Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@12:07:01 GMT

وضعیت بهداشتی پلاژ بانوان بوشهر برای شنا مناسب است

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۰۵۲۵

وضعیت بهداشتی پلاژ بانوان بوشهر برای شنا مناسب است

به گزارش خبرنگار مهر، صادق پورسالم صبح شنبه در پنجمین جلسه کمیته تخصصی محیط زیست شورای شهر بوشهر با قدردانی از تلاش‌های کمیسیون بهداشت و سلامت شورا اظهار داشت: پلاژ بانوان از شناگاه‌های سالم شهر بوشهر است.

وی خاطر نشان کرد بر اساس پایش به‌عمل آمده پلاژ بانوان بوشهر از شناگاه‌های سالم شهر بوشهر است و بانوان بوشهری می‌توانند بدون دغدغه از این پلاژ استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای شهر بوشهر نیز بیان کرد: با توجه به توسعه شهرنشینی و زندگی صنعتی و ضرورت توجه به محیط زیست شهری و مشترک بودن برخی مأموریت‌های کمیسیون بهداشت با مأموریت‌های محیط زیست کمیته مربوطه در شورای شهر تشکیل شد.

حمیده هلال بحر اضافه کرد: خوشبختانه همکاری بسیار خوبی بین شورا و شهرداری با سازمان حفاظت محیط زیست وجود دارد و امیدواریم بتوانیم قدم‌های خوبی در بهبود محیط زیست شهری برداریم.

جلسه کمیته تخصصی محیط زیست شورای شهر بوشهر با حضور رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت، رئیس مرکز پژوهش‌های شورای شهر و تعدادی از مدیران شهرداری بوشهر در اداره حفاظت محیط زیست شهرستان و با دستور کار ادامه نشست‌های کارشناسی تدوین برنامه جامع محیط زیست شهر بوشهر، برگزار شد.

کد خبر 5511304

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری شهرداری بوشهر بوشهر بوشهر کرمانشاه دهه کرامت خروج قطار از ریل خطبه های نماز جمعه سفر استانی ویروس کرونا اردبیل مشهد خراسان رضوی آمار کرونا میلاد امام رضا ع تغییر ساعت کاری کمیسیون بهداشت محیط زیست شهر شورای شهر شهر بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۰۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مسلم مخفی در کارگروه سلامت شهرستان همدان با اشاره به توجه جدی دولت سیزدهم به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی، افزود: در حوزه سلامت، بهداشت و درمان به مدد زحمات و تلاش‌های انجام شده نظام مقدس جمهوری اسلامی، وضعیت کشور در منطقه و حتی در جهان از لحاظ بسیاری از شاخص‌ها بسیار مطلوب است.

او تأکید کرد: وضعیت کشور در بحث ارتقاء امید به زندگی، کاهش چشمگیر بیماری‌های واگیردار، ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی قابل مقایسه با بسیاری از کشور‌های همسطح خود نیست، در منطقه هم پیشرفت‌های ایران بسیار چشمگیر است.

فرماندار همدان تصریح کرد: امسال در آستانه هفته سلامت، کلنگ‌زنی مرکز سلامت امام سجاد(ع) با اعتباری افزون بر ۳۰۰ میلیارد ریال و افتتاح مرکز جامع سلامت سلطانی نیز با ۱۱۰میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور انجام شد و ان شاءالله خدمات خوبی به مردم ارائه می‌دهند.

 

 

دیگر خبرها

  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • تاثیر هنر در حفاظت از محیط زیست
  • میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی ۲۱ درصد است
  • حفاظت از لاک‌پشت‌های دریایی در بوشهر/برداشت بارناکل غیرقانونی است
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان در شورای ششم اصفهان
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان اصفهان در شورای ششم
  • فصل زاد و ولد حیات وحش از راه رسید؛ زنده‌گیری نوزادان پیگرد قانونی دارد
  • رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: تنها ۲۰ حکم قانون هوای پاک اجرا شده است
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان