Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا فلاح روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرک تخصصی بادام در سامان، فاز نخست شهرک صنعتی شماره ۲ شهرکرد، ناحیه صنعتی اردل، ناحیه صنعتی تولید پوشاک در یانچشمه و ناحیه صنعتی تولید صنایع غذایی در کیار آماده بهره‌برداری شده است.

وی ادامه داد: این نواحی که بیشتر به صورت تخصصی بوده و برای راه‌اندازی آن نیاز به گرفتن ۱۸ استعلام از دستگاه‌های مختلف است در ایجاد اشتغال و رونق تولید در استان نقش بسزایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری در خصوص پیگیری‌های انجام شده برای احداث دهکده فرش استان نیز گفت: این مجموعه که تحت عنوان «مجتمع صنایع دستی و فرش» نامگذاری شده است در مرحله جانمایی است و یکی از مصوبات سفر رییس‌جمهور و هیات دولت به استان به شمار می‌رود.

فلاح تامین آب را یکی از مهمترین زیرساخت‌های لازم برای توسعه فعالیت‌های صنعتی استان دانست و گفت: شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با چالش جدی تامین آب روبرو هستند اما تلاش شده با اجاره چاه و بستن قرارداد با شرکت آب و فاضلاب در خصوص در اختیار قرار دادن پساب فاضلاب این چالش را تاحدی برطرف کرد.

وی خاطرنشان کرد: در موضوع آب شرب در شهرک‌های صنعتی نیز امید می‌رود با بهره‌برداری طرح انتقال آب بن به بروجن این نیاز نیز تامین شود.

فلاح با بیان اینکه در سال گذشته ۳۸ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید بازگشت، خاطرنشان کرد: هدفگذاری برای سالجاری احیای ۴۰ واحد صنعتی است که با توجه به ظرفیت استان پیش‌بینی می‌شود بیش از ۴۰ واحد راکد در استان تا پایان سال به چرخه تولید بازگردد.

به گزارش ایرنا، هم‌اینک ۳۰ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در چهارمحال و بختیاری مستقر است که در ۲۲ مورد از این شهرک‌ها شرایط برای واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف تولید، خدماتی و صنفی فراهم است

برچسب‌ها واحد تولیدی چهارمحال وبختیاری شهرک صنعتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: واحد تولیدی چهارمحال وبختیاری شهرک صنعتی واحد تولیدی چهارمحال وبختیاری شهرک صنعتی ناحیه صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۸۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف

پژوهش اظهار داشت: بر اساس رای صادره توسط دادگاه کیفری در فروردین امسال، یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان به دلیل تولید کالای بدون علامت استاندارد به پرداخت یک میلیارد و صد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری افزود: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید کالا و ارائه خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا تاییدیه آن جرم محسوب می‌شود و مرتکبان به مجازات‌های تعیین شده با حکم دادگاه محکوم می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری