Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیویورک – ایرنا- سازمان ملل متحد اعلام کرد سال گذشته بیش از سه هزار پناهجو جان خود را در دریا از دست دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سخنگوی سازمان ملل روز جمعه به وقت محلی در بیانیه ای اعلام کرد  که بر اساس داده های جدید آژانس پناهندگان سازمان ملل، در حالی که تعداد گزارش شده پناهجویان و مهاجرانی که از دریای مدیترانه به سمت اروپا عبور می کنند کمتر از سال ۲۰۱۵ است، اما این سفرها مرگبارتر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفان دوجاریک افزود: بر اساس گزارش کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد، در سال گذشته، سه هزار و ۲۳۱ نفر از پناهجویان و مهاجران در دریای مدیترانه و شمال غربی اقیانوس اطلس در دریا جان خود را از دست داده یا مفقود شده اند.

وی تصریح کرد: این تعداد  در سال ۲۰۲۰، یک هزار و ۸۸۱ نفر و در سال ۲۰۱۹ یک هزار و ۵۱۰ نفر و در سال ۲۰۱۸ بیش از دو هزار و ۲۷۷ نفر بوده اند.

سخنگوی سازمان ملل اضافه کرد: کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل به طور مداوم در مورد خطرات وحشتناک پیش روی پناهندگان و مهاجران در این مسیرها هشدار داده است.

وی ادامه داد: کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل همچنان نگران موارد مرگ و میر و سوء استفاده‌ در مسیرهای زمینی مهاجران در کشورهای مبدأ و ترانزیت، از جمله اریتره، سومالی، جیبوتی، اتیوپی، سودان و لیبی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پناهندگان سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۷۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه طی سال گذشته خبر داد و گفت: ارزش آسفالت تولید و اجرا شده طی سال گذشته بالغ بر ۵۳۰ میلیارد ریال بوده است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه طی سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در کارخانجات ۲ گانه سازمان عمران شهرداری اصفهان واقع در مجتمع تولیدی صفه تولید شده است، اظهار کرد: این رقم بیشترین میزان تولید سالانه آسفالت طی ۵ سال گذشته (از سال ۱۳۹۶ تاکنون) بوده است.

وی با اشاره به رشد ۷۲ درصدی میزان تولید آسفالت نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ افزود: آسفالت تولید شده طی سال ۱۴۰۲ معادل بار ۱۶ هزار کامیون بوده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان مجموع ارزش آسفالت تولید و اجرا شده طی سال ۱۴۰۲ را بالغ بر ۵۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تولید آسفالت توسط کارخانجات سازمان عمران شهرداری اصفهان تأثیر بسزایی بر کنترل قیمت این محصول استراتژیک در شهر اصفهان داشته است.

کد خبر 748330

دیگر خبرها

  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • تصمیم کمیساریای عالی حقوق بشر؛ محکومیت دیگری به جای آمریکا
  • سال گذشته گرم‌ترین سال در جهان ثبت شد
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • ثبت ۱۶ هزار زلزله در سال گذشته
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل هجوم مهاجران به ایرلند
  • آمار مرگ و میر در سال گذشته
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان