Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@14:11:36 GMT

علت قطعی برق پایتخت چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۷۸۶۷

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران گفت هیچ برنامه‌ای برای انتشار جداول خاموشی در تهران وجود ندارد و جداول خاموشی در تهران منتشر نمی‌شود. ناطقان: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: هیچ برنامه‌ای برای انتشار جداول خاموشی در تهران وجود ندارد و در حال حاضر وضعیت تولید و تامین برق در پایتخت مناسب است، علت خاموشی‌های پراکنده اخیر نیز ارتباطی با کمبود برق ندارد بلکه از مشکلات فنی ناشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کامبیز ناظریان، با بیان اینکه تمام تلاش صنعت برق برای تابستان سال ۱۴۰۱ بحث مدیریت و کنترل وضعیت و پیشگیری از شرایط ایجاد شده برای شهروندان در سال ۱۴۰۰ تعریف شده است، اظهار کرد: مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده هیچگونه برنامه‌ای برای اعلام جدول خاموشی وجود ندارد و تمام تلاش همکاران صنعت برق این است که با استفاده از ظرفیت‌های مدیریت مصرف و ابزار‌هایی که در این حوزه وجود دارد بتوانیم این شرایط را مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه هدف این است که تابستان امسال را با حداقل محدودیت و یا بدون محدودیت پشت سر بگذاریم، گفت: در حال حاضر هیچگونه برنامه‌ای برای خاموشی وجود ندارد و سیاستی در این زمینه تعریف نشده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اشاره به علت وقوع خاموشی‌های پراکنده در کشور، اظهار کرد: شبکه برق تهران بسیار وسیع بوده به‌طوری که بیش از ۳۲ هزار کیلومتر شبکه در تهران وجود دارد. این حجم از شبکه به دلیل ماهیت فنی که دارد، هم در شرایط عادی و هم در شرایط گرمای هوا بر اثر عبور جریان دچار عارضه یا حادثه می‌شوند.

به گفته ناظریان علاوه بر این به دلیل برخی عوامل همچون طوفانی که در روز‌های گذشته اتفاق افتاد، برخورد اشیا خارجی و یا مسائلی از این قبیل ممکن است موجب ایجاد اختلال در شبکه شود که به سبب آن شاهد بروز خاموشی‌های موقت و پراکنده در سطح تهران باشیم.

وی با بیان اینکه این قطعی‌ها در مقابل ظرفیت‌های تامین برق در تهران در حداقل قرار دارد و علت آن هم مربوط به ذات شبکه و مسائل فنی شبکه است، اظهار کرد: هیچگونه محدودیتی برای تولید برق در کشور وجود نداشته و برنامه‌ریزی این است که بر همین اساس نیز ادامه دهیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با تاکید بر اینکه امیدواریم با همین روش و برنامه‌هایی برای روز‌های آتی داریم تا با هماهنگی که بین سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف قرار دارد بتوانیم شرایط را مدیریت کنیم و تابستان را بدون مشکل پشت سر بگذاریم، گفت: درحال حاضر شرایط تامین برق تهران باتوجه به شرایط طبیعی نسبتا مناسب است و مشکل خاصی نداریم. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: قطعی برق ، پایتخت ، خاموشی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قطعی برق پایتخت خاموشی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران برنامه ای وجود ندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۷۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن‌سازی بزرگراه‌ های پایتخت برای کاهش تصادفات؛ آغازطرح با بزرگراه آزادگان

تین نیوز

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ایمن سازی بزرگراه های پایتخت با هدف کاهش تصادفات احتمالی و نقاط حادثه خیز خبر داد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، شهریار افندی زاده گفت: این طرح از بزرگراه آزادگان در مناطق ۱۸ و ۱۹ به عنوان معابر پرترددی که نیاز بیشتری به ایمن سازی و رسیدگی داشتند، آغاز شده است.

وی با تأکید بر ضرورت ارتقای سطح ایمنی بزرگراه ها و پیش بینی تدابیر و تمهیدات لازم برای کاهش تصادفات افزود: از طریق مناطق ۱۸ و ۱۹ نسبت به احصای کاستی ها و کمبودهای بزرگراه آزادگان اقدام کرده و پس از بررسی دقیق آنها، تجهیزات موردنیاز را مشخص و نسبت به رفع آنها اقدامات لازم انجام شد.

افندی زاده در ادامه اظهار کرد: خط کشی محوری، ممتد، منقطع و بستر جناغی ها، مرمت و نوسازی گاردریل ها، نصب تابلوهای خطرنما برای آشکارسازی و نصب انواع تجهیزات ایمنی همچون کاشن تانک و استوانه، از اقدام هایی است که در محدوده مناطق ۱۸ و ۱۹ شهرداری تهران انجام شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با بیان اینکه مناطقی که محور آزادگان در محدوده آن قرار دارد، از مهم ترین برنامه های پیش بینی شده برای افزایش سطح خدمات و ایمن سازی است، تصریح کرد: در این طرح که از سال ۱۴۰۲ آغاز شده، بیش از ۱۲ گروه اجرایی در حال فعالیت هستند و ۲۴ نقطه از جناغی ها با استفاده از ۴۴ قطعه کاشن تانک و ۱۲۰ عدد استوانه ایمن سازی و حدود ۱۵۰ شاخه گاردریل مرمت و تعویض شده است.

افندی زاده ادامه داد: نصب بیش از ۱۰۰ عدد تابلوی خطرنما ۶۰*۲۰ و حدود ۶۴ هزار متر خط کشی منقطع و ۴۲ هزار متر خط کشی ممتد از دیگر اقداماتی بود که در راستای ایجاد ایمنی بیشتر در بزرگراه آزادگان انجام شده است. ️

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران یادآور شد: در نظر است با تعیین اولویت بزرگراه ها و با مشارکت پلیس و شهرداری های مناطق، این طرح در تمام شبکه بزرگراهی تهران اجرا شود.

️ بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران،  بزرگراه آزادگان از شاهراه های شهر تهران است که به دلیل طول تقریبی ۵۹ کیلومتری، تردد روزافزون خودروهای سبک و سنگین، دسترسی های بسیار، سرعت بالای وسایل نقلیه و تعداد زیاد سرقت تجهیزات، ایمن سازی آن همیشه از دغدغه های اصلی مدیریت شهری محسوب می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • ایمن‌سازی بزرگراه‌ های پایتخت برای کاهش تصادفات؛ آغازطرح با بزرگراه آزادگان
  • فینال جام حذفی، جایی دور از پایتخت!
  • هوای تهران در وضعیت «قابل قبول»
  • برگزاری دو رویداد بین‌المللی با موضوع «سمنان پایتخت جاده ابریشم»
  • هوادار ۳- مس سونگون ۱: حذف در پایتخت
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • افزایش ذرات معلق هوا در پایتخت
  • دو منطقه تهران در جدول صدر جدول لیگ تصادفات شهر