Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان لیگ کشتی تاکید کرد که بعد از برگزاری لیگ دسته اول تیم‌هایی که از نظر توان مالی و کیفیت فنی قادر به تیم‌داری هستند لیگ برتری خواهند شد. - اخبار ورزشی -

حمید یاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در پاسخ به این سوال که چقدر حضور سپاهان در لیگ برتر کشتی امسال جدی است، اظهار داشت: صحبتی که در این رابطه صورت گرفت، مدیرعامل این باشگاه هم در بحث جذب مربی برای رده‌های مختلف سنی درجهت ارتقای سطح فنی کشتی استان تاکید داشت و هم اعلام کردند که در موضوع برپایی اردوهایی تیم ملی در این استان به کشتی کشور کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین عنوان شد که آنها به دنبال حضور در لیگ برتر کشتی حداقل با یک تیم که احتمالا فرنگی خواهد بود، هستند. البته موضوع آخر منوط به کسب مجوزهای لازم از سوی مجموعه مدیریت سپاهان است.

وی در مورد اینکه آیا به همه درخواست‌هایی که برای تیم‌داری در لیگ برتر می‌شود مجوز تیم‌داری در فصل پیش رو داده خواهد شد؟، گفت: بیشتر تمرکز ما اکنون روی لیگ دسته یک هست، در چند سال اخیر به خاطر کرونا امکان برگزاری لیگ دسته یک مهیا نبود، اما امسال را رد کنیم لیگ کشتی به ثبات خواهد رسید. ما خیلی نمی‌خواهیم بحث تیم‌داری را دنبال کنیم، بیشتر نگاه‌مان روی باشگاه‌داری است که بتوانیم 8 تا 10 تیم باثبات را در لیگ برتر داشته باشیم.

یاری ادامه داد: مثلا تیم صنایع که سال گذشته قهرمان شده، دوستانی که در این تیم بودند امسال با برند دیگری می‌آیند. ما باید دنبال این باشیم که برندهایی وارد کشتی شوند که ثبات داشته باشند و این نباشد که هر سال اسم‌شان عوض شود. الان تیمی به اسم جویبار با همان کادری که قبلا در تیم صنایع بود و با همان کیفیت، برای شرکت در لیگ برتر اعلام آمادگی کرده است. ما دوست داریم ابتدا روند انتقال تیم‌ها از لیگ یک به برتر به خوبی اتفاق بیافتد و سپس نیز برندهای باثباتی را در لیگ کشتی داشته باشیم که انسجام داشته و بتوانند حضور باثباتی در مسابقات داشته باشند. اگر هم تیم جدیدی خواست وارد کشتی شود یا امتیاز بخرد یا اینکه از لیگ یک به لیگ برتر برسد. شرایط باید طوری باشد که به مرحله‌ای برسیم که تیم‌هایی در لیگ برتر ما شرکت کنند که توان مالی و کیفیت لازم را داشته باشند. رسیدن به این شرایط هم مستلزم برگزاری لیگ یک است تا تیم‌هایی به لیگ برتر برسند که شکست‌های یک طرفه نداشته باشند.

رئیس سازمان لیگ کشتی در پاسخ به سوالی در مورد احتمال حضور مجدد تیم ایران‌مال در لیگ فصل آینده گفت: فعلا اعلام آمادگی‌ از این مجموعه نداشتیم.

یاری در خاتمه در مورد اینکه آیا تیمی از لیگ فصل گذشته باقی مانده که مطالبات کشتی‌گیران را پرداخت نکرده باشد، تاکید کرد: جز 3-4 کشتی‌گیری که مربوط به یک تیم هستند و آن هم با سرمربی و مسئول تیم صحبت شده و مشکل حل خواهد شد؛ هیچ اعتراض مکتوبی به سازمان لیگ در این خصوص نداشتیم.

کشتی آزاد جام تختی| شکست بذری و بازگشت دوباره اطری به تیم ملی/ یزدانی و نخودی قهرمان شدند



انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی داشته باشند لیگ برتر تیم داری لیگ کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۷۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید اسدپور در شیراز

مراسم استقبال از پیکر شهید سیدعلاءالدین اسدپور؛ از شهدای دوران دفاع مقدس امروز، ۱۲ اردیبهشت‌ در فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، پیکر شهید سید علاءالدین اسدپور در میان استقبال مردم وارد فرودگاه شهید دستغیب شیراز شد. این شهید متولد 20 تیر 1349 بود که در عملیات بیت‌المقدس 7 در تاریخ 23 خرداد 67 در منطقه شلمچه در سن 18 سالگی به شهادت رسید.

پیکر شهید اسدپور که بعد از تفحص به عنوان شهید گمنام اعلام شده بود، با آزمایش‌های دی‌ان‌ای شناسایی و امروز به زادگاه منتقل شد. 

پیکر این شهید امروز با استقبال مردم و مسئولان از طریق فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب وارد شیراز شد و مادر شهید اسدپور پس از 37 سال دوری، فرزند خود را در آغوش کشید.

محفل انس با قرآن کریم با حضور 120 قاری و آیت‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس امشب، 12 اردیبهشت‌ با حضور پیکر شهید اسدپور در مسجد نصیرالملک شیراز برگزار خواهد شد.

پیکر شهید بزرگوار در نماز جمعه لپویی حضور می‌یابد و جمعه شب هم همزمان با نماز مغرب و عشاء مراسمی با حضور پیکر این شهید بزرگوار در مسجد امام حسن (ع) شهر زرقان برگزار خواهد شد.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید اسدپور روز شنبه، 15 اردیبهشت‌ همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) از ساعت 15 از مرکز بخش رحمت آباد از توابع شهرستان زرقان آغاز شده و به سمت زادگاهش روستای آغلجو ادامه می‌یابد و در نهایت پیکر شهید در گلزار شهدای روستای کورکی به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس 112 ساله (+عکس)
  • کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید اسدپور در شیراز
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • همدان با رفع نواقص گذشته در اکسپوی امسال درخشید
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت