Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-نخستین همایش ملی سرود و سروده‌های انقلاب اسلامی امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سبزوار برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، دبیر اجرایی نخستین همایش ملی سرود و سروده‌های انقلاب اسلامی گفت:بزرگداشت حمید سبزواری پدر شعر انقلاب اسلامی به همت دانشگاه حکیم سبزواری و در روز‌های 21 و 22 خردادماه 1401 مصادف با ایام رحلت این شاعر انقلابی، در سبزوار برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امین کوشکی با اشاره به اینکه این همایش در دو بخش علمی و مردمی برگزار خواهد شد افزود : بخش علمی این همایش با حضور استادان ادبیات و شخصیت‌های علمی در دانشگاه حکیم سبزواری و باهدف بررسی اشعار پدر شعر انقلاب و همچنین اشعار دیگر شعرای انقلابی به اجرا درخواهد آمد.
وی رونمایی از دو اثر کتاب همایش و اپلیکیشن حمید سبزواری را از دیگر برنامه‌های این همایش بیان کرد و گفت: این همایش ملی با همکاری فرمانداری ویژه سبزوار، نمایندگان غرب خراسان در مجلس، رادیو فرهنگ، اداره فرهنگ و ارشاد سبزوار، اداره صمت سبزوار، اتاق اصناف سبزوار، سپاه ناحیه سبزوار و…، برگزار می‌شود.
کوشکی گفت: این همایش ملی، با حضور شخصیت‌های برجسته سیاسی و علمی کشور، ازجمله وزیر فرهنگ و ارشاد، معاون رئیس‌جمهور، رئیس حوزه هنری کشور، معاون فرهنگی وزیر علوم، معاونان صداوسیما، شماری از استادان زبان و ادبیات فارسی گرایش ادبیات پایداری از سراسر کشور، برگزار خواهد شد.
دبیر اجرایی نخستین همایش ملی سرود و سروده‌های انقلاب اسلامی اظهار کرد: در بخش مردمی نیز شخصیت انقلابی استاد و گروه‌های مردمی که با استفاده از اشعار حمید سبزواری سرودساخته باشند ،بررسی خواهندشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: همایش ملی انقلاب اسلامی سرود و سروده همایش ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۹۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشار لوه این هفته برای دومین بار قربانی گرفت؛ امروز مسافر سبزواری سقوط کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان قاسم غریب‌آبادی با اعلام این خبر گفت: یک زن پنجاه ساله که از سبزوار برای گشت و گذار در تعطیلات به گلستان آمده بود ساعت ۱۳ و پانزده دقیقه ظهر امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت از ارتفاع آبشار لوه سقوط کرد و جان خود را از دست داد.

او افزود : ۳ تیم امدادی از پایگاه های سه راهی گالیکش و تنگراه به محل حادثه اعزام شدند و با ایجاد کارگاه های متعدد و ابزار کوهستان پیکر جان‌باخته را پس از پنج ساعت تلاش به محل مناسب انتقال دادند.

وی گفت : این فرد به علت لغزیدن از ارتفاع زیاد و شدت ضربه جان خود را از دست داد.

غریب آبادی افزود : سه شنبه گذشته نیز یک مسافر تهرانی بر اثر سقوط از آبشار لوه جان باخت.

دیگر خبرها

  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (15 اردیبهشت)
  • آبشار لوه این هفته برای دومین بار قربانی گرفت؛ امروز مسافر سبزواری سقوط کرد
  • برگزاری همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • برگزاری نشست‌های تخصصی بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری
  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • برگزاری گردهمایی و پیاده‌روی با هدف افزایش آگاهی و فرهنگ‌سازی نسبت به اختلال طیف اوتیسم
  • همایش روسای شورای‌های اسلامی استان اصفهان آغاز شد
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • اولین نکوداشت روانشناسان رضوی برگزار می شود
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)