Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی و بازیکنان تیم ملی والیبال پس از شکست برابر هلند در لیگ ملتها صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم ملی والیبال ایران جمعه شب (20 خرداد) در دومین دیدار خود در لیگ ملت‌ها 2022 مغلوب هلند شد تا نخستین شکست تیم جوان کشورمان در این رقابت‌ها ثبت شود. بعد از پایان بازی مربی و بازیکنان تیم ملی ایران صحبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

*عطایی: در کار تدافعی خوب نبودیم

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی خوبی مقابل هلند انجام ندادیم و متاسفانه در کار تهاجمی و تدافعی بد عمل کردیم.

عطایی پس از بازی ایران مقابل هلند اظهار کرد: بازی خوبی انجام ندادیم و متاسفانه در کار تهاجمی و تدافعی خیلی بد عمل کردیم. به‌رغم این که می‌دانستیم این تیم چطور عمل می‌کند، اما نتوانستیم جریانی که مدنظر من بود را رقم بزنیم.

وی ادامه داد: در سرویس و دریافت وضعیت قابل قبولی داشتیم اما به‌رغم این‌که سرویس‌های خوب تیم ایران باعث شد آن‌ها 30 درصد دریافت داشته باشند، اما کار تهاجمی‌شان بیش از 70 درصد بود و در دفاع نتوانستیم کنترلشان کنیم.

عطایی با اشاره به حضور بازیکنان جوان در این مسابقات، گفت: بازیکنان جوان‌تر خیلی خوب بازی کردند. 5 بازیکن تیم اولین بار در لیگ ملت‌ها حضور دارند و سعی می‌کنیم از این بازی‌ها تجربه خوبی برای ادامه راه کسب کنیم و بازی به بازی بهتر شویم تا مسیر سخت کار را خوب پیش ببریم.

 

*رمضانی: هلند با تجربه‌تر بازی کرد

علی رمضانی پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: هلند به دلیل تجربه بیشتر از ایران بهتر کار کرد و متاسفانه بازیکنان ایران اسیر بی‌تجربگی‌ خود شدند.

رمضانی پس از بازی ایران مقابل هلند اظهار کرد: بازی خوبی بود. هلند به دلیل تجربه بیشتر، از تیم ایران بهتر کار کرد و متاسفانه ما اسیر بی‌تجربگی‌مان شدیم. تلاش خود را کردیم و امیدواریم در بازی های آینده این اتفاق پیش نیاید و بتوانیم آنچه هستیم را ارائه دهیم.

بازیکن شماره 13 ایران با اشاره به تجربه بین‌المللی خوبی که با حضور در لیگ ملت‌ها به دست می‌آورد، تصریح کرد: این مسابقات از بالاترین سطح ممکن برخوردار است. امیدوارم بتوانیم تجربیات خود را بیشتر کنیم و در مسابقات آینده بهتر ظاهر شویم.

 

*وادی: به اندازه کافی جنگنده نبودیم

محمدطاهر وادی پاسور تیم ملی والیبال ایران تاکید که ملی‌پوشان در مسابقه بعد با استراحت و تدابیر کادر فنی پرقدرت‌تر ظاهر خواهند شد.

محمدطاهر وادی پس از بازی ایران برابر هلند گفت: آن گونه که باید نتوانستیم خوب عمل کنیم و بازیکنان به اندازه کافی جنگنده ظاهر نشدند. تیم آن‌ها (هلند) بهتر بازی کرد و توانست بازی را ببرد.

وی ادامه داد: تیم هلند دو بازی را باخته و پرقدرت برای بازی سوم آمده بود اما تیم ایران یک بازی را برده بود و احساس کردیم این بازی را هم می‌توانیم راحت ببریم. همین باعث شد تیم آن‌ها باقدرت‌تر عمل کند.

وادی در پایان اظهار کرد: ان شاالله با استراحت و تدابیری که کادر فنی انجام می‌دهد، در مسابقات بعدی پرقدرت‌تر ظاهر خواهیم شد و پیروز می‌شویم.

 

*جلوه: هلندی‌ها فراتر از دو بازی گذشته بودند

مهدی جلوه مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد که تیم هلند با تمام توان به مسابقه با ایران آمده بود و فراتر از دو بازی گذشته خود در لیگ ملت‌ها بازی کرد.

مهدی جلوه پس از پیروزی تیم هلند برابر ایران، گفت: در دو روز استراحتی که داشتیم، تیم هلند را خوب آنالیز و تمرینات لازم برای رویارویی با این تیم را انجام دادیم.

وی با بیان این‌که شرایط مسابقه هم خوب بود و بازی خوب شروع شد، گفت: تیم هلند که در دو بازی قبلی، باخته بود، با تمام توان به مسابقه با ایران آمد. خوب تیم ایران را هم آنالیز کرده بود و فراتر از بازی‌های گذشته خود عمل کرد.

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: متاسفانه نتوانستیم نتیجه مورد نظر را کسب کنیم اما با ریکاوری و تمرکز بهتر برای بازی‌های بعد آماده می‌شویم.

جلوه با بیان این‌که بازیکنان ایران در هر مسابقه صد در صد توان خود را به خرج می‌دهند، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم که دل مردم ایران را شاد کنیم چون این مردم مستحق شادی هستند. تمام تلاش خود را تا آخرین نفس انجام می‌دهیم و باقی دست خداست.

 

*پیازا: باتجربه‌تر بودیم و به این پیروزی نیاز داشتیم

روبرتو پیازا سرمربی تیم ملی والیبال هلند گفت: در دو بازی گذشته شرایط خوبی را تجربه نکردیم و نیاز داشتیم که در مسابقه مقابل ایران به پیروزی برسیم. به همین دلیل برای هر امتیاز جنگیدیم.

روبرتو پیازا پس از پیروزی 3 بر صفر شاگردانش مقابل ایران، اظهار کرد: در دو بازی گذشته شرایط خوبی را تجربه نکردیم و نیاز داشتیم که در این مسابقه به پیروزی برسیم. به همین دلیل برای هر امتیاز جنگیدیم و پیروز شدیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ایران بسیار جوان شده بودند و شناخت زیادی از برخی از آنها نداشتیم. با این حال تلاش کردیم تا در جریان مسابقه آن‌ها را آنالیز کنیم. ضمن اینکه فاکتور تجربه هم در این مسابقه بسیار به تیم هلند کمک کرد تا بتوانیم به هدف‌مان برسیم.

سرمربی تیم ملی والیبال هلند با تاکید بر این که رقابت میان ایران و تیمش جذاب بود، افزود: تماشاگران از دیدن این مسابقه لذت بردند و به هر حال این بازی برای ما تمام شد و از حالا باید خود را برای مسابقات سخت و فشرده پیش رو آماده کنیم.

 

*عبدالعزیز: ایران بازیکنان با استعدادی دارد

نیمیر عبدالعزیز کاپیتان تیم ملی هلند و امتیازآورترین بازیکن دیدار این تیم مقابل ایران، گفت: تیم ایران بازیکنان با استعداد و بسیار خوبی دارد و مطمئنم این تیم در لیگ ملت‌ها نتیجه خوبی کسب خواهد کرد.

نیمیر عبدالعزیز پس از پیروزی هلند برابر ایران، اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود. هلند دو مسابقه بسیار دشوار داشت. به همین خاطر دیدار با ایران برایمان بسیار مهم بود و فکر میکنم خوب بازی کردیم.

این بازیکن ضمن ابراز رضایت از نتیجه کسب شده، عنوان کرد: ایران بازیکنان بسیار خوبی دارد. میلاد عبادی‌پور، مرتضی شریفی و امین اسماعیل‌نژاد و همین طور سایر بازیکنان ایرانی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. درست است که ایران تیم بسیار خوبی دارد، اما عملکرد تیمی هلند امروز کمی بهتر بود.

عبدالعزیز در پایان خاطرنشان کرد: تیم ایران بازیکنان با استعداد و بسیار خوبی دارد و مطمئنم در این مسابقات نتیجه خوبی کسب خواهند کرد. امیدوارم ما هم در بازی‌های پیش رو که اولین آن روز یکشنبه برابر استرالیا خواهد بود، نتیجه خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران بسیار خوبی بازیکنان ایران ایران بازیکنان دو بازی گذشته لیگ ملت ها ایران بازی تیم ایران بازی خوب تیم هلند بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۹۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند

به گزارش همشهری آنلاین فرزاد آشوبی درباره دیدار پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار کرد: موقعیت خوبی است که با توجه به بازی خارج از خانه استقلال، پرسپولیس بتواند فاصله یک امتیازی را از بین ببرد و صدرنشین شود. بدون تردید سپاهان تیم خیلی خوبی است به ویژه در خطوط میانی و هجومی بازیکنان با کیفیت و خلاقی دارد که در اجرای کارهای ترکیبی و هماهنگ از استاندارد بالایی بهره می‌برند. نه اینکه سپاهان در کارهای دفاعی کیفیت خوبی ندارد کلا در کارهای دفاعی موقعیتی وجود دارد که پرسپولیس می‌تواند استفاده کند و به برتری دست یابد.

بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده‌اند

وی در مورد اینکه شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم در ضربات پنالتی و ایجاد نگرانی از اینکه در غیاب بیرانوند، دروازه پرسپولیس با رفیعی کاملاَ امن نیست، گفت: انتظار زیادی است که یک تیم همیشه در فرمت و سطح بالایی باشد. پرسپولیس برابر آلومینیوم هم بازی خوبی به نمایش گذاشت و به نظرم این تیم خیلی زود دست به تغییر زد. زودتر از آنچه باید تعویض‌ها انجام شد، از طرفی در میان بازیکنانی که به عنوان یار ذخیره وارد زمین شدند، نوعی دلسردی حس شد به ویژه نفراتی که پیش از این مهره‌های ثابت و تأثیرگذاری بودند. قطعاَ برای این موضوع باید فکری کرد، چون هر بازی آبستن اتفاقات خاصی است و پرسپولیس برای مبارزه و رسیدن به قهرمانی به تمامی نفرات خود نیاز دارد.

رفیعی گلر مطمئنی نشان داده و جای نگرانی نیست

بازیکن سابق سرخابی افزود: امیررضا رفیعی دروازه‌بان جوانی است و طبیعتاً زمان می‌خواهد تا به پختگی برسد. آن هم در تیم بزرگی مانند پرسپولیس که فشارهای پیرامونی آن خیلی بزرگ و شدید است. معتقدم جای نگرانی نیست و رفیعی گلر مطمئنی نشان داده و بهتر از این هم می‌شود. با تعداد بازی‌های بالاتر به آن سطحی که بتواند بازی‌های بهتری همراه با اعتماد به نفس ارائه کند، خواهد رسید. به مرور هم بازی‌های کم‌نقص‌تری خواهد داشت.

تراکتور از مسیر ایده‌آل خود دور شد

وی در مورد بازی تراکتور و استقلال عنوان کرد: تغییر و تحولی که در کادرفنی تراکتور رخ داده اثر خود را در بازی با ذوب‌آهن نشان داد. می‌توان امیدوار بود که در ادامه شرایط کیفی بهتری از تراکتور ببینیم و بدون تردید یکی از بهترین و پرمهره‌ترین تیم‌های ایران است. تغییرات متعدد در بخش فنی و بازیکنان، تراکتور را از مسیر ایده‌آل خود دور کرد. در هر حال تیم بزرگ و قابل احترامی است که در زمین خود انگیزه‌های بالای دارد. از بازیکنان خوبی بهره می‌برد و فوتبال را به شکل مطلوبی بازی می‌کند، اما بحث مهم در فاز دفاعی است که شکل ایده‌آلی نداشتند. تراکتور تیم خیلی خوبی است ولی کار دفاعی مبحثی است که باید از سوی همه بازیکنان خیلی مورد توجه قرار بگیرد.

استقلال بردهای اقتصادی به دست می‌آورد

آشوبی خاطرنشان کرد: استقلال در فرم خوبی قرار دارد و هفته‌هاست خود را در صدر جدول حفظ کرده است. البته کار آسانی نیست تا پایان فصل این جایگاه حفظ شود چون کیفیت بالایی را طلب می‌کند. مدل و سبکی که استقلال بازی می‌کند، احتمال اینکه در شرایطی موفق نشود بردهای اقتصادی را کسب کند محتمل است. با این تفاسیر بهترین راه برای پرسپولیس تمرکز روی بازی‌های باقیمانده خود است، فارغ از اینکه استقلال با چه تیم‌هایی بازی دارد و چه شرایطی خواهد داشت. با این وضع پرسپولیس می‌تواند امیدوار به جبران فاصله یک امتیازی با استقلال باشد.

کد خبر 847632 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است