Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@03:55:20 GMT

نقشه کرونایی گیلان آبی تر شد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۷۲۸۶

نقشه کرونایی گیلان آبی تر شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، بر این اساس شهرستان های بندرانزلی، رودبار و ماسال از وضعیت زرد کرونایی خارج و در رنگ بندی آبی قرار گرفتند.

شهرستان های آستارا، آستانه اشرفیه، رضوانشهر، رشت، خمام، رودسر، سیاهکل، صومعه سرا، لنگرود، لاهیجان و تالش پیش از این آبی بودند.

البته شهرستان فومن که بر اساس ارزیابی هفته گذشته وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفته بود در ارزیابی جدید زرد شد ضمن اینکه املش و شفت پیش از این زرد بودند به این ترتیب تعداد شهرستان های آبی کرونایی گیلان ۱۴ و شمار شهرستان های زرد سه مورد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمار بستری های مبتلا به بیماری کووید ١٩ در بیمارستان های گیلان ار شانزدهم ماه گذشته رو به کاهش است و بر اساس آمار امروز جمعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی استان ۴۳ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی بستری بوده که از این تعداد ۱۱ بیمار بدحال هستند.

مسولان بهداشتی گیلان می گویند کاهش مجموع بستری های مبتلا به بیماری کووید ١٩ در بیمارستان های استان نباید منجر به عادی انگاری بیماری شود آنان از مردم می خواهند تا همچنان توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند و واکسن نزده ها و افرادی که سه دز واکسن را دریافت نکرده اند نسبت به این مهم اقدام کنند.

تاکنون پنج میلیون و ۴۳۹ هزار و ۸۷۹ دز واکسن کرونا در استان گیلان ترریق شد.

برچسب‌ها رشت ویروس کرونا گیلان واکسن کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت ویروس کرونا گیلان رشت ویروس کرونا گیلان واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۷۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند

فرمانده انتظامی تالش از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان سابقه‌دار در این شهرستان و کشف ۶ فقره پرونده سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، محمد رستمی اظهار کرد: در پی گزارش‌های دریافتی در خصوص وقوع سرقت‌های مختلف در سطح شهرستان تالش، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه اظهارت شکات و تحقیقات میدانی انجام شده، اعضای باند سه نفره سارقان این پرونده‌ها شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از اعتراف این افراد به پنج فقره سرقت کابل برق و یک فقره سرقت از اماکن خصوصی خبر داد و خاطرنشان کرد: سارقان ۳۰، ۳۲ و ۴۵ ساله پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رستمی با تاکید بر به توجه و رعایت مردم به هشدارها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت تصریح کرد: پلیس برای تامین امنیت و ارتقاء احساس آن در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

کد خبر 749207

دیگر خبرها

  • قطعی برق در ۸ شهرستان گیلان
  • انعقاد ۴ هزار و ۲۰۰ هکتار قرارداد نقشه‌برداری اراضی کشاورزی در جیرفت
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • گرامیداشت یاد شهید ناصر پیروی در رشت
  • آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد