Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم قرایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: توسعه گردشگری آبی با همکاری اداره کل میراث فرهنگی و شرکت آب منطقه ای اردبیل از سیاست‌ها و برنامه‌های جدی بخش در استان اردبیل است و در این راستا اقدامات خوبی در دست اجراست.

مدیر سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شرکت آب منطقه ای اردبیل در ادامه خواستار کمک فرمانداری‌ها، سازمان میراث فرهنگی و عوامل شهرستانی در خصوص شناسایی و معرفی سرمایه‌گذاران با اهلیت بومی برای سرمایه گذاری در تأسیسات آبی و حریم رودخانه‌های استان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی از اهداف و برنامه‌های اصلی بخش آب استان اردبیل را واگذاری بخش قابل توجهی از ظرفیت‌های آبی استان عنوان کرد و افزود: در همین راستا اقدامات مهمی انجام یافته که بزودی شاهد آنها خواهیم بود.

قرایی افزود: با ابلاغ شیوه‌نامه اجرایی فعالیت‌های گردشگری و تفریحی در منابع و تاسیسات آبی که در جهت اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و پس از توافق ۲ وزارتخانه نیرو و میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی صورت گرفته، فعالیت‌های گسترده‌ای از سوی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل برای ترغیب و تشویق سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری آبی آغاز شده است.

وی با اشاره به ظرفیت بالای استان در بحث منابع و تاسیسات آبی اظهار کرد: با وجود ذخایر ارزشمند منابع آب در استان و ظرفیت‌های کم نظیر آب‌های گرم معدنی در سطح استان، باید برنامه ریزی مدونی جهت توسعه گردشگری آبی در استان بعمل آید و شرکت آب منطقه ای اردبیل از هرگونه سرمایه گذاری در این بخش استقبال می کند.

مدیر سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شرکت آب منطقه ای اردبیل بیان کرد: یکی از راه‌های توسعه گردشگری در استان توجه به ظرفیت بالای منابع آب در استان است و راه برای سرمایه گذاری در این بخش هموار شده است.

در استان اردبیل ۱۰ سد بزرگ و ۴۲ سد کوچک احداث شده است که در بیشتر آنها زمینه سرمایه‌گذاری گردشگری آبی وجود دارد.

برچسب‌ها شرکت آب منطقه ای سرمایه گذاری اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت آب منطقه ای سرمایه گذاری اردبیل شرکت آب منطقه ای سرمایه گذاری اردبیل شرکت آب منطقه ای اردبیل توسعه گردشگری استان اردبیل سرمایه گذاری گردشگری آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۸۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر معاون استاندار خوزستان از شرکت توسعه نیشکر برای کمک به کشاورزان منطقه

معاون استاندار خوزستان از توسعه نیشکر برای کمک به کشاورزان منطقه قدردانی کرد.
 
معاون امور عمرانی استانداری خوزستان در نشست ستاد مدیریت بحران، از شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به دلیل «کمک به جمع‌آوری و انتقال گندم کشاورزان منطقه به نقاط ایمن» قبل از شروع بارندگی‌ها قدردانی کرد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در پی هشدار هواشناسی مبنی‌بر بارش‌های سیل‌آسا و احتمال سیلابی شدن برخی مناطق خوزستان، شرکت توسعه نیشکر در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود به یاری کشاورزان شتافت و گندم‌های برداشت شده از مزارع مناطق پیرامونی را جمع‌آوری و به مناطق ایمن انتقال داد.

این اقدام به‌موقع شرکت توسعه نیشکر که از وارد شدن خسارت سنگین به کشاورزان در بارندگی‌های احتمالی جلوگیری می‌کند، مورد تقدیر معاون امور عمرانی استانداری خوزستان قرار گرفت.

محمد خانچی معاون استاندار در این زمینه با خبرگزاری دولت مصاحبه کرده و ضمن قدردانی از این شرکت در کمک به کشاورزان، گفته است: «در سال جاری میزان کشت گندم در استان رقم بسیار خوبی بود که حسب دستور استاندار و با بسیج امکانات همه دستگاه‌ها موفق شدیم قبل از بارندگی‌ها بخش قابل ملاحظه‌ای از گندم‌های برداشت شده را به محل‌های سرپوشیده منتقل کنیم».

نیشکر در کنار مردم

اقدام شرکت توسعه نیشکر در راستای مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت و در ادامه یاری‌رسانی‌های این مجموعه به مردم خوزستان در شرایط بحرانی صورت می‌گیرد. توسعه نیشکر در بارندگی‌های فروردین‌ماه امسال نیز با بسیج امکانات خود به یاری مردم شتافت.

در بارش‌های روزهای آغازین امسال، این شرکت با استقرار تیم‌های عملیاتی در مناطق مختلف اهواز و شهرستان کارون، اقدام به دفع آب‌های سطحی کرد. اخیراً نیز استاندار خوزستان از تلاش‌های شرکت توسعه در رفع مشکلات ناشی از آبگرفتگی معابر و خیابان‌ها در بارش‌های اخیر قدردانی کرده است.

هشدار سطح زرد هواشناسی

اداره کل هواشناسی استان خوزستان اطلاعیه‌ای نسبت به ورود سامانه بارشی فعال و بالا بودن شاخص‌های ناپایداری از روز چهارشنبه هفته جاری تا روز یکشنبه هفته آینده، هشدار سطح زرد صادر کرده است.

با توجه به این هشدار، از مردم استان تقاضا شده است که از تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کرده و در صورت لزوم، با رعایت نکات ایمنی، به مسافرت‌های ضروری بپردازند.

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است
  • تشکر معاون استاندار خوزستان از شرکت توسعه نیشکر برای کمک به کشاورزان منطقه
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش
  • رفع مشکل بیکاری در لرستان نیازمند اعتبار و سرمایه‌گذاری است
  • منطقه گردشگری کولیدر بروجرد مهیای توسعه و سرمایه گذاری
  • کهگیلویه و بویراحمد بهشت سرمایه‌گذاری در عرصه گیاهان دارویی؛ فرصتی که از دست می‌رود