Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال هلند با اشاره به جوان بودن تیم ایران، تجربه را یکی از عوامل برتری شاگردانش عنوان کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرتو پیازا پس از پیروزی 3 بر صفر تیم ملی والیبال هلند مقابل ایران در لیگ ملت‌ها گفت: در دو بازی گذشته شرایط خوبی را تجربه نکردیم و نیاز داشتیم که در این مسابقه به پیروزی برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل برای هر امتیاز جنگیدیم و پیروز شدیم.

شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل هلند

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان ایران بسیار جوان شده بودند و شناخت زیادی از برخی از آنها نداشتیم. با این حال تلاش کردیم در جریان مسابقه آنها را آنالیز کنیم. ضمن اینکه فاکتور تجربه هم در این مسابقه بسیار به تیم هلند کمک کرد تا بتوانیم به هدف‌مان برسیم.

سرمربی تیم ملی والیبال هلند با تأکید بر اینکه رقابت میان ایران و تیمش جذاب بود، اظهار داشت: تماشاگران از دیدن این مسابقه لذت بردند. این بازی برای ما تمام شد و از حالا باید خود را برای مسابقات سخت و فشرده پیش‌رو آماده کنیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ ملت های والیبال والیبال لیگ ملت های والیبال والیبال تیم ملی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۸۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین گفت: جایگاه حساسی داریم و باید حواسمان را جمع کنیم. سقوط یا ماندنمان در لیگ به بازیکنان بستگی دارد و باید بتوانند امتیاز بگیرند.

مجید رحیمی‌زاده، سرمربی سپاهان‌نوین در خصوص باخت تیمش برابر گیتی‌پسند، اظهار کرد: بازی سختی بود. گیتی‌پسند تیم خوبی است که امسال جایگاه خوبی دارد. نتیجه برای هر دو تیم به مهم بود که سقوط یا صعود کنند.

وی افزود: تنها یک نیمه خوب بازی کردیم و در نیمه دوم واقعا خوب نبودیم‌. تعداد ۲ دقیقه‌هایمان زیاد شد که باید فیلم را بازبینی کنیم و علت را بفهمیم.

سرمربی سپاهان نوین تصریح کرد: نیم فصل دوم و در جایی که روند تیممان خوب بود، بدشانسی آوردیم و مصدوم دادیم. از طرفی امروز کارت قرمز هم زیاد داشتیم که محدودیت در بازیکن ایجاد کرد.

رحیمی‌زاده در پایان درباره جایگاه تیمش و احتمال سقوطشان، یادآور شد: جایگاه حساسی داریم و باید حواسمان را جمع کنیم. به بازیکنان بستگی دارد و باید بتوانند امتیاز بگیرند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور/ جواد نکونام از سبک کی‌روش تقلید می‌کند
  • اشتباه وحشتناک به قیمت حذف والیبالیست هلندی از لیگ‌ملت‌ها
  • تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت
  • پایان لیگ ملت‌‌های والیبال برای ملی‌پوش هلند!
  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران