Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید موسی فاضلی راد گفت: در مرحله دوم رهاسازی در این شهرستان ۶۵۰ هزار قطعه بچه ماهی بومی گونه بنی در دریاچه سد تنظیمی منطقه رهاسازی شد.

به گفته او، از ابتدای خرداد ماه تاکنون یک میلیون و ۳۴ هزار قطعه انواع بچه ماهی بومی (بنی، شیربت، گطان و عنزه) در دریاچه سد تنظیمی این شهرستان رهاسازی شده است.

  رئیس اداره شیلات حمیدیه  هدف از این اقدام را  بازسازی ذخایر ماهیان بومی، رونق اقتصادی جامعه صیادی و توسعه آبزی پروری خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی هفته های گذشته ۳۸۴ هزار قطعه انواع ماهیان بومی نیز در دریاچه سد تنظیمی این شهرستان رهاسازی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رهاسازی بچه ماهی ذخایر ماهیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۱۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت

سعید خسروجردی مدیر جهاد کشاورزی داورزن گفت: سال گذشته افزون بر ۶ میلیون و ۷۴۲ هزار قطعه جوجه ریزی در ۱۲۹ مرغداری فعال این شهرستان برای تولید این میزان گوشت مرغ صورت گرفته بود.

او افزود: تأمین به موقع نهاده‌های مورد نیاز مرغداران شهرستان، از عوامل اقبال این قشر تولید کننده به افزایش جوجه‌ریزی بود که موجب رشد تولید گوشت مرغ و عرضه آن در بازار شد.

مدیر جهاد کشاورزی داورزن ادامه داد: ظرفیت تولید مرغ گوشتی در داورزن در ۲ سال اخیر با فعال شدن پنج واحد مرغداری با ظرفیت ۳۵ هزار قطعه و ایجاد ۲ واحد مرغداری جدید با ظرفیت ۸۰ هزار قطعه، به میزان چشمگیری افزایش پیدا کرده است و انتظار می‌رود امسال بیش از ۱۲ هزار و ۸۰۰ تن گوشت مرغ در این شهرستان غربی خراسان تولید شود.

خسروجردی بیان کرد: از سویی بزرگترین مرغداری غرب خراسان با ظرفیت ۱۰۰ هزار قطعه که سال ۱۴۰۱ در شهرستان داورزن پروانه تاسیس گرفته بود اکنون با تکمیل مراحل ساخت و تجهیز، پروانه بهره برداری خود را دریافت کرده است و به زودی با آغاز فعالیت جوجه ریزی، توان تولید مرع این منطقه را افزایش قابل توجهی خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • حمیدیه رتبه برتر تولید نعنای دارویی در استان خوزستان+فیلم
  • مرگ تدریجی آب‌بندان‌های مازندران
  • لرستان؛ فرصت تولید و تجارتِ صنعت شیلات
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • سیلاب عامل اصلی مرگ و میر ماهیان سد ۱۵ خرداد
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • سیلاب عامل اصلی مرگ و میر ماهیان سد ۱۵ خرداد دلیجان است
  • دلشوره دریاچه ارومیه ادامه دارد/ وعده‌ها محقق می‌شود؟
  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان