Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@02:24:09 GMT

بازرسی و آزمون ۳۳۳ نازل سوخت مایع در استان ایلام

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۸۶۶۸

بازرسی و آزمون ۳۳۳ نازل سوخت مایع در استان ایلام

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استاندارد استان ایلام، مهناز همتی روز شنبه اظهار داشت: کارشناسان اداره‌ کل استاندارد این استان با هدف نظارت و کنترل هرچه بهتر نازل‌های عرضه سوخت مایع با همکاری آزمایشگاه همکار تأیید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، ۳۳۳ نازل‌ سوخت مایع را بر اساس برنامه عملیاتی سال جاری مورد آزمون و عملکرد یک نازل نفت گاز مردود اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بررسی صحت عملکرد نازل‌های عرضه سوخت، یکی از وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد و از مصادیق حقوق شهروندی است و به صورت فصلی و موردی باید صحت عملکرد این نازل‌ها مورد بررسی قرار گیرد. 

مدیرکل استاندارد ایلام یادآور شد: پس از بازدید و بازرسی‌ها در صورت صحت عملکرد نازل، برچسب انجام آزمون دوره‌ای که قابل مشاهده برای تمام استفاده کنندگان از نازل مورد نظر است بر روی آن نصب و در صورت عدم صحت عملکرد، تا زمان رفع نقص و انجام آزمون مجدد، از فعالیت نازل مورد نظر جلوگیری می‌شود.

همتی بیان کرد: آزمون صحت وسایل سنجش از جمله نازل‌های عرضه سوخت مایع با توجه به وظایف و ماموریت های تعیین شده در ماده هفت قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد انجام می شود.

وی اضافه کرد: از مردم درخواست می شود، در زمان استفاده از نازل های سوخت در جایگاههای عرضه سوخت مایع حتما به گواهی انجام آزمون نازل مورد نظر توجه و در صورت نداشتن این برچسب موارد را از طریق شماره تلفن گویای ۵۰۰۰۱۱۵۱۷ به اداره کل استاندارد استان ایلام اطلاع دهند.

برچسب‌ها ایلام سازمان ملی استاندارد ایران شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران شرکت ملی پخش فراورده های نفتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام سازمان ملی استاندارد ایران شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران ایلام سازمان ملی استاندارد ایران شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران شرکت ملی پخش فراورده های نفتی عرضه سوخت صحت عملکرد سوخت مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۸۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روغن خوراکی امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت روغن مایع در بازار روز برای تاریخ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته روغن سرخ کردنی ۱۸۰۰ میلی لیتر ۳۱۹ هزار تومان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت روغن اصیل مایع ۱.۵ لیتر‌ی ۲۷۳ هزار تومان است.

قیمت روغن جامد ۴ کیلویی در بازار ۲۲۵ هزار تومان اعلام شده است و برای خرید روغن اصیل جامد باید ۱ میلیونو ۱۱۰ هزار تومان پرداخت کنید.

قیمت روغن سرخ کردنی نیز در بسته‌های ۱.۵ لیتری ۷۲ هزار تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع روغن خوراکی در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • قیمت روغن خوراکی امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تحقق ۱۲۸ درصدی آزمون کمیت محصولات پیش بسته بندی
  • اجرای موفقیت‌آمیز آزمون نمونه‌های طرح پیش بسته‌بندی در خراسان جنوبی
  • بسته تحریمی اروپا برای اولین بار گاز روسیه را هدف قرار خواهد داد
  • بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌های فصلی در ایلام
  • رهاسازی «مرکاپتان» سرقت شده باعث بوی نامطبوع در بندرترکمن بود
  • آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن