Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدیف بدری گفت: این کلینک یکی از کلینیک‌های ویژه و تخصصی با خدمات دهی متخصصان بومی در اردبیل راه اندازی شد که برای راه اندازی این کلینک حدود ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح کلینک ویژه پوست، مو و زیبایی شقایق به مدیریت دکتر مریم جلیلی فر در ساختمان مجتمع پزشکان اردبیل با اشاره به اینکه این کلینک در راستای خدمات دهی در استان بسیار حائز اهمیت است گفت: استان اردبیل در بخش‌های مختلف خدمات دهی تخصصی پزشکان و نخبگان زیادی دارد که این نخبگان و پزشکان سرمایه بزرگی برای استان بوده و باید مورد حمایت قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدری می‌گوید: انتظار می‌رود دانشگاه علوم پزشکی در حمایت از کلینک‌های خصوصی تخصصی در استان اهتمام ویژه داشته باشد و این کلینک‌ها به طور همه جانبه تقویت شود.

او با اشاره با راه اندازی ساختمان مجتمع پزشکان گفت:این مجتمع نقش اساسی در کاهش ترافیک سطح شهر اردبیل به ویژه سرچشمه داشته است و با استقبال پزشکان روبه رو شده است.

مدیر کلینک پوست، مو و زیبایی شقایق هم از خدمات دهی ویژه در این کلینیک خبر داد و گفت: این کلینک به دستگاه پیشرفته نوین و خدماتی مجهز شده است.

مریم جلیلی فر می‌گوید: در این کلینک در حوزه پوست، مو و زیبایی علاوه بر خدمات دهی به مراجعه کنندگان استانی و کشوری آماده خدمات دهی به مراجعه کنندگان کشور‌های همجوار هم است.

او گفت: با راه اندازی این کلینک برای ۲۲ نفر هم اشتغال ایجاد شده است و خدمات دهی مناسب با رویکرد رضایت مراجعه کنندگان اولویت اساسی است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احداث کلینیک پوست و مو مجتمع پزشکان علوم پزشکی راه اندازی خدمات دهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۰۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز

مدیر گروه سلامت روان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: ۶ مرکز در البرز خدمات رایگان تخصصی سلامت روان به شهروندان ارایه می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ار کرج، ‌مجید نیک‌نژاد صبح امروز در حاشیه بازدید از  مراکز ارائه دهنده تخصصی سلامت روان یا همان مراکز " سراج " در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در استان البرز 6 مرکز تخصصی سلامت روان به اختصار "سراج " وجود دارد که به بیمارانی که از سطوح پایین تر برای درمان های تخصصی سلامت روان و پیگیری های مداوم بعد از ترخیص ارجاع شده اند ، به صورت رایگان خدمات تخصصی ارائه می کند. وی افزود: درمان های تخصصی سلامت روان گاها طولانی مدت و با هزینه های بالا انجام می شود اما مراکز سراج که دو مرکز در کرج و چهار مرکز دیگر در شهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد، فردیس و اشتهارد  راه‌اندازی شده‌اند  که با حضور روانپزشک ، روانشناس و یک مددکار اجتماعی این خدمات را ارائه می دهند و برای بیمارانی که امکان مراجعه حضوری ندارند درمان در منزل و پیگیری تلفنی انجام می‌شود.

وی افزود: بیمارانی که از مراکز بهداشتی، بهزیستی، مدارس و دیگر سازمان‌ها ... به این مراکز ارجاع داده می‌شوند بیمارانی هستند که از اختلالات شدید روان یا افکار پرخطری مانند خودکشی و ... رنج می برند و علاوه بر درمان و پیشگیری از عود مجدد بیماری، ، خانواده های این بیماران نیز آموزش های لازم را دریافت می‌کنند.

وی یکی از نقاط قوت مراکز سراج را حضور مددکار اجتماعی دانست و تصریح کرد: مددکار فعال در این مراکز با ارتباطی که با دستگاه های مربوطه ایجاد می کند آسیب های اجتماعی مراجعین مثل فقر، بیکاری ، بی سوادی و ...بررسی و  پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • جزئیاتی از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل