Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@15:25:18 GMT

حقوق اعضای شورای شهر تبریز اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۱۴۸۶

حقوق اعضای شورای شهر تبریز اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، "حجت الاسلام رسول برگی" امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: موضوع انتشار حق الجلسات  اعضای شورای شهر که پیش از این و در قالب طرحی از سوی اینجانب مطرح شده بود، پس از ایجاد بسترهای لازم، به تصویب رسید و هم اکنون حق الجلسات اعضای شورای شهر در سامانه شفافیت شهرداری منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: از این پس، عموم شهروندان، اهالی رسانه و دیگر مسوولان این امکان را خواهند داشت تا با مراجعه به سامانه شفافیت شهرداری، ازکم و کیف دریافتی های نمایندگان شورای شهر مطلع شوند.

برگی همچنین، با اشاره به ضرورت اجرای این طرح، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر تبریز به عنوان ناظر و سیاستگذار مدیریت شهری، در راستای حاکم نمودن شفافیت در بدنه مدیریت شهری، باید با پیشگامی، تقید عملی خود را  به رویکرد شفافیت در حوزه های مختلف شهرداری نشان می داد که خوشبختانه این هدف امروز در گام عملی محقق شده است.

وی افزود: عملکرد شورای اسلامی ششم شهر تبریز و طرح‌های مصوب در راستای شفاف سازی هرچه بیشتر دیگر امور و حوزه ها تداوم خواهد داشت.

گزارش فارس حاکی است، حق الجلسه ها مربوط به فروردین 1401 است برای 15 روز کاری

جهت مشاهده حق الجسه اعضای شورای اسلامی شهر تبریز بر روی لینک زیر کلیک کنید.
 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حقوق اعضای شورای شهر تبریز شورای شهر تبریز شهرداری تبریز شهر تبریز شفافیت شهرداری اعضای شورای شهر تبریز شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۱۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز

شهردار تبریز از بررسی طراحی و احداث شش شهربازی در کنار بهسازی امکانات مجتمع تفریحی باغلارباغی در سال جاری با همراهی بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یعقوب هوشیار ظهر امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در یکصد و نود و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: امسال شش شهربازی با مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی و با تکیه بر توان تخصصی شهرداری ساخته می‌شود.

وی افزود: در صورت تمایل نداشتن سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این زمینه، شهرداری در دو نقطه شهر اقدام به احداث شهربازی خواهد کرد.

شهردار تبریز با بیان اینکه شهرداری نزدیک به ۲۰ هزار میلیارد تومان در شهر املاک دارد، خاطرنشان کرد: نگاه شهرداری به املاک بیشتر متمرکز بر مولدسازی املاک است و بر همین اساس کمترین تحقق بودجه شهرداری در سال گذشته مربوط به حوزه فروش املاک بود؛ این موضوع در بودجه ۱۴۰۳ نیز مطابق سال قبل پیش بینی می‌شود.

هوشیار اضافه کرد: هر چند در برخی موارد، همچون پروژه‌های کلان شهری نیاز به فروش املاک احساس می‌شود ولی نگاه کلان شهرداری حفظ و مولدسازی املاک است.

وی ادامه داد: بانک اطلاعات املاک شهرداری از دوره مدیریت شهری قبلی خالی تحویل گرفته شده بود و با تلاش بی وقفه دست‌اندرکاران در حال حاضر سامانه یکپارچه اطلاعات املاک و مستغلات شهرداری یکی از سامانه‌های قوی و غنی به شمار می‌رود.

شهردار تبریز تصریح کرد: بیشتر مزایده‌های شهرداری در خصوص املاک به فروش منجر نشده است چرا که در شرایط فعلی خرید و فروش املاک رونق چندانی ندارد؛ از طرف دیگر سیاست‌گذاری شهرداری مولدسازی املاک بوده است و انتظار درآمد از فروش املاک ندارد.

کد خبر 750841

دیگر خبرها

  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین
  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • مجامع بین‌المللی برای توقف سرکوب دانشجویان آمریکایی ورود کنند
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم