Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@07:05:14 GMT

باید به دنبال راه‌ چاره برای رونق گردشگری کیش بود

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۸۱۹۹

باید به دنبال راه‌ چاره برای رونق گردشگری کیش بود

گروه استان‌ها-مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش با بیان اینکه برقراری مجدد تورهای ارزان‌قیمت خارجی کاهش تقاضای سفر به کیش در پی داشته، گفت: تا زمانی که گردشگری ما متاثر از تورهای ارزان‌ خارجی است نمی‌توان توقع توسعه و رونق در این صنعت را داشت. - اخبار استانها -

رحمان سادات‌نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کیش پیرامون وضعیت کلی بازارها و مجتمع‌های تجاری این جزیره با بیان اینکه مسائلی مختلف سبب بروز رکود بازار در کیش شده است، اظهار داشت: پس از بروز کرونا کیش نیز همانند سایر مناطق و شهرهای مشابه در منطقه دچار رکود در حوزه جذب گردشگر شد که متعاقب این موضوع، تورم و افزایش نرخ خدمات در جزیره و امور حمل و نقلی رکود و کاهش تقاضا برای سفر به جزیره را در حد محسوسی افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه از برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها به عنوان ابزاری مهم برای کاهش رکود و جلب و جذب گردشگر در کیش نام برد و افزود: بازگشایی مجدد و افزایش تورهای ارزان‌قیمت برای سفر به کشورهای خارجی و تخفیف‌ها و خدمات چشمگیر این تورها از دیگر دلایلی است که سبب عدم انتخاب کیش به عنوان مقصد در این ماه‌ها شده است.

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش با برشمردن سایر متغیرهای موثر بر سفر گردشگران داخلی و خارجی به کیش اضافه کرد: هر ساله با شروع تابستان شاهد رونق نسبی و تغییر وضعیت در آمار ورود مسافر و گردشگر به کیش بودیم اما امسال آنگونه که باید این اتفاق به دلیل مسائل مذکور رخ نداده که سبب رکود نسبی صنوف شده است.

وضعیت 20 هزار واحد مسکونی خالی از سکنه در کیش تعیین تکلیف شودامام جمعه کیش: مردم ایران با تکیه بر مکتب امام، مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتندنماینده غرب هرمزگان در مجلس: باید فکری برای ‌نظارت بر ساخت‌و‌سازها ‌در کیش شود

سادات‌نجفی با بیان اینکه بسیاری از کشورها با رفع محدودیت‌های مرتبط با اپیدمی کویید 19 به دنبال جبران ضررهای مربوط به رکود دوران این بیماری هستند، ادامه داد: این دلیل سبب شده که به تدوین و طراحی تورهای ازران برای کشورهای هدفی همانند ایران روی بیاورند که طبیعی است که هموطنان نیز استقبال کنند چرا که قیمت تورها پایین و مناسب دیده می‌شود.

این مسئول خواهان دیده شدن برنامه‌ها و طرح‌های مدون برای جذب گردشگر داخلی و خارجی شد و افزود: تا زمانی که صنعت گردشگری داخلی از پدیده‌هایی همانند تورهای ارزان‌قیمت خارجی متاثر است نمی‌توان انتظار رونق و توسعه این صنعت را داشت و باید دنبال راهکاری اساسی در این زمینه باشیم.

انتهای پیام/7558/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تورهای ارزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۸۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق تولید در گرو تلاش کارگران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امام جمعه سردشت در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر با اشاره به آیات الهی و احادیث  به جایگاه والای کارگران در اسلام اشاره کرد و گفت: ارزش کارگران آنچنان بالا است که پیامبر اکرم (ص) دست کارگری که از شدت کار زبر و خشن شده بود را بوسید .

ماموستا محمد واوی افزود : اولین شرط تولید و پیشرفت و توسعه یک جامعه فعالیت کارگران است اگر کارگران کار نکنند رونق تولید اتفاق نمی‌افتد .

وی هم چنین گفت:کارگران از ارزشمندترین طبقه وگروه در جامعه هستند و چرخ های اقتصادی  جوامع بشری با دست کارگران در حرکت است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • راه‌حل نشدنی نظریه‌پرداز توسعه دانشگاه جان هاپکینز
  • رونق تولید در گرو تلاش کارگران
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • قطب گردشگری، ترمینال خارجی ندارد
  • راه خروج از رکود تورمی، مولدسازی است
  • منطقه ترشاب خاش یکی ازجاذبه‌های گردشگری سیستان وبلوچستان
  • روابط عمومی؛عامل کلیدی در رونق کسب و کار‌ها
  • محوطه تاریخی نوشیجان در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود