Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی و حمله به فرودگاه دمشق، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه طی گفتگو با همتای سوری خود، تجاوز رژیم اسرائیل به جمهوری عربی سوریه را به شدت محکوم کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان طی گفتگو با همتای سوری خود، تجاوز رژیم اسرائیل به جمهوری عربی سوریه را به شدت محکوم نموده و تاکید کرد جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار دولت و ملت سوریه بوده و همچنان خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور خارجه  اظهار داشت، استمرار حملات رژیم متجاوز اسرائیل به  تاسیسات زیربنائی سوریه از جمله فرودگاه ها، بنادر و سایر مراکز مهم و حیاتی آن کشور، نه تنها نقض آشکار حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه می‌باشد، بلکه برخلاف تمامی قوانین بین المللی، هنجارها و اصول انسانی است.

 امیرعبداللهیان سکوت غیرقابل قبول کشورها و جامعه جهانی، محافل و مجامع منطقه‌ای و بین المللی را تاسف برانگیز و آن را مایه شرم دانست.

فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه در این گفتگوی تلفنی، ضمن تشکر از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران، بر ادامه مقاومت ملت سوریه در برابر اشغالگری و تجاوزات رژیم صهیونیستی تاکید و خاطر نشان کرد اینگونه اقدامات و تجاوزات  سراسیمه رژیم اسرائیل در منطقه، نشاندهنده ترس و ضعف رژیم اشغالگر صهیونیستی است. صهیونیستها به دنبال برهم زدن آرامش و ثبات در منطقه هستند تا وضعیت ناپایدار و شکننده خود را مخفی کنند.

 وزیر امورخارجه سوریه افزود، حملات اسرائیل با هدف تقویت باقیمانده گروه های تروریستی از جمله داعش و جبهه النصره در  سوریه صورت می‌گیرد و البته راه به جایی نخواهد برد.

وی در پایان تاکید کرد، این گونه تجاوزات، عزم ملت و دولت سوریه در مقابله با اشغالگری و تروریسم را بیش از پیش تقویت خواهد کرد.

تجاوز موشکی جدید رژیم صهیونیستی به جنوب دمشق

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزیر امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۸۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: ظهر امروز میزبان آقای نیچروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق در محل وزارت امور خارجه بودم.

‏وی افزود: توسعه مناسبات در زمینه تجاری، اقتصادی، عمرانی، علمی و فرهنگی ایران و عراق و اقلیم کردستان مورد گفت‌وگو و رایزنی قرار گرفت.

‏وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: به اهمیت امنیت منطقه، به ویژه امنیت کشور دوست و برادر عراق، نزد دولت جمهوری اسلامی ایران اشاره کردم و بر ضرورت استمرار و تعمیق همکاری‌های مشترک تاکید شد.

کد خبر 6098763 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • رایزنی ایران و تاجیکستان درمورد تقویت روابط دوجانبه
  • تقدیم رونوشت استوارنامه سفرای قزاقستان، فنلاند و صربستان
  • وزیر امور خارجه: در مسیر تدوین یک نقشه راه برای بازگشت روابط ایران و مصر هستیم
  • امیرعبداللهیان: ۲ روز قبل از عملیات وعده صادق به طرف آمریکایی هشدار دادیم
  • امیرعبداللهیان: غربی ها گفتند اگر می‌زنید، محکم نزنید! + فیلم
  • امیرعبداللهیان: همه‌چیز برای یک آتش‌بس پایدار در غزه فراهم است
  • سفیر کشورمان در روسیه با امیرعبداللهیان دیدار کرد
  • دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عمان
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق