Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه دهدشت ضمن توصیه خود و همه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی، یکی از مصادیق تقوا را تقوای سیاسی عنوان و اظهار کرد: انسان در موضع‌گیری‌های سیاسی خود چه برونی و چه درونی علیه یا له اشخاص، در فضای مجازی و حقیقی باید رعایت تقوا را مد نظر داشته باشد.

امام جمعه دهدشت افزود: اگر کسی مخالف نگاه و عقیده سیاسی ما است نباید بر علیه او خارج از دایره تقوا صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عده‌ای در فضای بی در و پیکر مجازی آبروی اشخاص سیاسی را هدف قرار می‌دهند گفت: اگر کسی مخالف سیاسی است در حیطه سیاسی نقد بشود نه در مباحث دیگر، تقوا صرفا انجام واجبات و ترک محرمات نیست، از مصادیق ترک محرمات در دنیای امروز تقوای سیاسی است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر ضمن تبریک ولادت با سعادت امام رضا(ع) تصریح کرد: این امام همام با آمدنش به ایران اسلامی با روشنگری‌های خود جلوی انحراف‌های فکری در اسلام و تشیع را گرفت و به واسطه فرزندان او امروز ایران با عزت و دارای مکتب دینی و قوی است.

امام جمعه دهدشت در خطبه دوم دیدار رهبر معظم انقلاب با کارگزاران حج را یادآور شود و با توجه به برخی سفارشات حضرت آقا، بیان کرد: توجه به مناسک و مفاهیم حج و بهره‌وری از مناسک معنوی باید مورد توجه باشد.

وی با توجه به تذکر رهبری نسبت به اتحاد مسلمین گفت: امروز دشمن با ایجاد فضای رسانه‌ای که در اختیار وهابیت قرار داده، شبانه‌روز به مقدسات همدیگر توهین می‌کنند که این مورد تایید علمای شیعه نیست و این فضا را صهیونیست و انگلستان و آمریکا دارند ایجاد می‌کنند.

وی افزود: کسی با عبای بر شانه بلند می‌شود در فضایی که لندن و انگلستان و امثالهم در اختیارشان قرار داده ندای تفرقه سر می‌دهند که این مورد تقوا نیست.

بیشتر بخوانید :

رئیسی؛ تکرار احمدی نژاد و «کاغذ پاره»؟ خط و نشان تند محسن رضایی : ای کاش ، اسرائیل جرات کرده و یک غلطی بکند تا ما ...

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص تامین امنیت حجاج خطاب به آل سعود گفت: شما صاحب مکه و بیت‌الله الحرام نیستید، آل سعود برگزارکننده حج است، باید بهترین میزبانی را برای مسلمانان در نظر بگیرید.

امام جمعه دهدشت هم‌چنین سفارشات رهبر معظم انقلاب در ۱۴ خرداد را یادآور شد و با بیان اینکه برخی به هر بهانه‌ای حذف انقلاب را زیرسوال می‌برند گفت: حادثه‌ای در آبادان اتفاق افتاد و به خاطر سهل‌انگاری چند ناظر و مسئول، این را به پای نظام جمهوری اسلامی می‌نویسند و دشمن از این مسئله سوءاستفاده می‌کند، این در حالی است همزمان در آمریکا کسی ۱۹ دانش‌آموز را با گلوله به قتل می‌رساند و رسانه‌ها فقط یک تیتر زدند اما به متروپل که می‌رسد روزانه تیترها ایجاد می‌کنند.

وحدانی‌فر بیان کرد: ما باید متوجه جنگ رسانه‌ای و ادارکی دشمن باشیم.

امام جمعه دهدشت صدور قطعنانه آژانس بین‌المللی را بی‌اهمیت خواند و با بیان اینکه این سناریوی کاملا اسرائیلی است گفت: این قطعنانه جایگاه قانونی ندارد و برای جمهوری اسلامی هم ارزش ندارد، برخی بزک‌کنندگان برجام و غرب‌گراها می‌گویند چه شده؟ هیچ اتفاقی نیفتاده؟ این مقاومت و ایستادگی جمهوری اسلامی است که دشمن را مجبور کرده به راه‌های باطل متوسل شود.

وی ایجاد ترس و اضطراب داخلی بین مردم را از اهداف این قطعنامه عنوان و تصریح کرد: آن‌هایی که به این اضطراب ضریب می‌دهند بازوهای رسانه‌ای اسرائیل هستند.

امام جمعه دهدشت اظهار کرد: ما برای محقق‌کردن فرمایشات رهبر انقلاب درنگ نمی‌کنیم و برای فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی روز به روز قوی‌تر و محکم‌تر در میدان هستیم و تا زوال رژیم صهیونیستی دست از جبهه مقاومت برنخواهیم داشت.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر در ادامه صحبت‌های خود خطاب به استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: سربسته می‌گویم اجازه ندهید بی حرمتی به اشخاص در جلسات باب شود، در جلساتی شما حضور دارید به برخی از افراد که جایگاه معنوی حاکمیتی دارند بی‌احترامی می‌شود این قابل قبول نیست، ما معتقد هستیم شما کلاس فن و بیان برای برخی مسئولان استانی و شهرستانی برگزار کنید که بدانند کجا و چگونه صحبت کنند.

۲۱۲۱

کد خبر 1640054

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد نماز جمعه امام جمعه دهدشت حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۷۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند

امام جمعه رشت گفت: امنیت شغلی و رفاهی کارگران باید مورد توجه مسئولان کشور قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت در مصلی امام خمینی (ره) شهر با اشاره یازدهم اردیبهشت‌ماه گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر اظهار کرد: ۱۴ میلیون کارگر زحمتکش در کشور داریم که نیازمند توجه ویژه مسئولان هستند.

وی با بیان اینکه لوازم زندگی مردم محصول رنج و زحمت کارگران است، افزود: به امنیت شغلی کارگران باید توجه شود؛ اینکه بعضی کارفرمایان، کارگر را ۸۹ روزه جذب می‌کنند، بی‌انصافی است و همه کسانی که درصدد جذب کارگر هستند باید به امنیت شغلی آنها توجه کنند.

امام جمعه رشت با اشاره به دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری خاطرنشان کرد: دشمنان این مرز و بوم چهره‌های شاخص کشور را زودتر شناختند و آنان را به شهادت رساندند؛ شهید مطهری از عالمان برجسته تاریخ معاصر بود و مکتوبات و رساله‌های علمی ایشان هنوز قابل بهره‌برداری و منشأ اثر برای همه کسانی است که دغدغه درک معارف اسلامی دارند.

آیت الله فلاحتی تصریح کرد: شهید مطهری یک اسلام‌شناس در تراز جامعه اسلامی، معتقد و پایبند به آموزه‌های اسلامی و یک شخصیت زمان‌شناس و فقیه تمام عیار بود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به برخی مزایا و دستاوردهای سفر اخیر رئیس جمهور به کشور پاکستان گفت: با توجه به اینکه روابط دو کشور به‌دلیل جنایات گروهک‌های تروریستی از جمله گروهک جیش‌الظلم، کمی تیره و ملتهب شده بود؛ یکی از دستاوردهای سفر رئیس‌جمهور به پاکستان‌، رفع این التهابات بود و مسئولان و مرزداران دو کشور توافقاتی کردند که منجر به رفع التهابات و رونق صادرات خواهد شد.

وی با بیان اینکه میان دو کشور ایران و پاکستان یک وحدت رویه ملی علیه رژیم غاصب صهیونیستی برقرار است، افزود: دشمن در تلاش بود تا روابط میان ایران و پاکستان تیره شود و این موضوع توسعه اقتصادی و سیاسی دو کشور را نیز تحت تأثیر قرار دهد اما به اهدافشان نرسیدند.

آیت الله فلاحتی با ابراز تأسف از وتوی آمریکا علیه قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل اظهار کرد: آمریکایی‌ها اینکه نامی از فلسطینی‌ها در تاریخ بماند را هرگز نمی‌پذیرند و اسراییلِ غاصب را دولت برتر می‌دانند اما در این ایام با اعتراضاتِ شدید جوانان دانشگاهی خود هم مواجه شدند و این تظاهرات در آمریکا استخوانی دیگر در گلوی صهیونیست‌ها است؛ جوانان در اعتراضات خود گفتند که مسئولیت اداره فلسطین باید با حماس باشد؛ چیزی که برای آمریکا و صهیونیست‌ها پذیرفتنی نیست.

وی با قدردانی از رسانه‌ها جهت انعکاس پاسخ سخت و مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران به اسرایی خاطرنشان کرد: از رسانه‌های مکتوب، گفتاری و رسانه ملی که به نحو مطلوب نسبت به انعکاس پاسخ جمهوری اسلامی به اسرائیل و ریزپرنده‌های اصفهان کوشیدند و با ورود به‌موقع، تبلیغات شوم دشمن را خنثی کردند تشکر می‌کنم.

کد خبر 748130

دیگر خبرها

  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • شلیک به اسرائیل، شلیک به آمریکا است
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • نماز جمعه سنندج
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴