Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران از پرداخت مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان از ۲۵ خرداد خبر داد و گفت: رقمی که از سوی دولت برای بازنشستگان سایر سطوح در نظر گرفته شده است مورد انتقاد ما قرار دارد. - اخبار اجتماعی -

علی دهقان‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آغاز پرداخت حقوق بازنشستگان مربوط به خردادماه، اظهار کرد: حقوق بازنشستگان بر مبنای حروف الفبا آغاز شده شده است و این روند تا چند روز آینده ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ارتباط با واریز مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان مربوط به ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد، تصریح کرد: همانطور که وزیر رفاه و مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کرده است حقوق بازنشستگان از خرداد ماه افزایش پیدا خواهد کرد و بر همین اساس از 25 ما به التفاوت افزیاش حقوق خردادماه به حساب بازنشستگان واریز می‌شود و در ماه‌های تیر و مرداد نیز مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان مربوط به ماه‌های فروردین و اردیبهشت ماه واریز می‌شود.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران گفت: حقوق بازنشستگان حداقل‌بگیر افزایش 57 درصدی افزایش پیدا خواهد کرد و این در حالی است که پیش از این قرار بود حقوق بازنشستگان سایر سطوح نیز بر اساس مصوبه شورای عالی کار 38 درصد افزایش پیدا کند که متاسفانه این رقم به 10 درصد کاهش پیدا کرده است و مورد نقد و انتقاد بازنشستگان قرار دارد.

دهقان‌کیا افزود: ما همچنان تاکید بر اجرای مصوبه شورای عالی کار جهت افزایش حقوق بازنشستگان حداقل‌بگیر و سایر سطوح هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به عدم اجرای مصوبه شورای عالی کار و افزایش 38 درصدی حقوق بازنشستگان سایر سطوح، قرار است فردا جلسه‌ای با حضور روسای 31 کانون بازنشستگی برگزار و در خصوص عدم اجرای مصوبه شورای عالی کار به افزایش 38 درصدی حقوق بازنشستگان سایر سطوح تصمیم‌گیری شود.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران گفت: همچنین قرار است طی روزهای آینده جلسه‌ای را با کمیسیون اجتماعی مجلس برگزار کنیم چرا که ما همچنان نسبت به عدم اجرای مصوبه شورای عالی کار منتقد هستیم.

افزایش 57درصدی حقوق بازنشستگان هدیه دولت به حداقل‌بگیران بود/ گام بلند دولت برای کاهش فاصله طبقاتیجزئیات افزایش 10 تا 57 درصدی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از خرداد/ پرداخت معوقات 2ماهه در تیر و مرداد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی اخبار بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی اخبار بازنشستگان مابه التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان اجرای مصوبه شورای عالی کار درصدی حقوق بازنشستگان بازنشستگان سایر سطوح تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۹۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی

امتداد - مدیر عامل بانک مسکن گفت: در راستای اجرای تعهدات و مسئولیت های اجتماعی بانک و با هدف توانمندسازی و خودکفایی مددجویان نهادهای حمایتی و افزایش اشتغالزایی در کشور، طی دوره فعالیت دولت مردمی به ۳۴ هزار و ۱۲۴ نفر از معرفی شدگان نهادهای حمایتی، تسهیلات اشتغالزایی مجموعا به مبلغ بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر حسینی با تاکید بر ضرورت و اهمیت توانمندسازی مالی مددجویان نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی و اولویت این امر در سیاستگذاری‌های کلان بانک مسکن، افزود: تمرکز هدفمند بر اشتغال این طیف محترم و ارزشمند جامعه، موجب افزایش پویایی و نشاط اجتماعی، رشد اقتصادی کشور و از همه مهمتر، رضایت خدا و مردم می شود.

 

 

 

از این رو پرداخت تسهیلات تکلیفی و حمایتی در سریع‌ترین زمان ممکن با لحاظ منابع در اختیار، مورد تأکید اینجانب و هیأت مدیره بانک است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟