Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی ورمقانی گفت: در سال گذشته در مجموع کارشناسان دامپزشکی کردستان ۱۸۰ هزار مورد بازدید را از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی شامل رستوران‌ها، قصابی‌ها، فروشگاه‌های مواد خام دامی و لبنی انجام دادند.

او می‌گوید: در جریان این بازدید‌ها در مجموع ۱۰۳ تن انواع مواد خام دامی غیرقابل مصرف کشف و ضبط شد.

مدیر کل دامپزشکی کردستان گفت: در جریان این بازدید‌ها که در طول سال و در ایام تعطیل و غیرتعطیل صورت گرفت، ۵۳۹ پرونده تخلف برای مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی تشکیل و ۶۰ واحد نیز به دلیل تکرار تخلف پلمب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورمقانی گفت: کارشناسان دامپزشکی بر فعالیت کشتارگاه‌های دام و طیور استان نیز نظارت مستمر دارند و در این مدت بر ۹ هزار و ۴۶۸ تُن گوشت قرمز و ۵۰ هزار و ۸۸۰ تُن گوشت مرغ قبل از ورود بر بازار نظارت کردند.

به گفته او، نتیجه نظارت کارشناسان دامپزشکی بر فعالیت کشتارگاه‌های دام و طیور استان منجر به جلوگیری از ورود ۷۸۴ تن گوشت آلوده و غیرقابل مصرف به بازار بوده است.

مدیر کل دامپزشکی کردستان گفت: در طول این مدت ۵۸۳ مورد بازدید از مراکز تولید خوراک دام و طیور در استان انجام شد که در این بازدید‌ها ۲۲۳ تن مواد اولیه غیرقابل مصرف از چرخه مصرف دام و طیور خارج شد.

ورمقانی گفت: نیرو‌های دامپزشکی کردستان با تمام توان برای نظارت بر تولید و عرضه انواع دام و طیور و امور مرتبط با عرضه محصولات مرتبط تلاش می‌کنند و شهروندان کردستانی نیز در صورت هرگونه مورد مشکوک اکیپ‌های نظارتی این اداره را در جریان قرار دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف و ضبط فرآورده خام دامی فاسد دامپزشکی کردستان دامپزشکی کردستان دام و طیور خام دامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۹۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان

جهانبخش نوکانی  در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: از تعداد کارت های مسدود شده ۲۴۹ کارت سوخت بنزین و ۴۱ کارت نفتگاز در استان کردستان به علت عرضه خارج از شبکه مسدود شده است.

 مدیر شرکت ملی فرآورده‌های نفتی منطقه‌ای کردستان با بیان اینکه ۷۰ درصد مسدودیت‌ها مربوط به رانندگان تاکسی می‌باشد در ادامه افزود: ۵۰ درصد مربوط به شهرستان مریوان است.

وی افزود: از ابتدا سال جاری تا کنون ۶۳۸ بازدید از جایگاه‌های سوخت در سطح استان انجام شده است.

مدیر شرکت ملی فرآورده‌های نفتی منطقه‌ای استان کردستان گفت: از ۲۵ دی سال گذشته تاکنون ۲۳ میلیون لیتر نفتگاز در قالب طرح فول باک در مرزهای استان عرضه شده است.

نوکانی از ۲۳۸ هزار و ۵۶۶ لیتر تخلف بنزین صورت گرفته در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ به افغانستان صادر شد
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • دل‌بوسکه مسئول پاکسازی فدراسیونِ فاسد شد!
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • انواع شربت های میوه ای و غیر میوه ای و فرآورده های یخی خوراکی غیرمجازند
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی