Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشم درویشی گفت : برای اولین بار و با پیشنهاد بنده، کمیسیونی در شورای اسلامی شهر کرمانشاه تحت عنوان کمیسیون تحقیق و تفحص از شهرداری کرمانشاه تشکیل و با رأی همکاران، بعنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شدم.

به گفته رئیس کمیسیون تحقیق و تفحص از شهرداری علاوه بر وظیفه نظارتی شورا، وظیفه این کمسیون، نظارت بر تمامی اقدامات و موارد خاص در شهرداری کرمانشاه ازجمله مسؤلیت ها، مدیران، قرارداد‌ها و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است که نیاز به سیکل بررسی تخصصی حقوقی و قضایی دارد.

این کمیسیون در نظارت ویژه بر اعمال، شهرداری‌ها، مناطق، سازمان ها، ادارات کل، استجاره ها، مناقصات و مزایده‌ها ورود می‌کند،در اولین اقدام این کمیسیون، نظارت بر دفترچه سال ۱۴۰۱ بود که در این راستا، با تصویب طرحی در شورای اسلامی شهر کرمانشاه، پیش فروش قبر را ممنوع کردیم.

 هرگونه نقل و انتقالات قبر نیز فقط به افراد درجه یک خانواده امکان پذیر است.

بررسی وضعیت قبور و مالکیت زمین‌های مردم در بریموند اقدام دیگر است.

متأسفانه در سایت دیوار کرمانشاه، قبر تا مبلغ بیش از ۲۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شده است که اکنون با ورود جدی شواری شهر، بساط این دلالی جمع آوری شده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر تحقیق و تفحص نظارت و بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۷۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه شدت می یابد

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده های هواشناسی، سامانه‌ی‌ بارشی از امروز (سه شنبه) تا شنبه هفته آینده، جو منطقه را تحت تاثیر داشته به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد، رعدوبرق و رگبار پراکنده تگرگ در سطح استان می‌شود.

وی افزود: بارش که در نیمه غربی و نواحی شمالی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود؛ بخصوص در ساعاتی از روزهای پنجشنبه و جمعه و در مناطق یاد شده، با آبگرفتگی معابر و رواناب نیز همراه می‌گردد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: طی ساعتی از امروز و فردا، به دلیل تقویت نسبی بادهای جنوبی در منطقه، امکان نفوذ غبار نسبتاً رقیق به نیمه غربی (بویژه در مناطق مرزی) چندان دور از انتظار نمی باشد.

وی ادامه داد: در روز یکشنبه موقتاً از شدت ناپایداری کاسته می شود؛ اما در روزهای دوشنبه و سه شنبه، با گذر موج ناپایدار دیگری، مجدداً شاهد بارش هایی همراه با رعدوبرق در سطح استان خواهیم بود.

به گفته زورآوند دمای روزانه‏ هوا که از امروز تا پایان هفته بتدریج و بشکلی نسبتاً محسوس کاهش می‌یابد؛ در روزهای شنبه و یکشنبه به طور نسبی افزایش خواهد یافت.

کد خبر 6092114

دیگر خبرها

  • کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه شدت می یابد
  • چند کشور غربی به دنبال کاهش فروش تسلیحات نظامی به اسراییل هستند
  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد
  • ظرفیت تمامی قطارهای فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند
  • سازمان برنامه مکلف به نظارت برنحوه نقشه‌برداری سازمان ثبت شد
  • سازمان برنامه موظف به نظارت جدی بر نحوه نقشه‌برداری سازمان ثبت شد
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار