Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛‌«مصطفی قنبرپور» امروز شنبه پس از حضور در جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال و ارائه برنامه‌هایش برای هدایت تیم جوانان، اظهار داشت: از سوی کمیته فنی با من تماس گرفته شد و برنامه خواستند. امروز در خدمت اعضای کمیته فنی بودم و امیدوارم هر فردی سرمربی تیم جوانان شد، نسلی خوب و اخلاق‌مدار را تربیت کند تا این تیم با صعود به جام‌جهانی، آینده فوتبال ایران را بسازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنرپور اظهار داشت: انجام استعدادیابی ازسوی فدراسیون باتوجه به زمان اندکی که تا مسابقات باقی مانده کار درستی بود. اکنون حدود ۲۰۰ بازیکن از سراسر کشور انتخاب شده‌اند و این موضوع کار برای مربیانی که مسئولیت تیم جوانان را برعهده می‌گیرند، سبک تر می‌کند.

وی در خصوص فاصله اندک باقی مانده تا مسابقات مقدماتی زیر ۲۰ سال آسیا توضیح داد: روح ورزش می‌طلبد بهترین را برای همدیگر بخواهیم. قطعا هر فردی عهده‌دار این مسئولیت باشد باید برایش بهترین را آرزو کنیم زیرا بحث ملی و مربوط به کشورمان است. این موضوع هم کاملا درست است. به ریاست فدراسیون و اعضای کمیته فنی گفتم زمان محدود است و اگر قرار است اتفاقی بیفتد، باید از همین فردا استارت کار زده شود تا خیلی زودتر گروه‌های مختلف بازیکنان شایسته‌ای که استعدادیابی شده اند بررسی کرده و پس از ریزش این نفرات، وارد فاز بعدی برنامه شویم.

گزینه هدایت تیم جوانان ایران ادامه داد: وقتی برنامه می‌دهید این برنامه پیشنهادی است‌ و امکان تغییر در آن وجود دارد. در برنامه من هم بازی‌های دوستانه وجود دارد اما با توجه به شرایط موجود کشور باید بپذیریم کار سخت است. البته صحبت‌های ما مبتنی بر این بود باید همدلی، همسویی و همکاری داشته باشیم تا به سر منزل مقصود برسیم. کار آسان نیست و می‌طلبد همه کمک کنند.

برچسب‌ها تیم جوانان ایران فدراسیون فوتبال ایران تیم فوتبال جوانان ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم جوانان ایران فدراسیون فوتبال ایران تیم فوتبال جوانان ایران تیم جوانان ایران فدراسیون فوتبال ایران تیم فوتبال جوانان ایران تیم جوانان کمیته فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۱۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزیی، ایران قوی را بسازد

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن رضایی در حاشیه کمیسیون تخصصی شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با بیان اینکه ارزش‌های انقلاب همچون ایثار، برادری، وحدت و فداکاری عامل پیروزی بر رژیم طاغوت بودند، گفت: برادری و وحدت رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند.

وی با یادآوری اینکه «روح برادری در دفاع مقدس، قوای رزمندگان را چند برابر و معجزه می‌کرد»، متذکر شد: کمرنگ شدن این ارزش‌ها در سال‌های اخیر، به ضرر انسجام ملت و همچنین مانع رشد و پیشرفت است.

دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تأکید بر اینکه دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه‌اند و باید با هوشیاری و بصیرت در مقابل این توطئه‌ها بایستیم، گفت: جبهه انقلاب باید اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار گذاشته و با همدلی و حول منافع ملی در جهت ساختن ایرانی قوی و آباد قدم بردارد.

کد خبر 6095895

دیگر خبرها

  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزیی، ایران قوی را بسازد
  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزئی، ایران قوی را بسازد
  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • درخواست کلوپ: به داد فوتبال انگلیس برسید!
  • تیم فوتبال زیر ۱۸ سال دختران ایران چگونه قهرمانی تورنمنت کافا شد
  • پیگیری تمرین تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال در اردوی کرج
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • برگزاری آزمون استخدام ۱۹ هزار معلم | زمان آغاز به کار معلمان جدید مشخص شد
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران