Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، باشگاه بایرلورکوزن توسط «جاناتان تاه» مدافع خود یک ویدئو کلیپ از کفش مخصوص این بازیکن به نمایش گذاشت.

این بازیکن در کلیپ مورد نظر می‌گوید که این کفش مخصوص من است و در آن رازی نهفته است که می‌خواهد به شما نشان دهد. این بازیکن وقتی داخل کفش خود در معرض نمایش دوربین می‌گذارد عنکبوتی غول پیکر از داخل کفش بیرون می‌آید که باعث ترس مخاطب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه لورکوزن در اقدام طنزآمیز این کلیپ را به چند بازیکن خود از جمله سردار آزمون ستاره تیم ملی کشورمان نشان داد تا واکنش این بازیکنان را نشان دهد.

در زیر می‌توانید واکنش سردار آزمون به شوخی باشگاه بایرلورکوزن را تماشا کنید. سردار آزمون در نیم فصل دوم با قراردادی ۵ و نیم ساله از زنیت روسیه راهی بایرلورکوزن شد.

کد خبر 682465 برچسب‌ها خبر مهم تیم بایرلورکوزن بوندس لیگا آلمان سردار آزمون

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم تیم بایرلورکوزن بوندس لیگا آلمان سردار آزمون سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۹۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان تند و تیز ستاره سپاهان علیه پرسپولیس با یک تصویر ترسناک!

تیم سپاهان این دو روز دیگر (چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت) از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته به مصاف پرسپولیس می‌رود.

امید نورافکن هافبک سپاهان که بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت بلند مدت خود چند هفته‌ای است به ترکیب طلایی‌پوشان اضافه شده با انتشار تصویر عجیبی در فضای مجازی منتشر کرده است.

نورافکن که از هر فرصتی برای کری‌خوانی برای پرسپولیسی‌ها استفاده می‌کند این بار تصویری از یک پلنگ که یک تمساح را شکار کرده در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرده و بالای این تصویر از ایموجی پلنگ و اسم سپاهان استفاده کرده است.

بعید به نظر می‌رسد که انتشار این تصویر در اینستاگرام ستاره جنجالی سپاهان آن هم در آستانه بازی با پرسپولیس بی‌منظور بوده باشد و قطعا نورافکن با انتشار این تصویر به نوعی قبل از الکلاسیکوی فوتبال ایران برای پرسپولیس خط و نشان کشیده است.

tags # استقلال ، سپاهان سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • پیشنهادات سردار آزمون از لالیگا، سری‌آ و لیگ برتر انگلیس
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار
  • موضع رسمی باشگاه لورکوزن درباره سردار آزمون
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • دشمنی به نام سردار آزمون | موضع رسمی در خصوص جلوگیری از بازی کردن ستاره ایرانی
  • موضع رسمی لورکوزن درباره سردار آزمون
  • موضع رسمی لورکوزن درباره دشمنی به نام سردار آزمون
  • وضعیت نامشخص آزمون و ۵ بازیکن رم در پایان فصل
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • خط و نشان تند و تیز ستاره سپاهان علیه پرسپولیس با یک تصویر ترسناک!