وضعیت قابل قبول است.
شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

دیگر خبرها

  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز
  • هوای هیچ شهری امروز در کشور آلوده نیست
  • هوای هیچ شهری امروز آلوده نیست / شاخص کیفی ۲۲ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا
  • وضعیت «نارنجی» هوا در خرمشهر
  • شاخص کیفی ۲۲ شهر سالم و پاک ثبت شد / اردبیل پاک‌ترین هوا را دارد
  • هوای اصفهان و ۵ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • هوای اصفهان و ۶ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی