Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی روز شنبه در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: اهدای جهیزیه به دختران خانواده‌های تحت پوشش این نهاد که قادر به تامین اقلام اصلی جهیزیه نیستند، انجام می‌شود.

رضا سلم‌آبادی با بیان اینکه هر سری جهیزیه به ارزش ۳۳ میلیون تومان و دارای پنج قلم اصلی شامل تلویزیون، یخچال، گاز، ماشین لباسشویی و جارو برقی است، ادامه داد: ارزش ریالی این کاروان جهیزیه اهدایی، در مجموع بیش از  ۱۰ میلیارد تومان است که با کمک این نهاد و همراهی و مشارکت خیرین و مراکز نیکوکاری استان تهیه و تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی با بیان اینکه این استان بیشترین میزان تامین و توزیع جهیزیه را در کشور دارد، اظهار کرد: طبق هدف‌گذاری انجام شده در سالجاری پیش‌بینی می‌شود تا پایان سالجاری ۶ هزار سری جهیزیه در استان توزیع کنیم.

وی بیان کرد: تامین اعتبار خرید این جهیزیه‌ها به صورت ۵۰ درصد از منابع دولتی کمیته امداد و بقیه با مشارکت خیرین و مراکز نیکوکاری صورت گرفته است.

هم اکنون در استان ۶.۸ میلیون نفری خراسان رضوی، بیش از ۳۹۰ هزار نفر زیرپوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

برچسب‌ها مشهد جهیزیه عروسی کمیته امداد امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد جهیزیه عروسی کمیته امداد امام خمینی مشهد جهیزیه عروسی کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۱۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: در مرحله دوم آیین واگذاری جهیزیه به مددجویان بهزیستی، ۱۴سری جهیزیه به ۱۴ نوعروس استان بـا حضور مهدی کرباسیان عضو انجمن حامی معلولان کشور برگزار شد.
ناصر چاووشی افزود: هر سری جهیزیه شامل ۱۴ قلم کالای ضروری زندگی شامل؛ یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جارو برقی، فرش، بخاری، سرویس قابلمه، سرویس آرکوپال، سرویس قاشق چنگال، اتوبخار، پتو، آبمیوه‌گیری، کالای خواب، کتری برقی است.
وی یادآور شد: در مرحله اول این طرح طی یک سال گذشته ۱۸۰ سری جهیزیه با مشارکت و همراهی خیران نیک‌اندیش توزیع شد.

دیگر خبرها

  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند
  • رشد هفت درصدی اهدای خون در خراسان رضوی
  • اهدا جهیزیه به نوعروسان کهگیلویه
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد