Web Analytics Made Easy - Statcounter

 کمیته آموزش فدراسیون تنیس با حواشی زیادی رو به رو شده است

اعتراضات به کمیته آموزش فدراسیون تنیس باعث شده است که بازرس به ماجرا ورود کند و گزارش خود را به مجمع ارائه دهد.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایسنا، با توجه به اعتراضاتی که به عملکرد کمیته آموزش فدراسیون تنیس  وارد شده است، رییس فدراسیون از بازرس در خوست کرد که به ماجرا ورود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازرس فدراسیون در این مدت اعتراضات موجود را بررسی و با افراد مطلع صحبت کرد و قرار است در مجموع عمومی فدراسیون که ۲۳ خرداد در مشهد برگزار می شود، گزارش خود را ارائه دهد. این گزارش از این جهت حساس است که مشخص می کند این کمیته تخلفاتی انجام داده است است خیر.

*چه اعتراضاتی به کمیته آموزش فدراسیون تنیس وارد شده است؟
فرزین ضیا آذری دبیر پیشین فدراسیون که به عملکرد کمیته آموزش فدراسیون معترض است، در این مورد گفت:

از ابتدای کارم با عملکرد کمیته آموزش مشکل داشتم. من از زمانی که به عنوان دبیر وارد فدراسیون تنیس شدم یعنی از  سال ۹۹ به آقای عزیزی رییس فدراسیون عنوان کردم که چون خیلی از کارهای کمیته آموزش را قبول ندارم، در هیچ کار آن دخالت نمی‌کنم و نظری هم نمی دهم. خود من به عنوان دبیر فدراسیون فعالیت کردم، از این رو عملکردم چه باشم و چه نباشم می‌تواند مورد نقد و بررسی قرار بگیرد. بررسی کردن عملکرد، کار اشتباهی نیست.

او در مورد نقدهایی که به کمیته آموزش دارد، بیان کرد:

من در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ دبیر فدراسیون تنیس بودم بنابراین هر چیزی که می گویم با سند و مدرک است. اکانت آکادمی فدراسیون جهانی خریداری شد و مبلغ ۲ هزار دلار هم از بابت آن از حساب فدراسیون ایران در فدراسیون جهانی کسر شد بدون اینکه خرید این اکانت مجوز هیات رئیسه را داشته باشد.

او در پاسخ به این پرسش که از  این اکانت چه استفاده ای می توان کرد که بابت آن ۲ هزار دلار هزینه شد؟ گفت:

در آن موارد جدیدی برای مربیان تدریس و نکات جدیدی آموزش داده می‌شود اما تا جایی که می‌دانم رایگان بود. همچنین مصوب کردند که وقتی مربیان برای تمدید کارت مربی خود می آیند، علاوه بر ۶۰۰ هزار تومانی که باید بپردازند، ۱۵ دلار هم اضافه بگیرند تا این اکانت به آنها داده شود و از آن استفاده کنند در حالی مربیان راضی به پرداخت این هزینه نبودند و برای من سوال بود پرداخت این ۲ هزار دلار با چه مصوبه ای انجام شد؟

ضیا آذری همچنین گفت:

از طرفی تغییر کارت مربیان به سطح طلایی، نقره و برنز هم در سطح کشور با کدام مجوز هیات رئیسه انجام شده است؟ مجوز فقط برای اجرای این طرح در چند استان بود اما در سطح کشور مجوزی داده نشد. همچنین تا ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ که من در فدراسیون بودم، در مورد افزایش تعرفه ها و ورودی مسابقات هیچ چیزی را مصوب نکردیم و نمی دانم کدام هیات رئیسه آن را تصویب کرده است؟ چون ترکیب هیات رییسه هم ناقص است. طبق اساسنامه جدید انتخاب نایب رییس باید توسط مجمع انجام شود و پس از تغییر نایب رییس بانوان، مجمع رای به نایب رییس جدید بانوان نداده است و در مجمع ۲۳ خرداد باید رییس، رای مجمع را بگیرد.

دبیر پیشین فدراسیون در مورد اعتراضاتی که شرکت کنندگان به کلاس های مربیگری داشتند، نیز گفت:

در مورد نحوه برگزاری کلاس ها هم ابهاماتی برای ما وجود داشت. چون کمیته آموزش اعلام می کرد در مورد اینکه چه کسی وارد این کلاس ها شود تصمیم گیرنده نیست و هیئت ها نفرات را معرفی می کنند و در کلاسهای مربیگری درجه افرادی که سابقه ورزشی و هم قهرمانی بیشتری داشتند و همچنین زودتر ثبت نام کرده بودن، نتوانستند شرکت کنند. از طرفی نمره افراد مشخص نبود و فقط به آنها اعلام می شود که رد یا مشروط شده اند و افراد نسبت به این مسئله اعتراض داشتند.

او در مورد ماجرای هدیه ای که گفته می شد برخی مدرسان کمیته آموزش گرفته بودند و فدراسیون پس داد، تصریح کرد:

از طرف کمیته آموزش برای من پیام فرستادند که در دوره ای که برگزار شد، از من تشکر کرده اند و من پاسخ دادم که احتیاجی به تشکر نیست و منتظر می مانم انتهای دوره برسد و ببینم عملکرد چگونه بوده است و کارهای قانونی لازم را انجام دهم. آنها تصور کرده بودند که من متوجه هدیه‌ای که از سوی یک فرد دریافت کرده بودند شده ام از این رو اعلام کردند که می خواهند هدیه ها را پس بدهند و فرد را به فدراسیون دعوت کردیم و هدیه ها را به او پس دادیم.

ضیا آذری در مورد مبلغی که در حساب مالی فدراسیون در فدراسیون جهانی وجود ندارد، تصریح کرد:

کمیته ای به نام JTI در زیرمجموعه کمیته آموزش قرار دارد که مانند استعدادیابی است. من به سال‌های گذشته کاری ندارم فقط در مورد این دوسال می خواهم صحبت کنم. در این  دو سال با وجود اینکه کاری انجام نشده اما یک فرم را هر سه ماه یکبار با تغییرات کوچکی برای فدراسیون جهانی ارسال می کردند که آمار دروغ بود. فدراسیون جهانی نیز هر شش ماه تقریبا ۶۰۰ دلار بابت آن واریز می کرد که من ندیدم به حساب بین المللی فدراسیون وارد شود و قرار بود بخش بین‌الملل فدراسیون پیگیر این مسئله شود که چرا این مبلغ وارد حساب فدراسیون نشده است.

او ادامه داد:

البته من جلسه‌ای که با آقای برقعی در مورد واریز نشدن پول ها داشتم، عنوان کرد که این پول را به عنوان حق الزحمه فردی که این کار را انجام می‌دهد، پرداخت می کنند و من هم پاسخ دادم که چنین چیزی نیست و پرداخت حق الزحمه بر عهده فدراسیون ملی است. هر چیزی که به عنوان بودجه وارد حساب بین المللی فدراسیون می‌شود، مربوط به فدراسیون ایران است. آخرین صورت حسابی که من از حساب بین المللی فدراسیون دارم، هنوز این مبلغ وارد نشده بود.

این در حالی است که حق عضویت سالانه فدراسیون حدود ۱۵ هزار دلار است و موجودی ما کمتر از ۱۰ هزار دلار است. حالا بازرس قرار است در مجمع  نتیجه بررسی های خود را اعلام کند.

اخبار داغ 

تشکر یورگن کلوپ از پیام سیروس دین محمدی ارلینگ هالند، از کودکی تا امروز با منچسترسیتی پرسپولیس با جذب سروش رفیعی تغییر سیستم می دهد؟ جدایی ادین ژکو، کلید تشکیل مثلث هجومی لوکاکو، دیبالا و مارتینز در اینتر؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۱۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فراخوانده شدند

کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرد: نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان جهت ادای توضیحات بابت رفتار تماشاگران منتسب به دو تیم در بازی روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۲، به کمیته انضباطی فدراسیون فراخوانده شدند.

بازی دیروز پرسپولیس و سپاهان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • ورود دانشجویان عمره گزار به مدینه
  • پرسپولیسی‌ها و سپاهانی‌ها در کمیته انضباطی
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • احضار نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • بازرسان آژانس در ایران؛ از «البرادعی» تا «گروسی»
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم | آخرین وضعیت ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود | چند بازرس مجازند در ایران باشند؟