Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن رهنمایی عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به وقوع بارش رگباری در مشهد، ۵٠٠ نیروی خدمات شهری در سطح شهر در حالت آماده باش هستند.

وی اضافه کرد: همچنین ۴٠ دستگاه تانکر و بیش از ١٠٠ موتور پمپ برای جمع آوری و برطرف کردن آب افتادگی‌ها در نقاط مختلف شهر مستقر هستند.

رهنمایی ادامه داد: بیش از پنج هزار کیسه شن نیز آماده شده و نیروهای شهرداری تا مساعدشدن شرایط جوی در آماده باش خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: آتش نشانان نیز در حالت آماده باش هستند.

آتشپاد دوم مهدی رضایی افزود: تا کنون حوادثی نظیر افتادگی درخت و آب افتادگی به سامانه ١٢۵ اعلام شده که آتش نشانان در حال عملیات هستند.

 هواشناسی خراسان رضوی پیش از این نسبت به وزش باد همراه با گرد و خاک و وقوع بارش‌های رگباری در برخی مناطق استان هشدار داده بود.

هواشناسی خراسان رضوی در اطلاعیه ای وزش باد شدید در برخی نقاط استان همراه با گرد و خاک، کاهش میدان دید و کاهش کیفیت هوا با احتمال بروز خسارت، وقوع بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق در برخی نقاط و بارش تگرگ از بعدازظهر امروز تا روز یکشنبه را پیش بینی کرده بود.



 

برچسب‌ها آتش نشانی شهرداری مشهد مشهد بارندگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی شهرداری مشهد مشهد آتش نشانی شهرداری مشهد مشهد بارندگی آماده باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۷۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند از نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب‌های این چند روز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، مرتضی بخشی اظهار کرد: بیش از ۷۲ ساعت است که نیروهای این سازمان در آماده‌باش کامل قرار داشته و در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند.

وی با اعلام اینکه تاکنون بیش از ۵۰ عملیات امداد و نجات، رفع آبگرفتگی، نجات خودرو و … توسط این سازمان انجام شده است، افزود: بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب‌های این چند روز توسط نیروهای آتش‌نشانی نجات یافتند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت بروز هر گونه مشکل با شماره ۱۲۵ سازمان تماس بگیرند.

کد خبر 748040

دیگر خبرها

  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • بارش باران امروز در نیمه شرقی کشور
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان
  • استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد
  • استقرار نیروها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد