Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علی احمدزاده روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بخش زیادی از این مسیر از جمله پل بزرگ  تراب بر روی رودخانه مارون با اعتبارات دولتی تکمیل شده است.

 وی با اشاره به بازدید رئیس بنیاد مستضعفان از شهرستان لنده بیان کرد: با همکاری بنیاد علوی بخشی از این اعتبار تامین خواهد شد.

احمدزاده روند اجرایی این پروژه را مطلوب دانست و گفت: با تأمین این میزان اعتبار در آینده نزدیک زیر بار ترافیک خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با تکمیل و بهره برداری از این  مسیر ۱۲ کیلومتری فاصله لنده تا مرکز استان بیش از ۴۳ کیلومتر کاهش خواهد یافت.

احمدزاده حذف نقاط حادثه خیز و پر پیچ خم و کاهش پنج کیلومتری مسیر لنده به دهدشت را نیز از دیگر مزیت های این طرح اعلام کرد.

وی اضافه کرد: با بهره برداری از این طرح شهرستان لنده از جاده استاندارد بهره مند خواهد شد.

طول راههای ارتباطی شهرستان لنده ۳۱۸ کیلومتر است که از این میزان ۴۲ کیلومتر فرعی و مابقی روستایی هستند.

طول راه‌های آسفالته شهرستان ۲۳ هزار نفری لنده با پنج هزار و ۵۶۰ خانوار، ۱۰۶ روستا و ۴۱ درصد جمعیت روستایی و ۵۹ درصد جمعیت شهری نیز یکصد کیلومتر است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد بنیاد علوی لنده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد بنیاد علوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد بنیاد علوی لنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۸۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در حالی که در دومین ماه از فصل بهار هستیم ارتفاع برف در این محور به حدود ۱۰ متر می‌رسد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تنکابن با اشاره به اینکه جاده سه هزار تنکابن هرساله با بارش نخستین برف به مدت ۵ ماه بسته می‌شود گفت: بازگشایی این محور نسبت به سال گذشته ۱۰ روز زودتر با تلاش ۸ راهدار و ۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین آغاز شد.

عادل منصورکیایی با اشاره به اینکه برف در مناطق سلج انبار و بشم سر به حدود ۱۰ متر می‌رسد افزود: با بازگشایی محور سه هزار تنکابن به الموت قزوین مدت زمان مسافت از ۱۰ ساعت به ۳ ساعت کاهش پیدا کرده است.

وی بازگشایی این محور را در توسعه اقتصادی و رونق گردشگری منطقه بسیار مهم دانست.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تنکابن گفت: نیرو‌های راهداری استان قزوین هم از روستای پیچ بن و کاروانسرا الموت قزوین شروع به بازگشایی محور کردند.

یادآور می‌شود طول این محور در محدوده تنکابن ۷۰ و استان قزوین ۹۰ کیلومتر است. ۱۲ کیلومتر از ۷۰ کیلومتر طول این محور در محدوده تنکابن برف گیر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • روشنایی ۱۵ کیلومتر از راه‌های استان بوشهر اجرا شد
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال