Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- اجتماع بزرگ دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان در اعتراض به اهانت به ساحت امام رضا(ع) برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها صبح امروز و همزمان با سالروز ولادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت در اعتراض به اهانت به ساحت مبارک آن امام همام، در دانشگاه آزاد اسلامی شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اجتماع با سخنرانی علیرضا منظری‌توکلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان و با حضور حجت‌الاسلام میرشفیعی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، حجت‌الاسلام نورالدینی معاون این دانشگاه و جمعی از مسئولان، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

اجتماع بزرگ امام‌ رضایی‌ها در اراک برگزار می‌شود«غریبم یا علی موسی الرضا(ع) دریاب آهم را»؛ شادباش شاعران به مناسبت میلاد مبارک امام رضا(ع)یک اقدام مهم امام زمان مقابل دشمنان در دعای امام رضا (ع)

به گزارش تسنیم این اجتماع با مدیحه سرایی و شعرخوانی مداحان و قرائت بیانیه محکومیت توهین به ساحت حضرت ثامن الحجج علیهم السلام، همراه بود که متن این بیانیه به شرح زیر است:

می‌خواهند نور خدا را با دهانشان خاموش سازند ، حال آن که خداوند تمام‌کننده نور خود است، هر چند کافران را ناخوش آید

پیامبران الهی و امامان معصوم سلام‌الله‌علیهم‌اجمعین، تابنده انوار هدایت الهی بر ظلمتکده دنیایند و ازاین‌رو بالاترین نعمت خداوند متعال‌اند و از شاکر بودن ما در قبال این نعمت بزرگ، سؤال خواهد شد؛ «ثُمَّ لَتُسْئَلُنَّ یَوْمَئِذٍ عَنِ النَّعیم» ‏ خوشا به حال آنان که قدرشناس این نعمت‌اند و در مقابل جانشینان الهی، تواضع و اطاعتِ محض‌اند؛ چراکه این، اطاعتِ امر خداوند است؛ «وَ إِذْ قُلْنا لِلْمَلائِکَةِ اسْجُدُوا لِآدَمَ...» و بدا به حال آنان که شیطان‌صفتانه از اطاعت جانشینان خداوند روی‌گردان شوند که سرپیچی از آنان، کفر است؛ «...أَبى‏ وَ اسْتَکْبَرَ وَ کانَ مِنَ الْکافِرین‏» جایگاه‌شان آن‌سان عظیم و رفیع است که هر موجودی، از فروتنی در برابر آنان سربپیچد، هرچند ادعای بندگی او به شش هزار سال برسد، رجیم و طرد خواهد شد؛ «قالَ فَاخْرُجْ مِنْها فَإِنَّکَ رَجیمٌوَ إِنَّ عَلَیْکَ اللَّعْنَةَ إِلى‏ یَوْمِ الدِّینِ

شگفتا که در هر برهه‌ای از تاریخ، جاهلانی پیدا می‌شوند که می‌خواهند همان راه شیطان را در پیش گیرند و جلوی این عظمتی که خداوند رقم زده، بایستند، و جالب اینجاست که تاریخ گواهی می‌دهد: هرگاه منحرفانی، برای خاموش کردن این نور الهی دست‌و‌پا زده‌اند، نتیجهی عکس گرفته‌اند و بر نورانیت و درخشش این نور افزوده شده است.

در راستای چنین سیاستِ جاهلانه و شیطانی است که هتک حرمت امام مهربانی‌ها، حضرت ثامن‌الحجج، علی بن موسی الرضا، علیه‌آلاف‌التحیه‌و‌الثناء، در دستور کار رسانه‌های استکبار جهانی قرار گرفته است. آنان با جایزه دادن به بازیگرِ هویت‌باخته‌ی این فیلم، تصور کره‌اند به هدف خود، که کمرنگ کردن نور جانشینان الهی است، نائل می‌شوند و ضربه‌ا‌‌ی به اعتقادات مسلمانان و شیعیان وارد خواهند کرد، اما زهی خیال باطل! نه جوایز سفارشی و تبلیغاتی مستکبران در جشنواره‌های سیاسی و نه لجن‌پراکنی عده‌ای طردشده و بی‌هویت، هرگز نمی‌تواند ذره‌ای از ارادت مسلمانان و شیعیان به اهل‌بیت پیامبرِ رحمت، صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلّم، بکاهد .

ما دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهید حاج قاسم سلیمانی، ضمن محکوم کردن این حرکت سخیف و نافرجام، هشدار می‌دهیم:

دشمنان اسلام و ملت ایران توهم کرده‌اند که با چنین کارهای سخیفی می‌توانند به جایگاه امام مهربانی‌ها خدشه‌ وارد کنند. این نوع خیال‌پردازی‌ها، ریشه در جهل و حماقت دشمنان اهل‌بیت علیهم‌السلام داشته و آنان باید بدانند: همه اقوام ایرانی، همه مذاهب از شیعه و سنی، و همه جریان‌های سیاسی، حول حریم رئوفانه‌ رضوی علیه‌السلام، به وحدت و یکپارچگی بی‌نظیر و مثال‌زدنی دست یافته‌اند و هیچ عاملی نمی‌تواند به این رابطه پُر مِهر ایرانیان با امام علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام خدشه‌ای وارد سازد.

ما دانشگاهیانِ بصیر و دشمن‌شناس، به خوبی دست استکبار را در این حرکت‌های سخیف رسانه‌ای می‌بینیم که یک روز برای تخریب سرود «سلام فرمانده» آن‌گونه دست‌و‌پا می‌زند و آسمان و ریسمان به هم می‌بافد و روز دیگر با جایزه دادن به فیلمی سست و غیرحرفه‌ای، به خیال خویش برای توهین به اهل بیت پیامبر اسلام صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلّم، سوت‌و‌کف می‌زند. ما به توفیق الهی، برخلاف خواست آنان حرکت خواهیم کرد و ولایت فقیه که امتداد ولایت رضوی علیه‌السلام است را با تمام قدرت حمایت خواهیم کرد و لحظه‌ای در این راه توقف نخواهیم کرد.

ما دانشگاهیان، مصرّانه از مسئولان امر خواستاریم تا با استفاده از تمام ظرفیت‌های حقوقی، از طریق مجامع حقوقی بین‌المللی برای محکومیت و نیز جلوگیری از تکرار چنین وقایع شومی، اقدام قاطع و فوری به عمل آورند.

ما دانشگاهیان، قاطعانه از مسئولان امر خواستاریم برای محکومیت و مجازات این هنجارشکنان و نیز ممنوعیت هر نوع همکاری آنان با صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، اقدامی فوری و قاطعانه را رقم زنند و نتیجه آن را به اطلاع مردم غیور ایران اسلامی برسانند

انتهای پیام/511/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام رضا ع استان کرمان امام رضا ع استان کرمان شهید حاج قاسم سلیمانی دانشگاه آزاد اسلامی ما دانشگاهیان اجتماع بزرگ موسی الرضا برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۹۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر

مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) اصفهان و معاون امور بین‌الملل مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان دیدار کردند.

به گزارش جماران، مهدی بنکدار، مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) اصفهان، در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مؤسسه اصفهان در بخش‌های فرهنگی و هنری و همچنین ارتباطات مستمر با دانشگاه‌ها خصوصا دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان  و برگزاری دوره های آموزشی ویژه دانشجویان  و اجرای طرح نشاط در نگارستان امام خمینی(ره)، خواستار تداوم همکاری‌ها و هرچه پربارتر شدن این ارتباط و استفاده از ظرفیت‌های دو طرف در راستای آشنایی هر چه بیشتر اساتید و دانشجویان با اندیشه امام خمینی(ره) شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر استفاده از ظرفیت حضور دانشجویان خارجی مشغول به تحصیل در اصفهان و برگزاری دوره‌های امام‌شناسی و نشست‌های علمی برای آنها تأکید کرد.

محمدرضا عبداللهی، معاون امور بین الملل مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)، نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های علمی، پژوهشی و تولیدات این معاونت، خواستار همکاری هرچه بیشتر در بخش‌های بین المللی، راه اندازی پویش‌های علمی و برگزاری نشست‌های موضوعی شد.

پیام نجفی، رئیس دانشگاه آزاد استان اصفهان، نیز در این دیدار با بیان اینکه انقلاب اسلامی بدون نام امام خمینی(ره) بی معنی ومفهوم است، ضمن اعلام آمادگی برای انجام فعالیت‌های مشترک بیشتر با مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در بخش‌های مختلف و تمجید از برگزاری طرح آموزشی نشاط در نگارستان امام خمینی(ره) ، پیشنهاد تعریف برنامه‌های جامع با توجه به توانایی‌های دو دستگاه را داشت  و خواستار ارائه موضوعات به روز برای پایان‌نامه‌های دانشجویی خصوصا در حوزه بین الملل و حمایت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) از آنها شد.

دیگر خبرها

  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • سردار فدوی: دانشجویان در دل آمریکا علیه شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل شعار می‌دهند
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود