Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون وزیر و مدیرعامل شرکت گاز گفت: بهره‌مندی از نعمت گاز تا پایان سال آینده در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور استان اردبیل جزو نخستین استان‌های کشور خواهد بود که به استان سبز نامگذاری می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، مجید چگینی ظهر امروز در حاشیه سفر به استان اردبیل در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: بهره‌مندی از نعمت گاز تا پایان سال آینده در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور استان اردبیل جزو نخستین استان‌های کشور خواهد بود که به استان سبز نامگذاری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در حال حاضر گازرسانی به 60 روستا انجام یافته و مجوز گازرسانی به 60 روستا نیز صادر شده که امسال آغاز می‌شود که انتظار می‌رود تا نیمه نخست سال آینده شاهد بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای باشیم که تمهیدات و هماهنگی‌های لازم در این زمینه به عمل آمده و امید می‌رود شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت گاز تصریح کرد: ضریب نفوذ گاز در روستاهای استان بالاتر از میانگین کشور است و انتظار می‌رود گازرسانی به 120 روستا مجموع ضریب نفوذ گازرسانی در روستاها را به 99 درصد برساند و با تلاش‌های انجام یافته بتوانیم روستاهای سردسیر استان را از نعمت گاز بهره‌مند کنیم.

گازرسانی به مناطق محروم استان قزوین تا پایان سال 1402 تکمیل می‌شودگازرسانی به مناطق محروم استان قزوین تا پایان سال 1402 تکمیل می‌شودخدمات انقلاب و نظام به مناطق کم‌برخودارد ادامه دارد/گازرسانی به 49 روستاهای سوادکوه تاپایان امسال255 واحد تولیدی و صنعتی کرمانشاه گازرسانی می‌‌شود

چگینی تصریح کرد: اجرای خط جدید انتقال گاز به استان آغاز شده که با اجرای این عملیات خط لوله 42 اینچ گاز به گرمی و گلخانه‌های شمال استان انتقال می‌یابد که به همین منظور 73 کیلومتر مسیر گازرسانی در طول 18 ماه اجرایی می‌شود و درصدد هستیم با اقدامات به عمل آمده مشکلات واحدهای تولید محصولات گلخانه‌ای را از بابت تامین گاز برطرف کنیم.

وی اظهار کرد: اجرای خط انتقال از زنجان و آذربایجان شرقی نیز بررسی می‌شود تا برای تامین خوراک پتروشیمی و نیز پروژه‌های مربوطه استفاده شود و بتوانیم طرح انتقال به استان اردبیل را انجام دهیم.

انتهای پیام/140/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان اردبیل تا پایان سال نعمت گاز سال آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۰۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره ملی تدریس خلاق در دانشگاه کردستان

رئیس دانشگاه کردستان در آیین افتتاحیه جشنواره ملی تدریس خلاق در آموزش عالی گفت: توسعه فناوری نباید ما را از ارتباط رو در رو غافل کند بلکه باید از آن به عنوان ابزاری برای افزایش بهره وری بهره گرفت.

حامد قادرزاده ادامه داد: دانشگاه محل آموزش و انتقال یافته‌های آموزشی و مبانی نظری است و بدون آموزش فعال به هیچ عنوان نمی‌توان تابع زندگی را در حوزه علمی استمرار بخشید.

رئیس دانشگاه کردستان بیان کرد: دانشگاه‌ها امروزه برخلاف گذشته صرفا انتقال دهنده مطالب آموزشی نیستند و وظایف سنگین تری دارند و ما نیاز داریم به اینکه مسئله محور حرکت کنیم.

وی تمام تلاش این جشنواره را تدوین برنامه مناسب آموزشی برای دانشجویان دانست و تاکید کرد: همه امکانات در دسترس را باید برای ایجاد شناخت بهتر و استفاده بهینه از منابع کمیاب در مقابل نیاز‌های نامحدود بشر بکار گرفت.

 این جشنواره به مدت سه روز و با حضور سخنرانانی از دانشگاه‌های سراسر کشور به صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • بیش از ۳ هزار مشترک نهاد‌های حمایتی از نعمت گاز بهره‌مند شدند
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • آماده‌باش اردستان در پایان هفته/ مرخصی‌ها لغو شد
  • برگزاری جشنواره ملی تدریس خلاق در دانشگاه کردستان
  • مسیر خلق دانش و انتقال آن به عرصه های کشاورزی باید تقویت شود
  • انتقال فناوری به حوزه کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد
  • امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت